شهردار منطقه ۲۲ از اجرای عملیات پخش آسفالت ۸۰ هزار متر مربعی در معابر محلات غرب تهران در مدت ۴ ماه ابتدای سال جاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- عضو شورای شهر یزد بهبود وضعیت آسفالت معابر را یکی از مهمترین خواسته‌های شهروندان عنوان و بر ضرورت توجه به کیفیت اجرا نیز تاکید کرد.
اطلاعات آنلاین نوشت: ماشین آلات آسفالت در سال ۱۳۱۲ وارد تهران شد. خبر ورود ماشین‌آلات آسفالت ریزی در معابر به بلدیه تهران ۷ خرداد ۱۳۱۲ در روزنامه اطلاعات منتشرشد. براساس این خبر خیابان‌های جباخانه، سپه، ارک، ناصریه، علاءالدوله و... اولین خیابان‌های پایتخت هستند که آسفالت خواهند شد. حوالی میدان امام خمینی (ره) و میدان ارک فعلی.
دروازه‌بان پرسپوليس واکنشی جالب به حواشی ایجاد شده بعد از صدرنشینی این تیم داشت.
عباس زارع مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: در دو مرحله، اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیارد تومان برای بهسازی آسفالت محوطه و ایزوگام بام مدارس در اختصاص یافته است.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: در حال برنامه ریزی برای ایجاد نهضت آسفالت در اهواز هستیم و برای این کار فعلاً ۳۰ هزار تن قیر از دولت گرفته‌ایم.
شهردار منطقه ۸ گفت: در یک ماهه ابتدایی سال، ۲۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع از محلات و معابر منطقه با بیش از ۳ هزار تن آسفالت، بهسازی و نوسازی شده است.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران از بهسازی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان در سال جاری خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره راهداری تربت حیدریه گفت: با پیگیری‌های انجام شده و با تخصیص اعتبار به محور بایگ، روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از این محور به صورت یک لایه انجام می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال این هستیم طی ۳ سال آتی در محلات فرسوده و ناکارآمد مشکلی تحت عنوان معابر خاکی وجود نداشته باشد.
شهردار تهران گفت: شهرداری تهران به دنبال این است تا مبلغ بودجه آسفالت را در بستر مجوز افزایش دهد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امسال ۳۰ درصد تخریب بیشتر آسفالت داشتیم اما تا پایان تیر سال آینده برای ۱۲ بزرگراه تهران آسفالت ریزی ۳۰۰ هزار تنی انجام خواهد گرفت.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، گفت: عملیات مرمت روکش آسفالت بزرگراه آزادگان، به صورت مقطعی در حال اجرا است و به یکسال زمان نیاز دارد.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از برنامه ریزی به منظور بهسازی روکش آسفالت مقاطعی از بزرگراه شهید خرازی تا پایان سال جاری خبر داد.
شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق شد تا با تولید آسفالت هوشمند ضمن ارتقا کیفیت جاده‌ها، به کاهش سطح تصادفات کمک کند.
شهردار منطقه ۱۴ شهرداری تهران از آسفالت کردن بیش از ۵۰ هزار مترمربع از معابر این منطقه خبر داد.
یکی از کلان‌پروژه‌هایی که شهرداری تهران آن را دنبال می‌کند، افزایش میزان تولیدات آسفالت و به‌سازی هرچه سریع‌تر آسفالت معابر و مسیرهای بزرگراهی پایتخت است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: به اندازه مسافت تهران تا اصفهان امسال آسفالت ریزی داشته ایم که این میزان معادل ۵ بار آسفالت کردن خیابان ولیعصر است.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از بهسازی روکش آسفالت در مقاطع قابل توجهی از آزادراه شهید فهمیده (تهران- کرج) طی ماه های سپری شده از سال جاری خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در منطقه ۱۷ نسبت به ۹ سال گذشته حدود ۲ برابر آسفالت ریزی در طول ۴ شب صورت گرفته است.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
شهردار منطقه ۱۲ از آسفالت ۷۵ هزار مترمربع از معابر سطح منطقه به منظور اجرای طرح خدمت در این منطقه خبر داد.
معاون فنی و عمران منطقه ۱۱ از اجرای ۲۲۰ تن آسفالت در مدارس نواحی چهارگانه این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرای طرح خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی به‌مدت یک هفته و برطرف شدن معضلات شهری خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرایی شدن عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم به مساحت بیش از ۵۰ هزار متر مربع همزمان با اجرای طرح خدمت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ