رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق با بیان اینکه این فراکسیون در پی افشای حقایق پرونده جنایت ترور فرماندهان پیروزی است، تأکید کرد که سکوت در مقابل این جنایت جایز نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی، روز جمعه با پیش بینی رگبار باران و وزش باد و گردوخاک، برای شمال غرب و نوار شرقی کشور هشدار زرد صادر کرده است.
سازمان هواشناسی، روز جمعه با پیش بینی رگبار باران و وزش باد و گردوخاک، برای شمال غرب و نوار شرقی کشور هشدار زرد صادر کرده است.
سرپرست سازمان لیگ از شرایط بازی امروز تراکتور و پرسپولیس در تبریز ابراز رضایت کرد.
سازمان عفو بین‌الملل از رژیم صهیونیستی خواست تا فورا یکی از اسرای فلسطینی مبتلا به سرطان را آزاد کند.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است سازمان سنجش به قانون و حکم دیوان عدالت اداری تمکین کند و برای مشروعیت دادن به اقدامات غیر قانونی خود پشت عباراتی همچون مبارزه با فساد پنهان نشود.
سخنگوی سازمان فضایی ایران گفت:اصل کاهش در بخش شمالی دریاست و سواحل ایران فعلاً کمتر تأثیر پذیرفته است.
سرپرست شرکت توسعه و تجهیز معتقد است استادیوم آزادی شرایط نامطلوبی ندارد و در حال احیا است.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: دسترسی به اطلاعات و محصولات استاندارد بین المللی در بخش هواشناسی هوانوردی باید برای همه کشورها امکانپذیر باشد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: این سازمان الزامی برای اتصال به درگاه ملی مجوزها ندارد.
سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه جوان فلسطینی را محکوم نمود.
سازمان ملل متحد نسبت به افزایش چشمگیر حملات شهرک نشینان اشغالی به مردم و اموال فلسطینی در کرانه باختری اشغالی هشدار داد.
سازمان لیگ در اطلاعیه جدید ارقام منتشره پیرامون قرارداد بازیکنان را تکذیب کرد.
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای از محدودیت ترافیکی در محور چالوس (مسیر شمال به جنوب) خبر داد.
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: در ساعات منتهی به برگزاری آزمون ۷ مرداد ۱۴۰۲ (۲۹ جولای ۲۰۲۳)، بر اساس گزارش ناظرین این سازمان به دلیل افشای سوالات و با هدف حفظ سلامت آزمون، پیشگیری از تقلب و تخلف و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان با اطلاع مؤسسه IDP آزمون مذکور لغو شد.
صبح امروز متقاضیان در حالی در محل آزمون حضور یافتند که آخرین آزمون هفت ماه قبل برنامه ریزی شده بود و می‌بایست برگزار می‌شد، اما سازمان ناظر با برگزاری اش مخالفت کرد و لغوش نمود. اتفاقی که امروز بار دیگر خورد و حالا با صدور اطلاعیه ای، نکات مختصری در خصوص آن بیان شده است؛ نکاتی که وضعیت آینده را ترسیم نمی‌کند...
ادعای پذیرش داوطلبی که مردود شده و یا پذیرش فردی با رتبه ۱۷۵ هزار در رشته پزشکی! بدون ارائه هرگونه سندی کذب محض بوده و این ادعا‌های کذب، آشکارا اعتماد عموم مردم و داوطلبان آزمون‌های سراسری به نظام آموزشی کشور را هدف گرفته است.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۳ شهروند روس به‌اتهام خیانت در منطقه «ورونژ» بازداشت شدند.
ادعای پذیرش داوطلبی که مردود شده یا پذیرش فردی با رتبه ۱۷۵ هزار در رشته پزشکی! بدون ارائه هرگونه سندی کذب محض بوده و این ادعا‌های کذب، آشکارا اعتماد عموم مردم و داوطلبان آزمون‌های سراسری به نظام آموزشی کشور را هدف گرفته است.
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خواستار آزادی هرچه سریع‌تر رئیس‌جمهور بازداشتی نیجر شد.
رئیس ائتلاف فتح در سخنرانی به مناسبت چهل و دومین سالگرد تأسیس سازمان بدر، ضمن اشاره به موافقت امام خمینی (ره) با شکل‌گیری این سازمان، بر نقش آن در مبارزه با استبداد و تروریسم تأکید کرد.
یک منبع وابسته به پلیس عراق از ترور یک مقام وابسته به سازمان بدر در شرق بغداد خبر داد.
یک منبع وابسته به پلیس عراق از ترور یک مقام وابسته به سازمان بدر در شرق بغداد خبر داد.
یک منبع در پلیس عراق اعلام کرد که افراد مسلح ناشناس علی العذاری، یکی از مسئولان سازمان «بدر» را در منطقه الکمالیه در شرق بغداد ترور کردند.
مدیر دفتر سازمان بدر عراق با بیان اینکه آمریکا از همه تحرکات تروریست های داعش اطلاع کامل دارد، تأکید کرد که مناطق اطراف پایگاه عین الاسد به پناهگاه امن داعشی ها تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ