سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی، در هر دیدارش در قطر با چهره‌های آشنایی روبرو شده و حالا نوبت ستاره برزیل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رییس جمهور در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک این نشست‌ها و دیدارها در بالا بردن ظرفیت‌های صنعت هسته‌ای کشور موثر خواهد بود.
لیگ‌برتر فوتسال هنوز آغاز نشده درگیر حاشیه و آشوب شد. به احتمال قوی یکی از دیدارها کنسل خواهد بود و گمان می‌رود یکی از تیم‌ها نیز به طور کل از جدول مسابقات کنار گذاشته شود.
سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد: تلاش های قطر برای حل پرونده هسته ای ایران از طریق ارائه پیشنهادات و تسهیل دیدارها میان مقامات غربی و ایرانی در دوحه ادامه دارد.
رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی امارات در پایان سفر خود به ابوظبی با ابراز خرسندی از نتایج دیدارها و مذاکرت صورت گرفته بر برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی میان ایران و امارات خبر داد.
در دولت دوازدهم درباره دیدار به خانواده‌های شهیدان هواپیمای اوکراینی و اینکه اعضای هیات دولت به دیدار آنها بروند، تصمیم گرفته شد، هرچند که دولت درباره آن حادثه کاره‌ای نبود. من با 12 خانواده کشته‌شده‌های هواپیمای اوکراینی دیدار کردم و خیلی سخت و دردناک بود. آن زمان فشار و هجمه علیه دولت بسیار زیاد بود و این دیدارها رسانه‌ای نشد. من به عنوان معاون رئیس‌جمهور در شبکه‌های صدا و سیما سانسور می‌شدم، فقط در شبکه‌های استانی از من خبر می‌رفتند. منبع: خبرآنلاین
علی خسروی عضو کمیته داوران، معتقد است کم اشتباه ترین داوران باید دیدارهای سپاهان و استقلال و پرسپولیس باشند.
پرسپولیس و مس کرمان دیدارهای خاطره انگیز زیادی را در طول سالهای حضور تیم کرمانی در لیگ برتر برگزار کردند.
وزارت خارجه لبنان از دیدار وزیر مشاور در امور خارجه قطر با مقامات لبنانی و محور این دیدارها خبر داد.
روسای جمهور ایران و بلاروس در حاشیه دیدارها و رایزنی‌های خود از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دانش‌بنیان شرکت‌های ایرانی دیدن کردند.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، قصد دارد از این به بعد به صورت ناشناس به تماشای بازی‌های بازیکنان مدنظرش بنشیند.
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در شرایطی اعلام شد که قرار است از این هفته تماشاگران هم به ورزشگاه ها برگردند.
کاپیتان پرسپولیس می گوید که ما باید مسیر خودمان را برویم و به سایر دیدارها کاری نداشته باشیم.
بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان در حالی از روز پنجشنبه در لهستان آغاز می شود که تیم ایران در اولین گام به مصاف تیم شیلی خواهد رفت.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان پیش از اعزام به رقابتهای قهرمانی جهان گفت: روی کاغذ می‌توانیم شیلی را در مسابقات جهانی شکست دهیم.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره دیدار افرادی از جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب با مسئولان کشور که این روزها در حال رخ دادن است گفت: این دیدارها سیاسی است و درونش امتیازگیری به نفع گروه‌ها اتفاق می‌افتد.
مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارها کاله و ذوب آهن به مصاف هم می روند.
دیدارهای هفته دوازدهم مسابقات لیگ یک فوتبال کشور امروز انجام شد که در یکی از این دیدارها دو تیم شهرداری آستارا و دریا بابل به مصاف هم رفتند.
منابع عراقی از دیدارهای نخست وزیر این کشور با سفیران کویت، مصر و ترکیه و محورهای این دیدارها خبر دادند.
سخنگوی دولت گفت: فضای دانشگاه پرشور است و این دیدارها حتماً ادامه دارد.
برگزاری فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در حالی در تقویم کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز قرار گرفته که این کمیته به خاطر الزام فدراسیون آسیایی ملزم به تمام کردن آن تا نیمه دی‌ماه است.
هفته نخست رقابتهای لیگ برتر والیبال در شرایطی برگزار شد که دو بازی به دلایل مختلف انجام نشد. در سایر دیدارها سایپا در تهران شکست خورد و پیکان هم در اصفهان به پیروزی رسید.
نایب رئیس فدراسیون قایقرانی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری کاپ یک روئینگ آسیا گفت: زمان این دیدارها با تائید کنفدراسیون آسیا بود و تغییر زمانش برای ما مهیا نبود.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان داشت: من بازی راحتی در لیگ برتر ایران ندیده‌ام و تمامی دیدارها پُرفشار هستند.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی 2-1 مقابل لیورپول، از اینکه تیمش از نظر ذهنی پیشرفت داشت، ابراز رضایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ