زنجان- طی روزهای اخیر فیلمی در رسانه‌های معاند و فضای مجازی تحت عنوان تخریب خانه باغ برادر «الناز رکابی» منتشر شده که مربوط به ۲۱ خرداد ماه سال جاری بوده و ربطی به حوادث اخیر ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردی پس از اسکی روی آب به ساحل و نزد دوستانش برگشت. او خواست غذا بخورد که متوجه شد، غذایش نیست. از دوستانش پرسید خبری از غذای او دارند. یکی از دوستانش گفت، تمام روز را داشته موج‌سواری می‌کرده و دیگری هم گفت که تمام مدت کنار آتش نشسته بوده و آبمیوه‌اش را می‌خورده است. مرد لبخندی زد، چراکه می‌دانست یکی از آن‌ها دارد دروغ می‌گوید و به‌سرعت دروغگو را شناخت. به نظر شما دروغگو کیست؟
شاید این برای نخستین بار در کشور است که یک تیم همه‌جانبه‌نگر با نگاه به واقعیت سیاست و جامعه، اما تخصصی و حرفه‌ای معضل پیچیده حجاب را بدون موج‌سواری یا موج‌سازی تبیین و تحلیل کرده است.
یکی از موج‌سواران نخبه دنیا در حال موج‌سواری در سواحل اندونزی دچار سانحه شد و مقابل چشمان بهت‌زده تماشاچیان از شدت خونریزی جان باخت.
انتشار برخی اخبار منفی از بحبوحه مذاکرات احیای برجام کافی است تا شاهد موج‌سواری برخی فرصت‌طلبان و ذی‌نفعان در فضای مجازی و متعاقب آن بالارفتن قیمت ارز و سکه و ماشین باشیم. اخباری که در واقعیت خود نه پایه علمی و نه تعیین‌کنندگی قابل‌توجهی در روند گفت‌وگوهایی دارند که ماهیت آن پیچیده، طولانی و فرسایشی بودن است و بنابراین بن‌بست‌های مقطعی امری محتمل در این روند به شمار می‌رود.
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود، ثبت کرد.
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج‌سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود ثبت کرد.
یک خانم طبیعت‌گرد باذوق، وقتی در ساحل مانلی سیدنی پیاده‌روی می‌کرد، صحنه‌ای بی‌نظیر دید که تا آن لحظه در عمرش ندیده بود؛ حداقل ۱۲ دولفین همزمان و در یک ردیف، روی موجی سوار شدند.
دبیر فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی از برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی موج‌سواری در رشته استند آپ پدل برد در منطقه آزاد چابهار خبر داد.
به‌رغم تمایل به نگاه تقلیل‌گرایانه به اتفاقات خیابان‌های پاییزی ۱۴۰۱ یا ارجاعات به علل غیرواقعی از داخل و موج‌سواری منفعت‌طلبانه و ایجاد انحراف در تبیین واقعی به قصد مصادره جنبش از خارج می‌اندیشم که در سال ۱۴۰۱، چهار ماه پارادایمی را سپری کردیم. فارغ از نگاه‌های فوق، شاهد به سطح آمدن تحولات عمیق اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی غلیان یافته در لایه‌های پایین اجتماعی بودیم که آینده ایران متاثر از تبعات آن خواهد بود.
خارجی‌ها سعی کرده‌اند به طرزی زیرکانه و سریع بر این اتفاق موج‌سواری کنند و با استفاده از واژه‌هایی نظیر حمله شیمیایی به دختران یا ساختن عکس‌هایی همسان با سریال چرنوبیل، پروژه مسموم کردن افکار عمومی را سوار بر مسمومیت دانش‌آموزان پیش برند.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه برخورد با ناکارآمدی و فساد عامل اصلی و کلیدی کاهش نرخ ارز در کشور است، گفت: برخی از رسانه‌ها و صفحات مجازی با موج‌سازی به دنبال افزایش نرخ ارز هستند.
در این گزارش موج‌سواری ورزشکاران و توریست‌ها بر روی موج‌های ساحلی شهر نازاره در پرتغال را می بینید.
کمیته بین المللی پارالمپیک، فهرست اولیه رشته‌های ورزشی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس را اعلام کرد.
رشت- دادستان مرکز گیلان خبر تیرخوردن یک دختر در رشت را تکذیب کرد و گفت: بازپرس ویژه برای پیگیری وضعیت جسمی این خانم در بیمارستان حاضر شده و این حادثه در دست بررسی است.
سخنگوی دولت گفت: امروز وزیر اطلاعات گزارشی در خصوص پشت‌پرده اقداماتی که برای موج‌سواری بر اعتراضات داخلی و آشوب‌آفرینی انجام شده بود ارائه کردند.
رئیس جمهور گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.
رئیس جمهور گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.
رئیس جمهور گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.
گروهک تروریستی کومله با دادن بیانیه‌های مختلف مردم را تشویق به اغتشاش و اعتراض خیابانی نسبت به حادثه اداره پلیس امنیت اخلاقی دعوت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ