وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اجرای با سرعت پروژه فیبر نوری گفت: تنظیم مقررات خدمات و سکوهای فضای مجازی سرلوحه اقدامات رگولاتوری قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اتمام پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی خبر داد و گفت: ۷ میلیون گردشگر از مناطق گردشکری، تاریخی و طبیعی گیلان بازدید کردند.
زنجان- سخنگوی صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: امسال برای عبور از تابستان ۱۸ پروژه اضطراری آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۸۹ میلیارد تومان در استان زنجان تعریف شده است.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه انجام پروژه میانکاله مغایر با همه قوانین محیط زیستی است، گفت: منابع طبیعی باید پاسخگوی واگذاری زمین به سرمایه گذار باشد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری دو شهر بندر لنگه و بندر کنگ خبر داد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اجرای پروژه فیبر نوری سرعت خوبی گرفته و به جای یک دهه قرار است این کار در ۳ سال انجام شود.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها گفت: برنامه زمان بندی و نوع اپراتور جهت پوشش فیبر نوری برای هر شهر به زودی بارگذاری می‌شود.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها گفت: برنامه زمان بندی و نوع اپراتور جهت پوشش فیبر نوری برای هر شهر به زودی بارگزاری می‌شود.
مدیرعامل شبکه تبادل ستاد نانو گفت: از سال ۱۳۹۵ تا کنون بیش از ۴ هزار تقاضا برای تبادل فناوری ارائه شده که در نهایت ۴۵۱ پروژه موفق از آنها به دست آمده و ۶۰۰ پروژه نیز در جریان است.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در آیین انعقاد تفاهم‌نامه وآغاز پروژه اتصال مدارس کشور به شبکه فیبر نوری، کاهش شکاف دیجیتالی را گام مهمی برای اجرای عدالت آموزشی دانست.
آخرین وضعیت اجرای پروژه ملی فیبر نوری ۲۰ اردیبهشت ماه در کمیسیون اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.
بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه فیبر نوری حاکی از آن است که ۴ استان در صدر پوشش قرار دارند و برای رسیدن به هدف تعیین شده در سال ۱۴۰۴، باید در سال جاری حداقل به پوشش ۱۰ میلیون خانواری رسید.
مدیرکل دفتر امور غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: پروژه مشترک ایران و فائو از ابتدای سال زراعی جاری در راستای تولید پایدار اجرا می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: پروژه نهضت توسعه فیبر نوری خانگی یک پروژه ملی بوده و الزامات اجرایی دارد و باید در اسرع وقت موانع رفع و وارد مرحله اجرا شود.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از اجرای ۱۰۷ پروژه درمانی، ورزشی، فرهنگی و ویژه با سرمایه گذاری یکهزار و ۶۵۰ میلیاردتومانی در سطح کشور توسط سازمان خبر داد.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه اصلاح نقاط حادثه خیز در محورها و شهرها باید در اولویت باشد، گفت: اجرای پروژه ملی آزاد راه حرم تا حرم تسریع شود.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: پروژه «بوم پارک» یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته با هدف تحول در حاشیه شهر و ارتقای وضعیت زیست محیطی شهر مشهد است.
شهردار منطقه ۱۱ از اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی مرکز محله حر و خیابان دانشگاه جنگ در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از اجرای پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت برای اولین بار در شهرداری تهران خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرای ۱۴۹ مورد اقدام ترافیکی در راستای پروژه راه‌های امن به مدرسه خبر داد.
سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری از تبادل تفاهم‌نامه با اپراتور همراه برای اجرای پروژه توسعه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری (FTTx) در کشور خبر داد.
معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش از اجرای موفقیت‌آمیز پروژه ۱۱ کیلومتری دیوار آتش در جریان رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش خبر داد.
در راستای تسهیل ترانزیت و توسعه کریدور شمال-جنوب طی روزهای آینده اولین پروژه بین المللی حمل و نقل مرکب تحت رویه تیر الکترونیک بین گمرکات ایران و هند عملیاتی خواهد شد.
نمایندۀ مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر نیشابور، با بازدید از عملیات اجرایی پروژۀ فیبرنوری ایرانسل در نیشابور، در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۱۹۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۵۴ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ