محققان دانشگاه تگزاس در این باره روی حیوانات تحقیق کرده اند؛ فرقی نداشت که این حیوانات چقدر گرسنه بودند، در هر صورت رژیم غذایی با کالری محدود در زمان‌های خاصی به آن‌ها داده شد. متوجه شدند حیواناتی که در طول روز غذا می‌خورند، ۲۰ درصد طول عمر بیشتری نسبت به حیواناتی دارند که هر زمان از روز و هر جا که دل شان بخواهد، بدون برنانه غذا می‌خورند؛ یعنی برنامه ریزی دقیقی ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله دو روز مانده به شروع مسابقات قهرمانی آسیا تب والیبال در ارومیه به بالاترین حد ممکن رسیده است.
حضور وحید طالب‌لو در تمرین روز گذشته استقلال در شرایطی صورت گرفت او یکی از گزینه‌های مربیگری در این تیم بود.
لیونل مسی فردا (بامداد شنبه به وقت تهران) اولین بازی خود برای اینتر میامی را برابر کروز آسول انجام خواهد داد.
سلاجقه رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: قبل از اینکه خودم مسئول شوم هر وقت از جلوی سازمان محیط‌ زیست رد می‌شدیم به‌خاطر آلایندگی‌ها می‌گفتم رئیس این سازمان باید اعدام شود. الان هر روز پسرم از من می‌پرسد بابا رئیس سازمان محیط‌زیست را می‌خواهید چه‌کارش کنید؟/فارس
زمان درست غذا خوردن یکی از نکات مهمی است که به آن بی‌توجهی می‌شود.
سایت اسپانیایی رلوو مدعی شد لیونل مسی به باشگاه سابقش بارسلونا اعلام کرده برای دریافت پیشنهاد این باشگاه تنها 10 روز دیگر منتظر خواهد ماند.
تبریز- روز قدس، روز کنار گذاشتن سلیقه‌ها و بازتابِ خشمِ خروشانِ خلق‌های ستم دیده و طوفانی شدن غیرت‌های مقدس مردمانی است که نفرت خود را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز می‌کنند.
تبریز- روز قدس، روز کنار گذاشتن سلیقه‌ها و بازتابِ خشمِ خروشانِ خلق‌های ستم دیده و طوفانی شدن غیرت‌های مقدس مردمانی است که نفرت خود را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز می‌کنند.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اللهمّ لاتؤاخِذْنی فیهِ بالعَثراتِ» می‌گوید: خدایا من را به لغزش‌ها مؤاخذه نکن. گاهی آدم می‌لغزد و ایمانش ضعیف می‌شود و تقوایش از بین می‌رود. گناهان آدمی همان لغزش است و باید از خدا بخواهد که مؤاخذه نشود.
توماس مولر روز گذشته قربانی اخراج زودهنگام دایو اوپامکانو شد و خیلی زود زمین بازی را ترک کرد. یولیان ناگلزمان در پایان بازی گفت که تعویض مولر تصمیم مزخرفی بود.
تعداد روزهای سپری شده از زلزله خوی به هفت رسیده، همچنان ترس از پس‌لرزه‌ها تن مردم را می‌لرزاند و آوار خانه‌های روستایی باقی است؛اما اینجا زندگی جریان دارد و مردم منتظر آغاز بازسازی‌ها هستند.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر مردان سال 1401 از پنجم تا دهم دی‌ماه است.
یک روز مانده به بازی حساس ایران و امریکا روزنامه‌های ورزشی ایرانی از این بازی نوشته‌اند.
تعدادی از اعضای تیم ملی کشتی آزاد روز پنجشنبه هفته جاری برای دریافت روادید آمریکا راهی دوبی خواهند شد.
شاخص کل امروز با رشد ۵هزار واحدی کار خود را آغاز کرده است.
اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به جنوبی شدن جریانات جوی و انتقال رطوبت از خلیج فارس طی اواخر وقت شب گذشته تا اواخر وقت امروز دوشنبه، وقوع مه و کاهش دید در نیمه جنوبی، مرکزی و شرقی استان و طی روز سه شنبه در نوار جنوبی و سواحل استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
پنج تا شش هفته؛ این زمانی است که برای دوران نقاهت سردار آزمون پیش‌بینی شده است.
باشگاه آلومینیوم تاکید دارد پرسپولیس در دیدار روز گذشته مقابل آنها ۱۴ دقیقه زمان بازی را گرفت.
یورگن کلوپ کمتر از یک هفته فرصت دارد تا در مورد خرید جود بلینگام به جمع‌بندی نهایی برسد. ستاره جوان دورتموند شاید بتواند لیورپول را از بحران کنونی خارج کند.
یورگن کلوپ کمتر از یک هفته فرصت دارد تا در مورد خرید جود بلینگام به جمع‌بندی نهایی برسد. ستاره جوان دورتموند شاید بتواند لیورپول را از بحران کنونی خارج کند.
روز گذشته کاسمیرو رسما با رئال مادرید خداحافظی کرد و به منچستریونایتد رفت. طبق ادعای آاس، ماریانو دیاز، جدا شده بعدی رئال خواهد بود.
تکلیف تایید صلاحیت های نهایی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال امروز در‌ پایان وقت اداری مشخص خواهد شد.
سینمای رسانه‌ها در روز دوم از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «ستاره بازی» و «شیشلیک» بود. در این میان، شلشیک که داستانی درباره شکاف طبقاتی را در قالب یک کمدی سیاه روایت می‌کند، بیشتر مورد توجه قرار گرفت، چرا که صدور پروانه نمایش برای این فیلم با حواشی فراوانی همراه بود.
سینمای رسانه‌ها در روز پنجم از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «روشن» به کارگردانی روح الله حجازی و «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ