آبادان- دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با پیروزی مقابل تیم گل‌گهر در بازی آخر لیگ برتر و ماندن در لیگ برتر دل مردم آبادان را شاد می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی، اگر دل مردم را به دست بیاوریم، بزرگ‌ترین هجمه‌های رسانه‌ای نیز کارساز نخواهد بود.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: قهرمانی در مسابقات چهارجانبه سائوپائولو تنها یک اعتماد به نفس و هماهنگی بود.
وکیل چند نفر از هواداران والنسیا که به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور تحت تعقیب قرار دارند با اظهاراتی عجیب از موکل‌های خود دفاع کرده و خبرساز شده است.
وکیل چند نفر از هواداران والنسیا که به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور تعت تعقیب قرار دارند با اظهاراتی عجیب از موکل‌های خود دفاع کرده و خبرساز شده است.
محمدجواد معنوی‌نژاد گفت: امیدوارم مقابل لهستان و دیگر حریفانمان در ژاپن نمایش خوبی داشته باشیم و دل مردم را با شکست حریفان شاد کنیم.
رئیس‌جمهور افزود: نباید به مشکلاتی مثل تورم نگاه سیاسی کرد و دل مردم را خالی کرد. نباید نبش قبر کرد که در گذشته چه رخ داده و چه دولت‌هایی چه اقداماتی نکرده‌اند بلکه همه باید کمک کنیم و مشکلات را حل کنیم.
در روزهای گذشته دوپینگ دو ملی پوش تکواندو کشورمان مثبت اعلام شد و رای به محرومیت چهار ساله هر دوی آن‌ها داده شده است.
مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال جام ملت های آسیا با حضور نمایندگان ایران برگزار شد و تیم ملی کشورمان حریفان خود در این دوره از مسابقات را شناخت.
مدافع استقلال خوزستان می گوید کسب عنوان فردی بدون صعود تیمش به کارش نمی آید.
ملی پوش کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که حضور در اردوهای تیم ملی در ایام نوروز سختی های خاص خودش را دارد گفت: امیدواریم با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دل مردم را شاد کنیم.
ملی پوش کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که حضور در اردوهای تیم ملی در ایام نوروز سختی های خاص خودش را دارد گفت: امیدواریم با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دل مردم را شاد کنیم.
ملی پوش کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که حضور در اردوهای تیم ملی در ایام نوروز سختی های خاص خودش را دارد گفت: امیدواریم با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دل مردم را شاد کنیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئی از مردم است و در دل مردم جای دارد.
مناطق زلزله‌زده خوی این روزها بعد از وقوع زلزله حال و هوای متفاوتی دارد و یک ایران اینجا جمع‌اند، شایعات بیش‌تر از پس‌لرزه‌ها دل مردم را می‌لرزاند و آنها می پرسند کِی به خانه برمی‌گردیم؟
رییسی ۱۶ بهمن ماه در جلسه ستاد بحران شهرستان خوی گفت: حفظ آرامش و روحیه شرط اول برون رفت از این نوع حوادث است و مردم خوی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی امتحان خودشان را پس داده‌اند.
وزیر خارجه کشورمان پیروزی پر افتخار تیم ملی کشورمان را تبریک گفت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ابراز امیدواری کرد که حال دل مردم با پیروزی‌های فرنگی‌کاران درجام‌جهانی خوب شود.
مسئول ستاد راهبری تحول اجتماعی حوزه‌های علمیه کل کشور در بیانیه‌ای گفت: ما تا دیروز یک آرمان داشتیم، خون پاک شهید مدافع امنیت باعث شد هزاران آرمان از دل مردم ما جوانه بزند.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید این تیم تماشاگری در تبریز نداشته که به دلیل اتفاقات فصل گذشته محروم شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که امیدوار است شرایطی که به وجود آمده هر چه سریعتر با آرامش همراه شود گفت: همه جوانانی که از دست دادیم بچه های این آب و خاک هستند.
شهردار تهران تاکید کرد: تمام دشمنان می‌کوشند که امید را در دل ملت ما بمیرانند، اما باید به خواب ببینند که با حضور جریان انقلابی و دولت خدمتگزار این امکان مهیا شود. امیدواریم در پرتو عنایت‌های رهبری و سایه حضور دولت خدمتگزار بتوانیم گام‌های اساسی را برای ساختن ایران اسلامی بهتر از هر زمانی برداریم.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: اینجا مسابقات قهرمانی جهان است و هیچ تیمی برای شکست بازی نمی کند.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید امسال دو بار با آرژانتین بازی کرده‌ایم و شناخت خوبی از آن‌ها داریم.
پوریا یلی می گوید کادر فنی تیم‌ملی در عرض یک روز به خوبی کامرون را آنالیز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ