مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، مدیران این باشگاه باید برای مدتی طولانی یحیی گل‌محمدی را حفظ کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در تماس تلفنی با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، انتصاب وی را در مسئولیت جدید تبریک گفت.
شاید بتوان موقعیتی را که امروز جواد نکونام در آن قرار گرفته، چیزی شبیه یک غنیمت تلخ دانست.
میامی- مدیرکل محیط زیست استان سمنان گفت: ایجاد روگذر به شکلی که بر طبق فنس‌کشی یوزپلنگ ها از مسیر آن‌ها هدایت شوند، بهترین گزینه ایمن سازی کریدور میاندشت میامی محسوب می شود.
آندرس اینیستا، لیونل مسی را به خاطر برنگشتن به بارسا سرزنش نکرد و گفت این بازیکن آرژانتینی بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی به دیدارهای تدارکاتی قوی نیاز دارد نه بازی با تیم‌های درجه سه، گفت: فدراسیون فوتبال به جای دادن وعده‌ پوچ، به قول‌هایش عمل کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بهترین گزینه هدایت استقلال مربی داخلی است، از سیاست باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت: می‌خواهیم کدام امکانات را به مربی خارجی نشان دهیم؟
در شرایطی که خوان رامون لوپز کارو یکی از گزینه های هدایت استقلال است که نام وی در میان بدترین مربیان تاریخ رئال مادرید دیده می شود.
مدیرعامل باشگاه نساجی به تشریح دلایل انتخاب سرمربی جدید این تیم پرداخت.
باشگاه ذوب آهن اصفهان توضیحاتی در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه ارائه کرد.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، احتمالات نقل و انتقالاتی باوارایی‌ها برای تقویت خط حمله را بررسی می‌کند.
بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان با اشاره به برد این تیم مقابل نساجی، سعید الهویی را بهترین گزینه برای سرمربی‌گری تیم سیرجانی دانست.
ناپولی تحت هدایت لوچیانو اسپالتی بهترین روزهای خود را سپری می‌کند و به رویاپردازی ادامه می دهد.
لوییز فرناندز، ستاره سابق پی‌اس‌جی و تیم ملی فرانسه، که بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ مربی این باشگاه بود، معتقد است بهترین گزینه برای هدایت پی‌اس‌جی کسی جز پپ گواردیولا نیست.
جلال چراغپور، کارشناس فوتبال ایران، از امیر قلعه‌نویی به عنوان بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی نام برد.
ملی‌پوش فوتبال ایران با ابراز امیدواری نسبت به انتخاب بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی گفت: آماده نتیجه‌گیری با سرمربی جدید تیم ملی هستیم.
سرمربی نساجی مازندران به قرار گرفتن نام خودش در لیست 7 نفره گزینه های هدایت تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
یک مقام ارشد آمریکایی دیپلماسی را بهترین گزینه برای جلوگیری از پیشروی برنامه هسته‌ای ایران توصیف کرده است.
بهمن فروتن که زمانی از منتقدان اصلی امیر قلعه‌نویی بود حالا او را بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ایران می‌داند.
حال اصرار بر تمدید قرارداد کارلوس آن‌هم با توجه به فرصت‌های زیادی که این مربی در جام‌های جهانی و جام ملت‌های آسیا با تیم ملی فوتبال ایران از دست داده، از آن نکاتی است که نمی‌تواند توجیه فنی داشته باشد. به عبارتی در این برهه اگر کسی یا نهادی بخواهد همچنان در پی تمدید قرارداد این مربی باشد، حتی برای چند ماه، بعید است دلسوز فوتبال باشد و احتمالا موضوعی دیگر غیر از فوتبال را در اولویت قرار داده است
وزیر امور خارجه در گفتگو با آنتونیو گوترش با تاکید براینکه تهران دیپلماسی و گفتگو را بهترین گزینه می‌داند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر سایر گزینه‌ها هرگز دست بسته نخواهد بود.
کیه‌ران تریپیه در فصل جاری عملکرد درخشانی در پیراهن نیوکسل داشته و بهترین گزینه برای سمت راست برای تیم ملی انگلیس محسوب می‌شود.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، تاکید دارد که خودش بهترین گزینه برای هدایت این تیم در جام جهانی 2022 قطر است.
پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است باید از کی‌روش و برانکو عبور کنیم چرا که آنها هرچیزی برای اضافه‌کردن به فوتبال ایران داشتند، ارائه کردند.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی‌روش بهترین گزینه برای هدایت این تیم در جام جهانی قطر است، گفت: روشی که اسکوچیچ را حذف کردند نشان می‌دهد منصف نیستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ