تقابل با آرژانتین خاطرات تلخی را برای گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا، زنده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک باخت تلخ برای جواد نکونام، هرگز از یاد او نخواهد رفت. جایی که تیم او بعد از ۳۶ بازی شکست‌ناپذیری در فولاد آره‌نا، قافیه را به ذوب‌آهن تحت هدایت مهدی تارتار واگذار کرد و رکورد جذاب خود را از دست داد.
دو فصل پیش یکی از دردناک‌ترین باخت‌های جواد نکونام مقابل سرمربی کنونی ملوان رقم خورد.
ژوزه مورینیو می‌گوید بر خلاف هواداران رم که با آنها رابطه‌ای فوق‌العاده برقرار کرده هرگز نتوانسته بود با هواداران تاتنهام ارتباط بگیرد.
یک رسانه آلمانی خبر داد همسر هری کین در شهر مونیخ حضور دارد و به دنبال خانه می‌گردد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، نقش مهمی در جدایی لئوناردو بونوچی از این باشگاه داشته است.
علاوه بر تمامی حساسیت‌های جدولی و امتیازی، در ۷ مسابقه فصل جدید دو طرف با یک کینه قدیمی و شخصی به مصاف هم می‌روند.
ماشین همسر سیدمصطفی تاج‌زاده این روز‌ها به منزله عصای دستی برای جابه جایی او و به ویژه طی کردن مسیر منزل تا اوین است. یک دستگاه پژو ۲۰۶ قدیمی که حاصل سال‌ها سلامت اقتصادی خانواده تاج‌زاده است، اما امروز به گفته فخری محتشمی در مقابل چشم دوربین‌های نظارتی اوین و سالن ملاقاتش، خودروی وی، مورد تهاجمی کینه توزانه قرار گرفت و تخریب شد!
یحیی توره به هری کین پیشنهاد کرد به بایرن مونیخ جواب منفی بدهد و تا پایان حرفه‌اش در تاتنهام بماند.
پاری سن ژرمن برای جذب هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، قدمی بسیار جدی برداشت.
ورزشگاه قدیمی شهر بیشکک جمعه خاطره‌انگیزی را سپری کرد؛ مردم این شهر مدت‌ها بود چنین جوی را تجربه نکرده بودند.
متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوانی را به هم ریخت.
یاخچی‌آباد در قدیم بسیار سرسبز و زیبا بود به طوری که بسیاری از اهالی جنوب شهر تهران در تابستان و خصوصا سیزده‌به‌در برای تفریح به اینجا می‌آمدند. اما یاخچی‌آباد تا قبل از پیروزی انقلاب به خاطر اینکه جزو مناطق شهری تهران حساب نمی‌شد و فقط جنبه روستایی و کشاورزی داشت، از هرگونه امکانات رفاهی و ضروری محروم بود.
میگ-۲۹ جنگنده‌ای «آنالوگ» است که از فن آوری کهنه و قدیمی بهره می‌برد، اما جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکایی که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خواهان آن است، جنگنده‌ای دیجیتال با فنآوری به مراتب پیش رفته تری است، «آلکس والمسلی» (Alex Walmsley) تحلیلگر نظامی، از موسسه خدمات متحد سلطنتی (RUSI) در لندن، این دو نوع جنگنده را مقایسه‌ای بین یک دستگاه لپ تاپ دهه ۱۹۹۰ با جدیدترین «مک بوک» می‌داند و می‌گوید، هر دو آن‌ها پرواز می‌کنند و قادر به حمل سلاح هستند، اما میگ‌ها آنقدر‌ها توانمند نیستند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، تصمیم گرفته نیمار را به عنوان بازیکن منتخبش برای جایزه بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب کند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انفجار مهیب گاز در میدان طبرسی مشهد/ گروگان ۴۰ میلیارد تومانی آزاد شد/ ملاقات با شیطان!/ مرگ دخترک فال‌فروش زیر چرخ‌های سمند فراری/ سلاخی گوشی‌های سرقتی در خانه مالخر!/ کینه مرگبار پسر به خاطر ازدواج پدر
کینه مرگبار پسر به خاطر ازدواج پدر
چای یکی از نوشیدنی‌های محبوب و قدیمی در میان خانواده‌های اصیل ایرانی است که نوشیدن آن قواعد خاص خودش را دارد.
روز حادثه در خواب بودم که متوجه شدم رحمان قصد دارد آزارم دهد که من مقاومت کردم. او چاقویی از جیبش بیرون آورد و تهدیدم کرد، اما با او درگیر شدم و در یک لحظه دیدم چاقو به او خورده است. من او را با چاقو نزدم و قصدی هم برای کشتن او نداشتم. بعد از آن هم همخانه دیگرمان موضوع را به پلیس خبر داد.
کینه ۱۰ ساله با خون پایان یافت
مرداد سال ۱۴۰۰ گزارش یک درگیری خونین در یکی از مناطق جنوبی تهران آغاز شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد مرد جوانی با همدستی برادر و پسرخاله‌اش پس از ورود مخفیانه به خانه یک زوج، با آن‌ها درگیر شده و مرد صاحبخانه و یکی از مهاجمان مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. ساعاتی بعد کادر درمان اعلام کردند که مرد صاحبخانه که با شلیک گلوله کلت کمری مجروح شده بود بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.
کارشناس فوتبال ایران پیروزی تیم ملی مقابل اروگوئه را از روش قدیمی و کهنه تاکتیک‌های کارلوس کی روش دانست و گفت: استراتژی و نقشه بازی تیم ملی نشان داد هیچ تغییری نسبت به گذشته نکرده‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید دیدار دوستانه برابر گل گهر آنها را به خوبی آمده شروع دوباره مسابقات کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ