رئیس سازمان بهزیستی گفت: کسانی که بهزیستی هیچ ارتباطی با آنها برقرار نکرده است، جست‌وجو کنید و به سازمان ارجاع دهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته داوران با پذیرفتن اشتباه تیم داوری، افراد مسئول در اشتباه فاحش بازی ولورهمپتون مقابل منچستریونایتد را از قضاوت در بازی‌های هفته آینده محروم کرد.
کمیته داوران با پذیرفتن اشتباه تیم داوری، افراد مسوول در اشتباه فاحش بازی ولورهمپتون مقابل منچستریونایتد را از قضاوت در بازی‌های هفته آینده محروم کرد.
چرا برخی افراد حتی در جوانی و میانسالی چند داغ مهر در پیشانی دارند، درحالی که بیشتر مراجع با ۸۰ سال عبادت از داشتن چنین نشانی محروم هستند؟ چرا ظاهر بسیار مذهبی با ریش‌های آراسته و انگشتر عقیق و تسبیح شاه‌مقصود و ذکر همیشگی و دایم‌الوضو دارند ولی بعدا اخباری از آنان شنیده می‌شود که دود از کله همه بلند می‌شود؟
پارسال ۲.۲ نفر اشتغال ناقص داشتند؛ به این معنا که در هفته کمتر از ۴۴ ساعت کار کرده اند که همین مساله موجب شده این افراد تقریبا از مزایای قانون کار محروم بمانند.
فارس نوشت: امام جمعه قم با بیان اینکه نگاهمان به افرادی که خود را از نعمت حجاب محروم کرده‌اند بدبینانه نیست، گفت: نگاه ما نگاه امیرالمؤمنین (ع) و مالک اشتر است که با همه اقشار جامعه چه دیندار و چه غیر دیندار برخورد خوب داشتند، ولی این سخن، به معنی این نیست که اگر کسی از خط قرمز‌ها عبور کند با او برخورد قانونی نشود.
مدیرعامل اسبق استقلال می‌گوید مجمع باشگاه استقلال مقصر اصلی اتفاقات رخ داده است.
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی گفت: ما لیست افراد محروم از سهام عدالت را به سازمان خصوصی سازی ارسال کردیم تا سهام عدالت این افراد هم صادر شود.
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی گفت: ما لیست افراد محروم از سهام عدالت را به سازمان خصوصی سازی ارسال کردیم تا سهام عدالت این افراد هم صادر شود.
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی گفت: ما لیست افراد محروم از سهام عدالت را به سازمان خصوصی سازی ارسال کردیم تا سهام عدالت این افراد هم صادر شود.
هشت ماه پس از بازدید اولیه مک کینی از مسجد، او به اسلام گروید. پس از مراسم، از سوی افرادی که زمانی قصد آسیب رساندن به آنها را داشت، استقبال شد. در نهایت او حتی دو سال به عنوان رئیس مرکز اسلامی در مونسی خدمت کرد. مک‌کینی می‌گوید: اگر رفتار مهربانانه نبود، احتمالاً به مسجد حمله می‌کرد و در نهایت به مجازات اعدام محکوم می‌شد.
انتخاب دستگاه‌ها به جای افراد اشتباه است. این امر باعث می‌شود که جهان از دستاورد‌های واقعی اقتصادی و بشردوستانه که به مردم اجازه می‌دهد به جایی که نیاز دارند بروند محروم شود و به جای آن تلاش برای اختراع ماشین‌هایی که می‌توانند جایگزین انسان‌ها شوند به امری متداول تبدیل شود. این محدودیت‌های برای عبور از مرز‌های ملی برای مهاجران اقتصادی وضعیت همگان به ویژه فقرای جهان را بدتر می‌سازد.
نیک مدعی است که می‌تواند از زبان بلند خود برای تایپ، نقاشی و حتی لیس‌زدن آرنج خود استفاده کند؛ مهارتی که شاید اغلب افراد از آن محروم باشند.
عبدی نوشت: یکی از اشتباهات رسمی این بود که این اعتراضات را به توطئه بیگانگان تقلیل داد، این تقلیل دادن اعتراضاتی به این مهمی، ماهیت آن را تغییر نمی‌دهد، واقعیت را از میان نمی‌برد، فقط موجب محروم شدن تقلیل‌دهندگان از شناخت واقعیت می‌شود و، چون چنین شد، خط‌مشی خود را تغییر نمی‌دهند و منبع اعتراض و شورش همچنان فعال خواهد ماند و تردید نکنید که با این سیاست‌ها دوباره بخش بزرگی از عفوشوندگان یا افراد مشابه آنان را به زندان خواهید برد.
این وکیل دادگستری گفت: «با این روند مردم و به‌ویژه جامعه دانشگاهی از حضور اساتیدی که در صورت تضییع حقوق مردم زبان به نقد می‌گشایند، محروم می‌شود. این موضوع تاثیری نامطلوب بر نظام حقوقی و نظام سیاسی کشور خواهد گذاشت. از سوی دیگر قانون اساسی کشور به‌هیچ‌عنوان تضییع آزادی‌های مشروع مردم که اساتید دانشگاه هم یکی از افراد جامعه هستند را برنمی‌تابد.»
قبادلو به افساد فی الارض ازطریق جنایات علیه افراد تخریب واقدام علیه امنیت ملی کشور که منجر به اخلال درنظم عمومی و ناامنی درکشور و واردن کردن خسارت به اموال عمومی متهم وبه اعدام محکوم شد.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه افراد و نهادهای ایرانی، این اقدام غیرقانونی و مداخله جویانه را قویاً محکوم و آنرا کاملاً مردود قلمداد کرد.
قانون امضاء شده از سوی رئیس جمهور روسیه به افراد محکوم به جرایم سنگین اجازه می دهد به عنوان بخشی از بسیج به خدمت سربازی فراخوانده شوند.
طی تابستان امسال ۲.۱ نفر اشتغال ناقص داشتند؛ به این معنا که در هفته کمتر از ۴۴ ساعت کار کرده اند که همین مساله موجب شده این افراد تقریبا از مزایای قانون کار محروم بمانند.
«عبدالصمد خرمشاهی» یکی از حقوقدانان معروف کشور گفت: مثلا در این خبر دادگاه می‌بیند که دختر دلیلی برای اثبات ادعایش ندارد ولی یکسری شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ادعای او می‌تواند صحیح باشد. من در خصوص این خبر دقیق نمی‌دانم که اطلاعات پرونده چیست و پزشکی قانونی چه نظری داده است؟ افراد خصوصا دختربچه‌ها در مناطق محروم ازجمله بلوچستان جرات نمی‌کنند مساله‌ای را عنوان کنند آن هم علیه پلیس! بنابراین باید دادگاه بر این مساله تمرکز کند.»
یک نماینده مجلس پیشنهاد داد: باید مثل دوربین‌های پلاک خوان ثبت تخلفات رانندگی، دوربین‌های چهره نگاری تخلفات مربوط به حجاب افراد را ثبت می‌کنند و کسانی که مرتکب تخلفاتی شده‌اند از حقوق اجتماعی در جا‌های دیگر محروم می‌شوند.
نماینده قم البته نگفته که همکار نماینده‌اش در کدام محله خانه اجاره کرده و متراژ خانه هم چقدر بوده است. این قبیل زمزمه‌ها اگر برای افزایش پرداختی‌ها به نمایندگان است، این افراد باید توجه داشته باشند که اقشار محروم جامعه در آلونک زندگی می‌کنند.
مقدار زیادی مواد انفجاری جاسازی شده در یک چرخ دستی در میان افراد غیرنظامی در غرب کابل منفجر شده است
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: قطار گردشگری محرم در مسیر تهران- زنجان با عنوان یوم العباس از ۱۵ مرداد به منظور امکان حضور گردشگران معنوی در حسینیه اعظم زنجان آغاز به کار می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ