رئیس مرکز توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر ۱۶۰ هزار خانوار اعم از معلولان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش فاقد مسکن هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حوزه ابتدایی ۱۶۰ هزار دانش‌آموز به عنوان بازمانده از تحصیل معرفی شدند.
رئیس گروه تکثیر و مولد سازی میگوی سازمان شیلات ایران گفت: پیش بینی می‌شود تا افق ۱۴۰۴, تولید میگو در کشور با افزایش دو برابری به ۱۶۰ هزار تن برسد.
هافبک فرانسوی استقلال با ارسال نوتیس خواستار دریافت ۱۶۰ هزار دلار شده است.
هافبک فرانسوی استقلال با ارسال نوتیس خواستار دریافت ۱۶۰ هزار دلار شده است.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان از برگزاری ۱۶۰ جلسه در حوزه اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از جلوگیری از اخراج پنج هزار کارگر در استان خبر داد.
گابریل آمورث (راست) که در این عکس با پاپ ژان پل دوم دیده می‌شود، ادعا کرد که بیش از ۱۶۰ هزار جن‌گیری انجام داده است
برآورد سازمان بهزیستی نیاز به ۱۶۰ هزار مسکن مددجویی برای افراد تحت پوشش است که ۱۲۰ هزار مسکن شهری و ۴۰ هزار مسکن در بخش روستایی است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید ۲۰ هزار و ۱۶۰ عدد «سوبگ» در هفته گذشته در مجموعه تجهیزات پزشکی هلال احمر خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر، خبری از سرنوشت حدود ۵ هزار اسیر فلسطینی دربند رژیم آپارتاید صهیونیستی از جمله ۳۱ زن و ۱۶۰ کودک دارند؟
مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی ۱۶۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد توسط ستاد دیه خبر داد.
رئیس سازمان شیلات ایران از انجام برنامه‌ریزی جهت تولید سالانه ۱۶۰ تُن میگو، ۵۰۰ هزار تُن انواع آبزیان از طریق پرورش در دریا و صید سالانه ۸۵۰ هزار تُن طی برنامه هفتم توسعه خبر داد.
منابع خبری از تظاهرات ۱۶۰ هزار نفری علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای نهمین هفته متوالی خبر دادند.
شامگاه گذشته صدها هزار معترض برای هشتمین هفته پیاپی علیه نتانیاهو و کابینه افراطی وی در اراضی اشغالی دست به اعتراضات گسترده زدند.
رئیس اتحادیه قنادی تهران با بیان اینکه قیمت شیرینی نسبت به قبل تغییری نکرده و تغییری هم نخواهد کرد، گفت: قیمت یک کیلوگرم شیرینی تر ۱۲۰ تا ۱۶۰ و شیرینی خشک ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا ۳ سال آینده، ۱۶۰ هزار نفر از افراد دارای معلولیت در کشور صاحب مسکن می‌شوند.
۴۰۰ هزار ایرانی در تجرد قطعی به سر می‌برند که ۳۰۰هزار نفر از آن‌ها زن و ۱۰۰هزار نفر هم مرد هستند. از ۲۵میلیون خانوار ایرانی هم ۱۳درصدشان تک‌نفره‌اند، اما چهار درصد از این جمعیت، تجرد اختیاری دارند و ۹درصد دیگر امکان ازدواج ندارند.» این آماری غیررسمی است درباره کسانی که ۵۰سالگی را رد کرده و دیگر تمایلی به ازدواج ندارند.
بزرگترین عملیات تعمیرات اساسی خطوط ارتباطی آب دریا و تعویض ولوهای عظیم واحد آبگیر شرکت مبین انرژی خلیج فارس با صرف ۱۶۰ هزار نفر ساعت کار مداوم و شبانه روزی و بدون حادثه با موفقیت پایان یافت.
طبق اعلام ایلان ماسک بیش از ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار در این نظرسنجی غیررسمی شرکت کرده و ۷۲.۴ درصد آن‌ها بر این اعتقاد بوده‌اند که توییتر باید اجازه فعال‌شدن مجدد حساب‌های تعلیق‌شده را تا زمانی که مقرراتی را نقض نکرده‌اند یا «خطای فاحشی» نکرده‌اند، صادر کند.
ارزش ۸۹۷ هزار میلیارد تومانی معاملات آبان ماه فرابورس، رشد ۱۶۰ درصدی این متغیر را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد .
با توجه به ازدواج بیش از ۱۶۰ هزار نفر و اضافه شدن ۳۲۰ هزار متقاضی، حداقل متقاضی وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ و چهارماهه ۱۴۰۱، به بیش از ۵۷۰ هزار نفر خواهد رسید که از این میزان تنها ۱۲۰ هزار نفر وام ازدواج را دریافت کرده‌اند که بسیار میزان کمی به نسبت کل متقاضیان است.
بر اساس آمار، ظرف یک سال گذشته ۱۶۰ متخصص قلب مهاجرت کرده‌اند؛ در همین مدت ۳۰ هزار نفر از اعضای کادر درمان از دانشکده‌های علوم پزشکی درخواست good standing یا «نداشتنِ سوءپیشینه» داشته‌اند که مقصدشان عمان بوده است؛ همچنین ظرف چهار سال گذشته ۱۶ هزار پزشک عمومی از کشور مهاجرت کرده‌اند.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز (دوشنبه)، میزبان دادوستد ۱۵۱ هزار و ۱۶۰ تن شمش بلوم بود.
براساس گزارش رادیو هالم ۱۰۵، این شهر که در غرب آمستردام قرار دارد و حدود ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد، تصمیم گرفته است از سال ۲۰۲۴ میلادی تبلیغات گوشت را ممنوع کند تا انتشار گاز‌های گلخانه‌ای کاهش یابد.
سازمان جهانی بهداشت به بزرگ سالان توصیه می‌کند که حداقل ۳.۵گرم پتاسیم در روز و کمتر از ۵ گرم نمک مصرف کنند. این نهاد مصرف میزان زیادی از سبزیجات، میوه، انواع مغزها، لوبیا، محصولات لبنی و ماهی را توصیه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ