جانشین رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به دلیل اینکه در برخی از معابر شکستگی درخت و سقوط اجسام را داشتیم ترافیک در برخی از معابر شهر سنگین گزارش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مطابق ماده ۵۹۳ قانون مجازات اسلامی قطع کردن و یا از بین بردن تمام بینی یا نرمه‌ای که پایین استخوان بینی است دیه کامل دارد. از بین بردن تمام نرمه با تمام یا مقداری از استخوان بینی در صورتی که در یک دفعه باشد، موجب دیه کامل است، اما اگر نرمه بینی در یک دفعه و تمام یا مقداری از استخوان بینی در دفعه دیگر از بین برود، برای نرمه دیه کامل و برای استخوان، ارش تعیین می‌شود.
قانونگذار در قانون مجازات اسلامی دیه مشخصی را برای آسیب رسیدن به بینی مشخص کرده است .
محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل کوبا از ناحیه انگشت دچار مصدومیت شد و احتمال شکستگی انگشت او وجود دارد.
با عیادت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از دروازه‌بان این تیم تصویر جدیدی از علیرضا بیرانوند پس از شکستگی فک او منتشر شد.
مهدی قایدی می گوید که در چهارده سالگی، مچ پای او به دلیل برخورد با یک سنگربان 120 کیلویی شکسته شده است.
مهاجم فصل گذشته مس کرمان می‌گوید مصدومیت‌های پی در پی باعث شد تا لیگ بیست و دوم مطابق انتظار او پیش نرود.
مانوئل فرناندز و نیلسون جونیور پس از دیدار برابر مس کرمان، اصفهان را ترک کردند.
چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو پس از تصادف صبح امروز در بیمارستانی واقع در رم بستری است.
در بررسی‌های میدانی با توجه به شکستگی شیر آب، این طور به نظر می‌رسید که قاتل و مقتول با هم درگیر شده و در این درگیری شیر آب شکسته است. قاتل نیز برای جلوگیری از جاری شدن آب، شیر فلکه را می‌بندد. در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت نیز تصویر مردی با مو‌های بور بدست آمد که وارد خانه مقتول شده و ساعاتی بعد سراسیمه از آنجا خارج شده است. در ادامه بررسی‌ها، تیم جنایی به سراغ خانواده مقتول رفت و تصویر مرد مو بور به برادر مقتول نشان داده و متهم شناسایی شد.
علی علیزاده در وقت‌های اضافی نیمه اول دیدار گل‌گهر و ملوان به دلیل آسیب دیدگی مجبور به ترک زمین شد.
شیخ دیاباته می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما توپ روی پای او خوب سوار نشد.
مصدومیت توماس پارتی، هافبک آرسنال، بسیار جدی به نظر می‌رسد و این موضوع باعث نگرانی کادر فنی و مدیران این تیم شده است.
هنگامی که افراد به دلیل شکستگی دست یا پا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند، اغلب رقیق‌کننده‌های خون تجویزی به آن‌ها تزریق می‌شود.
هنگامی که افراد به دلیل شکستگی دست یا پا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند، اغلب رقیق‌کننده‌های خون تجویزی به آن‌ها تزریق می‌شود تا خطر ایجاد لخته‌های خونی در ریه‌ها و پاهایشان کاهش یابد.
کاپیتان استقلال به توصیه پزشکان برای تسریع در روند بهبودی خود عصا به دست می‌گیرد.
به گزارش بنیاد سلامت استخوان و پوکی استخوان آمریکا، به واسطه عوارضی نظیر تضعیف استخوان به دنبال یائسگی، از هر ۲ زن بالای ۵۰ سال، ۱ نفر دچار شکستگی ناشی از پوکی استخوان می‌شود. مردان نیز با افزایش سن بیشتر در معرض شکستگی استخوان هستند.
مطالعه مؤسسه تحقیقاتی نوآوری تغذیه و سلامت دانشگاه ادیت کوان استرالیا نشان داد زنانی که بیش از ۱۰۰ میکروگرم ویتامین K ۱ مصرف کردند (معادل حدود ۱۲۵ گرم سبزیجات با برگ تیره یا یک تا دو وعده سبزیجات) در مقایسه با شرکت کنندگانی که کمتر از ۶۰ میکروگرم در روز از این ویتامین مصرف می‌کردند، ۳۱ درصد کمتر در معرض خطر شکستگی قرار داشتند. دستورالعمل فعلی مصرف کافی ویتامین K در استرالیا برای زنان ۶۰ میکروگرم در روز است.
مدافع چپ تیم ملی عربستان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سعودی‌ها در جام جهانی نیست.
یکی از اصلی‌ترین عوامل شکست سنگین تیم ملی مقابل انگلیس مصدومیت علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی مسابقه بود.
رشت- دادستان مرکز گیلان خبر تیرخوردن یک دختر در رشت را تکذیب کرد و گفت: بازپرس ویژه برای پیگیری وضعیت جسمی این خانم در بیمارستان حاضر شده و این حادثه در دست بررسی است.
بیشترین شکستگی مربوط به پوکی استخوان در ناحیه لگن، ستون مهره ها، مچ یا قسمت بالای بازو رخ می دهد. البته گاهی شکستگی یک استخوان می تواند در ادامه به شکستن سایر استخوان ها نیز منجر شود. بنابراین لازم است در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تشخیص و درمان این بیماری اقدام شود.
لوئیز سوارز به دلیل شکستگی کوچک انگشتان دستش، در بازی با ایران با بانداژ مخصوصی به میدان رفت.
در جریان سرقت از خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ، او توسط ساقان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و حالا مشخص شده که از ناحیه فک دچار شکستگی شده است. اتفاقی که شاید مانع انتقالش به چلسی شود.
محققان پی بردند زنان میانسالی که هرگز گوشت نمی‌خورند ممکن است بیشتر از زنانی که به طور منظم گوشت یا ماهی مصرف می‌کنند دچار شکستگی لگن شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ