منابع محلی ترکیه از وقوع انفجار و آتش سوزی در شهر بندری «سامسون» واقع در شمال این کشور و سواحل دریای سیاه خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی اشتوتگارت، خبرها درباره پیوستن کاپیتان ژاپنی این تیم به لیورپول را تایید کرد تا انتقال اندو به این باشگاه انگلیسی قطعی شود.
ژوزه مورایس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور به شایعاتی که پیرامون عدم ثبت قرارداد دو ستاره تیمش وجود دارد، واکنش نشان داد.
لاوروف در سخنانی تاکید کرد که هرگونه خبری در مورد مذاکرات احتمالی صلح درباره اوکراین در ماه ژوئیه نادرست است.
همزمان رئیس گروه واگنر در یک پیام صوتی اعلام کرد که به منظور جلوگیری از ریخته شدن خون، نیروهای خود را به پایگاه‌هایش باز می‌گرداند.
وزیر امور خارجه ایران در پایان سفره دوره‌ای به چهار کشور حاشیه خلیج فارس گفت: خبرهای خوبی در خصوص همکاری‌های اقتصادی و تجاری برای مردم داریم.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برخی اخبار درباره کناره گیری‌اش از مقام وزارت، گفت: همه این‌ها شایعه و بهتر است به شایعات پرداخته نشود.
پس از جنجال صحبت‌های یک مقام وزارت کار درباره فروش جزایر ایرانی برای پرداخت حقوق بازنشستگان، خبرها حاکی است وی از سمت خود برکنار شده است!
پس از جنجال صحبت‌های یک مقام وزارت کار درباره فروش جزایر ایرانی برای پرداخت حقوق بازنشستگان، خبرها حاکی است وی از سمت خود برکنار شده است!
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی بعثت علاوه بر اژدر به موشک‌های زیرسطح به سطح و زیر سطح به هوا تجهیز خواهد شد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: امروز ارتش از توان بسیار زیادی در عرصه پهپادی برخوردار است و به‌زودی اخبار دیگری هم در مورد پهپادها خواهید شنید.
گروه موسوم به نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) خبرها درباره هدف قرار گرفتن «مظلوم عبدی» فرمانده این گروه را در حمله پهپادی به فرودگاه بین المللی سلیمانیه در شمال عراق تکذیب کرد.
وزارت آموزش و پرورش درباره شرایط ثبت اعتراضات فرهنگیان به رتبه‌های تعیین شده اطلاع‌رسانی کرد.
وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی درباره بدحالی برخی دانش آموزان ارائه داد و گفت: فرزند من مدرسه دولتی درس می‌خواند و همچنان در کلاس حاضر می‌شود.
ستاره تیم ملی زنان آمریکا به خبرها درباره حمایت مالی عربستان سعودی از جام جهانی زنان واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، اعلام کرد که محمد محبی مشکلی برای حضور در تمرینات ندارد.
منابع محلی ترکیه از وقوع انفجار و آتش سوزی در شهر بندری «سامسون» واقع در سواحل دریای سیاه خبر دادند.
برخی رسانه های از آسیب دیدن پای نخست وزیر پیشین پاکستان بر اثر آتش سوزی خبر می دهند؛ درحالیکه برخی از دیگر منابع اعلام ردند که وی بر اثر تیراندازی زخمی شده است.
ایسنا نوشت: درپی ایجاد برخی فضاسازی‌ها درباره بازگشت ون‌های گشت‌های امنیت اخلاقی به سطح معابر، پیگیری‌ها حاکی از نادرست بودن این خبرها و تصاویر تاکنون است.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: دشمن تلاش دارد تا صنعت هسته‌ای ما در ذهن افراد تنها تداعی کننده غنی سازی باشد و این در حالی است که در حوزه رادیو دارو و کشاورزی کارهای بسیار خوبی انجام شده و غنی‌سازی در حوزه هسته‌ای‌ تنها بخش اندکی از آن را در بر می‌گیرد.
برخی گزارش‌های تائید نشده از عملیات ترور ناموفق علیه رئیس جمهور روسیه خبر داده اند.
یک دوقلوی برزیلی که از سر به یکدیگر متصل بودند با کمک جراحان مستقر در انگلیس به طور موفقیت آمیز از یکدیگر جدا شدند.
همچنان برخی فعالان بازار معتقدند که نوسانات بورس طبیعی نیست و دست های پشت پرده در کار هستند و برخی نماینده های مجلس هم از آغاز به کار کمیته تحقیق و تفحص بورس خبر داده اند.
آورده یک توافق خوب و واقعی برای سهامداران به مراتب بیشتر از میزان ضرر احتمالی است که از کاهش قیمت ارز خواهند خورد؛ که از جمله آنها می‌توان به کاهش هزینه‌های تولید، کاهش تورم تولید کننده، از بین رفتن هزینه‌های سنگین مبادلات مالی، تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی و هموار شدن راه واردات کالاهای واسطه‌ای اشاره کرد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۷۶۲۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۸۱۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ