وزارت آموزش و پرورش درباره شرایط ثبت اعتراضات فرهنگیان به رتبه‌های تعیین شده اطلاع‌رسانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت:محدودیت سوخت‌گیری برای کارت‌های سوخت به استان و شهر بستگی دارد؛ در تهران می‌توانید ۶۰لیتر با کارت سوخت شخصی و ۴۰لیتر هم با کارت سوخت جایگاه بنزین بزنید.
همزمان با انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات باشگاه میلان برای جذب مهدی طارمی، نام این مهاجم ایرانی پیرامون باشگاه اینتر به جای «لوکاکو» هم مطرح شد.
در شرایطی که هر روز خبرهای مختلفی از علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپا به مهدی طارمی منتشر می‌شود، این بازیکن به همراه باشگاه پورتو درخواست مشترکی از میلان ایتالیا داشته‌اند.
رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور از انتشار دفترچه استخدامی هنرآموز و دبیری تا هفته آینده خبر داد.
رایان رینولدز می‌گوید ملاقاتش با جی فیر، هوادار باشگاه رکسم را، که به سرطان آپاندیس مبتلاست، «استثنایی» بوده و در این دیدار «زبانش بند آمده بود.»
وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی درباره بدحالی برخی دانش آموزان ارائه داد و گفت: فرزند من مدرسه دولتی درس می‌خواند و همچنان در کلاس حاضر می‌شود.
بورس فردا در آخرین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز به کار خواهد کرد که امروز خبرهای مهمی منتشر شد که ممکن است بر بورس فردا تاثیرگذار باشد. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
آخرین خبرها از وضعیت بازار ارز
منابع خبری تصاویری از لحظه سقوط هواپیمای مسافربری در نپال را منتشر کرده اند، بر اساس آخرین خبرها این حادثه تاکنون ۴۰ کشته داشته است.
منابع خبری تصاویری از لحظه سقوط هواپیمای مسافربری در نپال را منتشر کرده اند، بر اساس آخرین خبرها این حادثه تاکنون ۴۰ کشته داشته است.
رئیس شرکت زیر ساخت در خصوص رونمایی از سرویس کاهش پینگ بازی های آنلاین گفت: این سرویس آماده است و امیدواریم در هفته جاری معرفی عمومی شود.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
بورس امروز در حالی آغاز به کار خواهد کرد که ده خبر مهم می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. یکی از این خبر‌ها افزایش سرمایه ۳۵۰ درصدی یک نماد است.
بورس فردا پس از یک روز تعطیلی آغاز به کار خواهد کرد و در این دو روز خبرهای مهمی منتشر شد که ممکن است بر بورس فردا تاثیرگذار باشد. نابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد مصدومیت سروش رفیعی از ناحیه زانو جدی نبوده، صادقی شانس بیشتری برای همراهی سرخپوشان در دیدار با تراکتور دارد و عالیشاه به احتمال زیاد این بازی را از دست خواهد داد.
محمد جواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در برنامه سلام صبح بخیر در مورد بازی های دوستانه تیم ملی خبرهای جدیدی را اعلام کرد.
چای سبز برای افرادی که کبد چرب دارند کمک کننده است؛ مغز دانه‌ها به خصوص گردو و در ادویه‌ها دارچین مفیدند و البته همه این‌ها در کنار فعالیت فیزیکی مناسب به استفاده از عرقیجاتی مثل خارشتر، اسفرزه، بیدمشک و شیرخشت، بادرنجبویه و ... اثر می‌بخشد.
همچنان برخی فعالان بازار معتقدند که نوسانات بورس طبیعی نیست و دست های پشت پرده در کار هستند و برخی نماینده های مجلس هم از آغاز به کار کمیته تحقیق و تفحص بورس خبر داده اند.
هفتمین همایش مالی‌اسلامی با همت انجمن مالی‌اسلامی و اندیشمندان و کارشناسان این حوزه در بانک مرکزی برگزار شد.
امروز هم یک بازار سرمایه یک روز خونین دیگری را پشت سر گذاشت. بازاری که از لحاظ ارزندگی در بهترین شرایط است و در بین بازار‌های رقیب ارزان‌ترین بازار به حساب می‌آید، اما این روز‌ها بیشتر فعالان تصمیم گرفته اند نظاره گر باشند و خبری از ورود نقدینگی تازه نفس به بازار نیست. شاخص کل تا کجا اُفت خواهد کرد؟
آورده یک توافق خوب و واقعی برای سهامداران به مراتب بیشتر از میزان ضرر احتمالی است که از کاهش قیمت ارز خواهند خورد؛ که از جمله آنها می‌توان به کاهش هزینه‌های تولید، کاهش تورم تولید کننده، از بین رفتن هزینه‌های سنگین مبادلات مالی، تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی و هموار شدن راه واردات کالاهای واسطه‌ای اشاره کرد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۷۶۲۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۸۱۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ