پس از جنجال صحبت‌های یک مقام وزارت کار درباره فروش جزایر ایرانی برای پرداخت حقوق بازنشستگان، خبرها حاکی است وی از سمت خود برکنار شده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فروشنده مواد مخدر که اقدام به توزیع انواع مواد در محدوده باقرشهر شهرستان ری می‌کرد خبر داد و گفت: از متهم حدود یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
ناپولی بعد از قهرمانی تاریخی این تیم در سری‌آ، به دنبال حفظ ستاره‌های تیمش و ایجاد ثبات در ترکیب است.
رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران از بازداشت یک فروشنده محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی و غیراستاندارد در فضای مجازی خبر داد.
مهدیشهر- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان از دستگیری هفت فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: شش مرد و یک زن در جریان اقدام نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: دو کیلو و ۱۲۸ گرم انواع مواد شیشه و تریاک و روان گردان از این افراد کشف شد.
تعداد ۱۰ کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی با بیش از ۲۰۰ هزار نفر دنبال کننده ادعای فروش سوالات امتحانات نهایی و کنکور را داشته و این سوالات را با قیمت‌های گزاف به فروش می‌رسانند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طبق بررسی «اینترسپت»، آمریکا از پایان جنگ سرد تاکنون، بزرگترین فروشنده تسلیحات در جهان است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طبق بررسی "اینترسپت"، آمریکا از پایان جنگ سرد تاکنون، بزرگترین فروشنده تسلیحات در جهان است.
در قالب جشنواره مد آفرین با حضور طراحان لباس از دانشگاه‌های کشور ۱۰۰ طرح پوشش مناسب فروشندگان خانم مصوب شد تا به عنوان لباس فرم فروشندگان در واحد‌های صنفی استفاده شود.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد.
یک فروشنده در بازار جعفری تهران می‌گوید: «سود ما روسری‌فروش‌ها حدود ۳۰ درصد کاهش یافته، ولی پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده اوضاع بدتر هم شود. چون همین شالی که الان خانم‌ها دور گردن می‌اندازند نیز دیگر نخواهند انداخت. پس سود ما باز کم و کم‌تر خواهد شد.»
سردار سعید منتظرالمهدی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان با کنترل و مدیریت هیجانات آنی، هم از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و هم پلیس را یاری کنند، گفت: با وجود تمامی هشدارها، تبشیر و انذار پلیس، متاسفانه طبق آخرین آمار واصله تا صبح سه‌شنبه، بیش از ۱۵ نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را بر اثر هیجانات کاذب و شادی‌های لحظه‌ای از دست داده‌اند.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: سن مصرف مواد مخدر پایین آمده است و فروشندگان مواد مخدر هم هیچ محدودیتی برای فروش مواد به آنان قائل نیستند.
با رصد انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت نامعلوم در بستر شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش سوال تقلبی کنکور به بیش از ۱۰ نفر از داوطلبان کرده است که در همین راستا پرونده‌ای تشکیل شده و رسیدگی به موضوع به قید فوریت در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری ۱۴ فروشنده مواد مخدر و کشف یک قبضه سلاح گرم در جنوب تهران در راستای طرح ضربتی یک روزه در این شهرستان خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم/ شلیک‌های مرگبار مرد مسلح به همکارانش/ درخواست طلاق بعد از ۱۰ بار خواستگاری/ شکایت دختر فروشنده از مشتری آزارگر/ قتل مرد جوان به دلیل ندادن پول غذا/ فاجعه‌ای به رنگ خون!/ مرگ مرد کنج یاب در چاه ۱۲ متری
شکایت دختر فروشنده از مشتری آزارگر
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: امنیت امتحانات نهایی کاملاً برقرار است و علاوه بر راکت‌های فلزیاب، دستگاه‌های سیگنال یاب هم در اختیار حوزه‌های امتحان قرار می‌گیرد.
قتل زن فروشنده به خاطر 6 حلقه النگو
زن متهم گفت: برادرم برای پرداخت مهریه همسر سابقش از خانه‌های مردم سرقت می‌کرد، اما یک شب هنگام سرقت بازداشت شد و به زندان افتاد. شاکی پشت شاکی بود که برادرم را شناسایی کرد و رد مال سنگینی به گردن او افتاد. از طرفی هم مهریه سیما را باید می‌داد، ولی مگر چقدر از این دزدی‌ها گیرش آمده بود که هم رد مال بدهد و هم مهریه. من و خواهرم رفتیم از شاکی‌ها رضایت بگیریم، اما آن‌ها پول‌هایشان را می‌خواستند. راه دیگری نداشتیم، با خواهرم فکر کردیم به این نتیجه رسیدیم که ما هم سرقت کنیم.
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فروشنده ای که تجهیزات دفاع شخصی به اغتشاشگران می‌فروخت خبر داد و گفت: از این متهم ۱۱ عدد شوکر و افشانه کشف شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند فروش ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند فروش ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۱۸ فروشنده انواع سلاح و مهمات غیر مجاز در پایتخت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ