فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی بعثت علاوه بر اژدر به موشک‌های زیرسطح به سطح و زیر سطح به هوا تجهیز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر‌های واصله حاکی از آن است که امیر عابدزاده با پیشنهاد خوبی از فولاد خوزستان مواجه شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درخصوص خبر‌های منتشر شده مبنی بر تفاهم نانوشته ایران و آمریکا عنوان کرد: ما درخصوص گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها اظهارنظر نمی‌کنیم. ایران پایبند روند مذاکره و میز مذاکره بوده که بتواند حقوق حقه ملت ایران را تامین کند. در چارچوب سیاست اصولی و اعلام شده رویکرد و اقدامات خود را ادامه خواهیم داد.
توافقات بین المللی علمی و فناوری ایران با برخی کشورها، پیشرفت 95 درصدی پروژه های ژن درمانی و ساخت شیرآلات تخصصی حوزه نفت و گاز از خبرهای خوب حوزه فناوری به شمار می رود.
روزنامه های قطر در تیتر خبرهای دیدار اخیر وزیر امور خارجه ایران از دوحه از «حسین امیر عبداللهیان» تنها با عنوان «عبداللهیان» یاد کردند چرا که «امیر» را مختص امیر قطر می‌دانند هر چند برای آن «ال» شناسه می‌آورند
وزیر امور خارجه ایران در پایان سفره دوره‌ای به چهار کشور حاشیه خلیج فارس گفت: خبرهای خوبی در خصوص همکاری‌های اقتصادی و تجاری برای مردم داریم.
در روز‌های اخیر ماجرای واگذاری موقوفه امینی‌ها در قزوین به عروس حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف در سرخط خبر‌های ایران قرار گرفته. موقوفه‌ای با ۱۵۰ هکتار زمین و یک دادمداری هزار رأسی که قیمت اجاره ماهانه آن تنها یک میلیون تومان تعیین شده است.
رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور از انتشار دفترچه استخدامی هنرآموز و دبیری تا هفته آینده خبر داد.
جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، می‌گوید خبرهای اخیر درباره اخراج سرمربی این تیم سیمونه اینزاگی در پایان فصل شایعه است و او فصل بعد هم هدایت اینتر را به عهده خواهد داشت.
در مورد زمان عرضه لپ تاپ مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل خبرهای تازه ای شنیده می‌شود و انتظار می‌رود این محصول به زودی عرضه شود.
خبرهای غیر رسمی حاکی از آن است که داود منظور رئیس فعلی سازمان امور مالیاتی در یک قدمی ریاست بر سازمان برنامه و بودجه قرار دارد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پیشتر در این زمینه گفت: متأسفانه کشور‌هایی که بزرگترین صادرکننده تسلیحات و تجهیزات به یک طرف جنگ هستند مایلند با دامن زدن به خبر‌های کذب و جعلی افکار عمومی جهانی را دچار گمراهی و خطا کنند.
در دو هفته اخیر دو توافق صورت گرفته نشان داد که بازار در عطش خبر‌های مثبت مانده بود. فعالان بازار می‌دانند که توسعه دیپلماسی، جاده باز‌کن تجارت است. در نتیجه با بهبود تجارت جریان ورود و خروج ارز تسهیل خواهد شد و انتظار کمبود منابع ارزی، کمرنگ خواهد شد.
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به مسمومیت‌های رخ داده اخیر گفت: لازم است مسئولین مربوطه با ارائه سریع خبرهای دست اول از دامن زدن به دروغ‌ها و تهمت‌های رسانه‌های معاند جلوگیری کنند.
باوجود اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری فوتسال لیگ قهرمانان آسیا را تایید کرده بود اما در روزهای اخیر خبرهایی از لغو این مسابقات برای چهارمین سال پیاپی شنیده می‌شود.
طلای جهانی در هفته اخیر با خبرهای مختلف در اقتصاد دنیا روبرو شده که باعث نوسان های بزرگ در آن شد.
در ادامه خبر‌های سریالی دروغی که در ماه‌های اخیر منتشر می‎‌شود، رسانه‌های ضد انقلاب اخیرا مدعی شده بودند امیرمحمد جعفری یکی از متهمان پرونده شهادت سیدروح‌الله عجمیان شکنجه شده است.
طی روز‌های اخیر خبر‌های ضد و نقیضی در خصوص آزاد شدن وریا غفوری منتشر شده است.
طی روز‌های اخیر خبر‌های ضد و نقیضی در خصوص آزاد شدن وریا غفوری منتشر شده است.
یک خبر مهم و تکان‌دهنده لابلای خبرهای فوتبالی چند روز اخیر گم شد. رئیس فدراسیون بوکس ایران که به همراه تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی اسپانیا شرکت کرده بود تصمیم گرفت دیگر به ایران باز نگردد!
در چند هفته اخیر شایعات و خبرهایی مبنی بر استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس مطرح شده بود که هر بار این خبر تکذیب شد. شنیده های نبض بورس حکایت از این دارد که گویا این بار مسئله استعفا جدی است. جایگزین احتمالی عشقی کیست؟
وزیر امور خارجه روسیه با بی اساس خواندن خبر‌های مربوط به بستری شدنش آن را بازی سیاسی خواند و خطاب به روزنامه نگاران غربی توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر حقیقت را بنویسند.
تصویب لایحه‌ای در سنای آمریکا در پی تصمیم اخیر اوپک‌پلاس، افزایش دو برابری تولید گاز ایران در دوران تحریم و قطع آب ۲۸۰۰ مشترک پر مصرف از مهمترین خبر های آب و انرژی در هفته جاری بودند.
با انجام منظم تمرینات صبحگاهی موجی از قدرت و نشاط را در سراسر بدن احساس خواهید کرد. با توجه به اینکه تمرینات پیچیده و طاقت فرسا را ​​انجام نمی‌دهید، بدن هورمون‌های شادی تولید می‌کند که به این معنی است که خلق و خوی شما بهبود می‌یابد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۷۶۲۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۸۱۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ