رئیس‌جمهور گفت: نه فقط سازمان بهزیستی، بلکه همه دستگاه‌ها مأموریت دارند زمینه رشد، شکوفایی و اشتغال معلولان را فراهم کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جامعه اسلامی مهندسین در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات بیانیه صادر کرد و بر لزوم ایجاد شور انتخابات در جامعه توسط دستگاه‌های مسئول، علی‌الخصوص رسانه ملی تاکید کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: آیه«واعتصموا بحبل‌الله جمیعاً» اقتضا می‌کند که فقط نیروی انتظامی، ائمه جمعه و حوزه علمیه در میدان عفاف و حجاب نباشند، بلکه همه به ریسمان الهی چنگ بزنیم.
رئیس جمهور در روز گرامیداشت هفته بهزیستی، با بیان اینکه صمیمانه از خانواده‌های فرزندپذیر تشکر می‌کنم، گفت: بهزیستی برای توانمندسازی معلولان اقدامات خوبی انجام داده است اما کافی نیست.
رئیس‌جمهور با اشاره به آمار ارائه شده از سوی رئیس بانک مرکزی مبنی بر کاهش ۱۲ درصدی تورم در خرداد، تداوم تلاش‌های هماهنگ همه دستگاه‌ها برای ادامه روند کاهشی تورم تا پایان سال را خواستار شد.
محمد مخبر در جلسه هیات دولت با تاکید بر لزوم احترام همه دستگاه‌ها به مجوز‌های رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی، گفت: همه باید به این مجوز‌ها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.
وزیر اقتصاد با اشاره به تاکید رئیس جمهور در جلسه هیات دولت، گفت: دستگاه‌ها مکلف شدند تمام مجوزها، استعلام‌ها و آزمایش‌ها در حوزه تجارت و گمرک را ظرف مدت هفت روز صادر کنند.
رشت- استاندار گیلان بر ضرورت استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها در فصل زراعی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها باید در تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری هم پوشانی داشته باشند.
سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی از آمادگی کامل همه دستگاه‌ها در شهرستان جم برای میزبانی از استقلال خبر داد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید دستگاه‌های متولی، نظارتی، اجرایی و قوه قضائیه اهتمام ویژه‌ای برای مبارزه با فساد داشته و با همکاری و همفکری در این مسیر گام بردارند.
دولت می‌تواند دوره‌های آموزش همگانی را برای همه افراد هفت تا پنجاه سال مطابق احکام قانون و متناسب با ظرفیت دستگاه‌ها برگزار نماید.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً هر چه دامنه عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌ها شفاف‌تر باشد، در جلوگیری از وقوع تخلف و فساد مؤثرتر خواهد بود.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: همه دستگاه‌ها باید از ۲۵ اسفند مهیای پذیرایی از زائران نوروزی باشند، هیچ عذری در این باره پذیرفته نیست.
رئیس جمهور از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند و با اشاره به ضرورت تهیه پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و اقدامات دولت، مسئولان اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و نیز سخنگویان دولت را مکلف کرد، به شکل مستمر برای بهبود نحوه اطلاع‌رسانی از عملکرد دولت برنامه‌ریزی کنند.
رئیس جمهور گفت: همه بخش‌ها و دستگاه‌ها موظف هستند اجرای مصوبات سفرهای استانی را با جدیت دنبال کنند.
رئیس جمهور همه دستگاه‌های دولتی را مکلف کرد در زمینه تهیه فهرست اموال مازاد و دارایی‌های غیرمولد خود و برنامه‌ریزی برای فروش و مولدسازی این دارایی‌ها با جدیت و سرعت بیشتری عمل کنند.
عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: از مجموع ۶ هزار هکتار اراضی شناسایی شده دستگاه‌های اجرایی، ۸۰۹ هکتار به وزارت راه برای نهضت ملی مسکن منتقل شده است.
رئیس‌جمهور از همه دستگاه‌ها خواست همه تلاش خود را برای مهار تورم، ارتقای بهره‌وری، ایجاد اشتغال واقعی و تداوم روند فعال‌سازی واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور به کار گیرند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از بررسی آخرین وضعیت اتصال دستگاه‌های موضوع ماده ۹ قانون برنامه ششم توسعه به سامانه تدارکات الکترونیک دولت در جلسه کمیسیون متبوع خود خبر داد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای تسهیل حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با روحیه جهادی و استفاده از همه ظرفیت ستادهای مردمی در این مسیر فعال باشند.
رئیسی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اجتماع عظیم مردمی اربعین تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های دولتی به وظایف خود در تسهیل‌گری حضور مردم با همه توان عمل کنند و ستاد‌های مردمی را یاریگر خود بدانند.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با استفاده از همه ظرفیت مردمی در این مسیر فعال باشند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفدهمین نشست شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت به ضرورت پویایی و مشارکت همه دستگاه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد.
واتس‌اپ در اروپا دوباره اخطار گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ