رئیس جمهور گفت: همه بخش‌ها و دستگاه‌ها موظف هستند اجرای مصوبات سفرهای استانی را با جدیت دنبال کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل گردشگری داخلی گفت: به دولت پیشنهاد دادیم سامانه‌ای ایجاد شود که از طریق آن همه کارکنان بتوانند از زیرساخت های تأسیسات گردشگری، رفاهی و اقامتی دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به برگزاری اولین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات گفت: همه دستگاه‌های مرتبط با انتخابات بر همدلی و همکاری برای برگزاری یک انتخابات خوب، سالم و بر مدار قانون است.
مدیرعامل برق پایتخت با اشاره به اهمیت رعایت مصوبات هیات دولت درباره کاهش مصرف برق بخش اداری توسط مدیران و مسوولان نهادهای مربوط، کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعت اداری و حداقل ۶۰ درصد کاهش مصرف در ساعت غیراداری را توسط همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی الزامی دانست.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا با تاکید بر ضرورت عمل به ماده ۳۵ احکام دائمی کشور از سوی دستگاه‌های اجرایی دولتی گفت: توسعه پایدار و متوازن مستلزم نظم و امنیت مشارکتی و همه جانبه است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید دستگاه‌های متولی، نظارتی، اجرایی و قوه قضائیه اهتمام ویژه‌ای برای مبارزه با فساد داشته و با همکاری و همفکری در این مسیر گام بردارند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مکلفند به خواست همگانی احترام گذاشته و به در عمل به این تکلیف قانونی پیشتاز باشند.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
دستگاه‌های گوناگونی در حوزه اجرایی شدن قانون هوای پاک مسئولیت دارند که به‌رغم گذشت بیش از پنج سال از تصویب آن تاکنون اقدامی عملی برای بهبود وضعیت کیفیت هوا انجام نداده‌اند.
همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی فردا / یک‌شنبه/ ۲۵ دی ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.
رئیس سازمان سنجش تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با مصوبه شورای امنیت پای کار هستند و امیدواریم آزمون سراسری امسال در نهایت صحت و سلامت برگزار شود.
رئیس جمهور گفت: در قانون هوای پاک، ۱۶۷ تکلیف برای دستگاه‌های مختلف تعیین شده که انتظار می‌رود همه بخش‌های اجرایی در قبال وظایف خود پاسخگو باشند.
رئیس جمهور گفت: در قانون هوای پاک، ۱۶۷ تکلیف برای دستگاه‌های مختلف تعیین شده که انتظار می‌رود همه بخش‌های اجرایی در قبال وظایف خود پاسخگو باشند.
قالیباف با اشاره به تمرد برخی گروه‌های سیاسی از قانون اساسی خاطرنشان کرد: در همین دهه‌های گذشته وقتی که یک نگاهی می‌کنیم، برخی دسته‌ها و نیرو‌های سیاسی را می‌بینیم که با قانون اساسی در افتادند یا اینکه خواهان تجدید نظر در قانون اساسی بودند یا از اجرای قانون اساسی طفره می‌روند و شاید هم بهانه آن‌ها این باشد که بگویند «این قانون اساسی کارآمد نیست». باید همه ما بدانیم که قانون اساسی میثاق ملی همه ماست، چرا که ارزش‌های ما از جمله اسلامیت و جمهوریت و امنیت در قانون اساسی متجلی شده است،
ضرغامی گفت: به دلیل اینکه در اجرای راهبرد‌های نرم کمتر کار می‌کنیم، سختی کار بر دوش دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی قرار می ‎گیرد. همه وزرا و اعضای هیات دولت بر اجرای راهبرد‌های نرم تأکید دارند.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: برای پیشگیری از رفتن به‌سمت جمعیت سالخورده قانون "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" وضع شد و مجموعه‌ای از اقدامات را تعریف و سعی کرده است همه ارکان و بخش‌های حاکمیتی، حکومتی و حتی بخش‌های غیردولتی مردم‌نهاد، دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی، مؤسسات دولتی و غیردولتی را پای کار بیاورد تا این اتفاق برای جمعیت کشور ما رخ ندهد.
رئیس‌جمهور همه دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد تا پیش از پایان سال ۱۴۰۱ حداقل ۵۰ درصد خدمات خود را از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه کنند.
هیئت دولت درباره اصلاح نظام بودجه ریزی کشور مقرر کرد دستگاه‌های اجرایی تمامی درآمدهای حاصل از فروش و خدمات و سایر وجوه عمومی را از مبدأ وصول به نام خزانه‌­داری کل واریز کنند.
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: همان‌طور که همه آلایندگی‌ها را در جامعه رها می‌کنیم؛ همان‌طور هم دستگاه‌های اجرایی باید این وظیفه را احساس کنند که در کاهش آلایندگی صنایع وظیفه دارند.
عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: از مجموع ۶ هزار هکتار اراضی شناسایی شده دستگاه‌های اجرایی، ۸۰۹ هکتار به وزارت راه برای نهضت ملی مسکن منتقل شده است.
رئیس‌جمهور گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با بیان واقعیات پیشرفت‌های علمی کشور دشمن را در رسیدن به اهداف خود در ناامید کردن جامعه ناکام گذاشته و جامعه نخبگانی را بیش از پیش امیدوار کنند.
رئیس جمهور گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های اقتصادی ضمن کنترل هزینه‌های خود، با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هرچه بیشتر نرخ تورم بویژه در کالا‌های مربوط به معیشت و سفره مردم اجرا کنند.
رئیس جمهور با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم کاهش تورم تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هر چه بیشتر نرخ تورم به کار گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ