در قسمت چهارم سریال طنز "نون خ" که به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی "امیر وفایی" هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود، با ماجرای قرارداد سنگین ویلموتس شوخی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از تبرئه قاضی سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب اسبق تهران از اتهامات وارده و آزادی از زندان، خبری از او نبود تا فیلم نذری شبِ تاسوعای حسینی هرساله در منزل پدری‌اش در تفت یزد در هشتم محرم ۱۴۰۲ منتشر شد.
آندره اونانا، سنگربان کامرونی فصل قبل تیم اینتر، با عقد قراردادی، رسماً به منچستریونایتد پیوست.
مدتی است رسانه ها درباره خرابی پله برقی‌های تهران صحبت می‌کنند. اما وقتی پای پاسخگویی شهردار تهران به میان می‌آید جواب خبرنگارها را عجیب و غریب می‌دهد.
علیرضا شهرداری: پیروز سه بار تا پای مرگ رفت و در یکی از موارد سرش را دوازده ساعت نمی‌توانست تکان دهد. پیروز چون به صورت سزارین به دنیا آمد و شیر مخصوص یوزپلنگ‌ها وجود نداشت امکان زندگی در طبیعت را نداشت. معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی: پیروز به دلیل شرایط خاص و بیماری‌های دستگاه‌ گوارش و ریه و مصرف دارو‌ها تلف شد. در پیش‌بینی‌ها احتمال زنده ماندن و بقا پیروز ۲۰ درصد بود اما به دلیل انتشار عکس‌های و پست‌‌های افراد به این موضوع توجهی نشد.
مرکز پژوهش‌های مجلس برای دومین‌بار در یک‌سال گذشته گزارشی درباره‌ی خطرات فرونشست زمین در ایران منتشر کرده است. تقریبا تمام استان‌های ایران درگیر این بحران خاموش است. علت چیست و چه باید کرد./فارس
بازیکن حریف برای زدن توپ از زیر پای بازیکن رقیب به بیرون، با سر به سمت پای بازیکن حجوم می‌برد.
تصاویری از لکه عجیب در آسمان مسکو که در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است را ببینید.
ماجرای آمدن و رفتن علی دایی به تیم ملی در دهه ۸۰ از اتفاقات حاشیه‌ای فوتبال ایران است که پای محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت هم به این موضوع باز شد. بخش‌هایی از گفت‌وگوی علی کفاشیان با ایسنا را مشاهده کنید.
ویدیویی از داخل یک رستوران که مشتریان در حال غذا خوردن هستند که ناگهان زمین نشست می‌کند را ببینید.
این فیلم منتشر شده توسط ارتش اوکراین نشان می‌دهد که تک تیراندازان اوکراینی نیرو‌های روسی را در مکانی نامعلوم در اوکراین از پای درمی‌آورند.
احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران پای میز نقد اقتصاددانان با موضوع گفتگو درباره چالش‌های اقتصادی روز ایران نشست. در این نشست ۵ ساعته که به میزبانی سیدمحمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران برگزار می‌شد، رضا راعی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، سعید لیلاز، اکبر کمیجانی، شاپور محمدی، طهماسب مظاهری، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، حجت‌الاسلام انصاری، آلبرت بغزیان، حمید ابریشمی و حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
"لی ون هین" مالک یک مرغداری در ویتنام می‌گوید قیمت هر یک از این مرغ ها می‌تواند به 2 هزار دلار برسد. او می گوید مصرف گوشت این مرغ در زیبایی زنان موثر است.
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز کشور: وزارت نفت تمامی امکانات خود را برای تامین گاز کشور پای کار آروده است. شب گذشته شب سختی برای شبکه شمال شرق کشور بود. اگر نحوه مصرف به صورت فعلی ادامه دار باشد دچار چالش تامین سوخت برای خراسان شمالی، جنوبی، رضوی و مازندران خواهیم شد. دو استان پرمصرف ما یعنی مازندران و خراسان رضوی در منطقه سرما قرار گرفتند که کار مارا با چالش روبه رو می‌کند.
برای اینکه ردپای مسی از طلا گرفته شود چندین شمش طلا آب شده تا این شاهکار ساخته شود./ همشهری آنلاین
در یک مسابقه فوتسال زنان توپ دستکم پنج بار زیر پای بازیکنان گیر کرد و باعث برهم خوردن تعادل آنان شد.
جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در حین بازدید از جنگل حرا در بالی دچار لغزش شد.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در سفر به خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند حضور یافت و بی‌واسطه پای صحبت‌ها و درد دل دانشجویان این دانشگاه نشست.
کمیته هماهنگ سازی گروه های مقاومت در نابلس از همه مردم فلسطین خواست مقاومت را در همه مناطق تماس با رژیم صهیونیستی تشدید کنند و زمین را زیر پای صهیونیست ها به آتش بکشند.
باشگاه هورسان رامسر مجوز استفاده از سیستم ویدئوچک برای دو دیدار هفته سوم و چهارم لیگ برتر والیبال مردان ایران دریافت کرد.
الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در گفتگو با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در خصوص فرار روس‌ها از بسیج عموم گفت: بگذار ۳۰ یا حتی ۵۰ هزار نفر فرار کنند. به نظرت اگر آن‌ها بمانند جزو مردمان ما هستند؟ پس بگذار فرار کنند! من نمی‌دانم تو به چه چیزی فکر می‌کنی، اما من در سال ۲۰۲۰ زمانی که مردم بلاروس در جریانات پس از انتخابات فرار کردند، اصلاً نگران نبودم. آن‌ها بعد‌ها التماس کردند که به کشور بازگردند. پس قطعاً فراری‌های روس هم بازمی‌گردند. اما در آن زمان تصمیم با توست که با آن‌ها چه کنی و چه تصمیمی برای‌شان بگیری. اینکه اجازه بدهی برگردند یا همان‌جایی که رفتند بمانند. در همین حال رسانه‌ها حرکات پای پوتین را، نشانه‌ای از اضطراب و نگرانی او تحلیل کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تصریح کرد: میدان شادگان در جنوب شرقی اهواز قرار دارد و یک مجتمع تفکیک است که توان تولید آن، روزانه ۱۱۰ هزار بشکه است و آتش سوزی مذکور، هیچگونه تاثیری بر توان تولید از این میدان نداشته است.
به تازگی یک یوتیوبر به دلیل اختراع پا‌های رباتیک برای مارها در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. این شخص که «آلن پان» نام دارد، روز شنبه ویدئویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد و به توضیح تکنیک‌های مهندسی طراحی این پا‌های رباتیک پرداخت.
محسن افشانی بازیگر مرد ایرانی فیلمی از پخش کردن نذری در شب هفتم محرم در کنار مهران غفوریان را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.
سید ابراهیم رییسی، رئیس‌جمهور مانند سال گذشته در جمع عزاداران حسینی در روز تاسوعا در مسجد ارک تهران که حاج منصور ارضی مداحی می‌کند، حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ