وسلی روز گذشته در اولین تمرین تیم فوتبال گل‌گهر در اردوی ترکیه حضور یافت تا خود را مهیای حضور در ترکیب گل‌گهر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تصور قرون وسطایی فیل‌ها بزرگ‌ترین حیوانات جهان و دشمنان اژدها بودند. فیل نماد حضرت مسیح و اژدها نماد شیطان بود. چندین تصویر قرون وسطایی وجود دارد که در آن‌ها، فیل‌ها در دریاچه‌ها زایمان می‌کنند تا توله‌هایشان از شرّ اژدها در امان باشند.
روزگاری بود که فقط بعضی‌ها خدمت سربازی می‌رفتند؛ ولی از ۱۹ مهر ۱۳۰۵ شمسی اعلام شد که تمام افراد مذکر باید از اول ۲۱ سالگی به مدت ۲ سال بروند خدمت. از آن روز، خدمت سربازی شد بخشی از زندگی و فرهنگ ایرانی‌ها.
طرح دستگیری سارقان و مال خران با حضور سرهنگ، ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در محوطه پلیس آگاهی پایتخت برگزار شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. معاون سازمان اورژانس کشور هم گفته که حریق انبار چسب سه مصدوم داشته است.
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
در زمان قاجار طبق گزارش سفرنامه‌نویسان فرنگی، بنای آرامگاه به کلی از نظر پنهان شده و جز تلی از خاک چیزی از آن باقی نمانده بود. در همین دوران ناصرالدین شاه قاجار والی خراسان را مامور یافتن آرامگاه می‌کند و دستور ساخت اتاق‌هایی موقت را بر روی آن می‌دهد.
نوروز سال ۱۳۹۳ برای جلوگیری از ایجاد آلودگی هوا، آلودگی صوتی و بصری و آسیب به بنا‌های تاریخی میدان نقش‌جهان، ورود و تردد وسایل نقلیه به این مکان تاریخی ممنوع شد، ولی با این حال همچنان معضل تردد موتورسیکلت در سطح میدان همچون سال‌های گذشته به قوت خود باقی مانده است. ایجاد سروصدا، خطر تصادف و آسیب به گردشگران و ایجاد فضای بصری نامناسب از جمله مشکلاتی است که تردد موتورسیکلت در این میدان تاریخی به وجود آورده است. از نهاد‌های زیربط از جمله شهرداری اصفهان، نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که متولیان نگهداری از این میدان تاریخی هستند انتظار می‌رود برای حل مشکل تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
درخت دارچین که بیشتر در هندوستان و چین می‌روید، جزو رده دولپه‌ای‌های جداگلبرگ می‌باشد و همیشه‌سبز است. گل‌های سفید مایل به زرد دارد، پوست آن را هم که قهوه‌ای‌رنگ است دارچین می‌گویند. از تمام قسمت‌های درخت دارچین بویی مطبوع استشمام می‌شود. دارچین بومی سری‌لانکا و جنوب هند است و پوست آن به عنوان ادویه استفاده می شود. در قرون وسطی از دارچین برای درمان سرفه، ورم مفاصل و گلودرد استفاده می‌شد. تحقیقات جدید نیز بر خواص و فایده‌ها پزشکی دارچین تأکید دارند. (ویکیپدیا)
آن‌ها قصد داشتند خارجی‌های ثروتمند به ویژه اعراب حوزه خلیج فارس را جذب این پروژه کنند و بر همین اساس، ساخت خانه‌هایی شبیه به قلعه‌های دیزنی لند با تزئیناتی به سبک گوتیک مشرف به جنگلی سرسبز در ترکیه کلید زده شد.
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله سلیمانی از ۹ صبح امروز از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به‌سمت حرم مطهر آغاز شد. آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید بر پیکر آیت‌الله سلیمانی نماز خواند و پیکر آیت الله سلیمانی در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد. آیت‌الله شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری بود و سابقه امامت جمعه زاهدان و نمایندگی، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان را در کارنامه کاری خود داشت. آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در حادثه تیراندازی در بانک ملی بابلسر مورد سوءقصد قرار گرفت و در سن ۷۶ سالگی جان باخت.
پلیس برای اثبات ادعای فده والورده در مورد توهین الکس بائنا در حال بررسی تصاویر دو بازی قبلی رئال مادرید و ویارئال در ماه ژانویه است ولی هنوز تصویری یافت نشده است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
همزمان با روز نیمه شعبان، مراسم جشن عمامه گذاری طلاب ایرانی و غیر ایرانی در دفتر آیت الله مکارم شیرازی، کریمی جهرمی و فاضل لنکرانی در قم و آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان گلستان برگزار شد.
مار چلیپر، دیگر مار سمی شمال است که گونه‌ای از مار آبی است که در بیشتر جاهای کره زمین زندگی می‌کند. این مار جزء مارهای بزاق سمی یا دهان سمی قرار می‌گیرد، یعنی این مار نیش ندارد ولی بزاق این مار سمی است اما زهر این مار در صورت دندان گرفتن انسان معمولاً آسیب جدی به انسان نمی‌رساند.
گرانترین حلقه نامزدی هم تضمینی برای پایداری عشق نیست، ولی حتی اگر عشق، جاودانه نباشد، الماس این حلقه‌ها همچنان ارزشمند می‌مانند، مانند گردنبند دریک، که از الماس حلقه‌های نامزدی عشق‌های شکست خورده‌اش ساخته بود.
در آستانه ۱۶ آذر و روز دانشجو، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با حضور در سلف و خوابگاه دانشجویی با دانشجویان در تبریز دیدار و گفتگو کرد.
در کنار بازیکنانی که راهی جام جهانی خواهند شد، هستند نفراتی که خودشان را شایسته حضور در قطر می‌دانستند، ولی کیروش ترجیح داد آن‌ها را خط بزند و یا اصلا به اردو‌های تیم ملی دعوت نکند.
سید حسن مرتضوی معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در ادامه سفر خود به شمال افغانستان وارد مزارشریف مرکز ولایت بلخ شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت نمایند
سکوت اسکوچیچ که در یکی از بدترین برهه‌های تاریخ فوتبال ایران هدایت تیم ملی را عهده‌دار شد، ادامه‌دار است، ولی باید دید این سکوت تا ترک ایران هم ادامه پیدا می‌کند
بر روی تابلوی ورودی مدرسه نوشته شده؛ «دبیرستان پسرانه نوجوانان»، ولی، چون این مدرسه بر اساس طرح و ایده‌ای به نام متریک ساخته شده، اهالی مدرسه را به نام «متریک» می‌شناسند. «کاظم دلیلی» بانی و مجری طرح متریک و از خیران مدرسه‌ساز باسابقه، درباره این طرح می‌گوید: «در طرح متریک هر دانش‌آموز هزینه ساخت یک مترمربع مدرسه را می‌پردازد تا قدمی ولو کوچک برای مدرسه‌سازی بردارد.»
سیلاب ناشی از بارش‌های سیل آسای سال جاری، روز جمعه ۷ مرداد روستای آهنگران در شهرستان فراهان را دچار آسیب جدی کرد. به گفته اهالی حدود ۵۰ خانه در این روستا به صورت صددرصدی آسیب دیده و خسارت وسیعی نیز به دامداری و کشاورزی این روستا وارد شده است. این روستا ساعاتی قبل از ورود سیلاب تخلیه شد، ولی در نهایت آوار ناشی از سیل جان یکی از اهالی را گرفت. از ساعات ابتدایی وقوع سیل نیرو‌های هلال احمر، بسیج، سپاه، گروه‌های جهادی، راهداری، نیروی انتظامی و نیرو‌های داوطلب در این روستا در حال خدمت رسانی هستند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ