مراکشی‌ها با یک گل باد آورده مقابل کانادا پیش افتاده‌اند و در آستانه صعودی تاریخی قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال شروع لیگ را برای آبی پوشان با یک تجربه تلخ همراه دانست و گفت: بی ثباتی که در مدیریت این باشگاه وجود داشت لطمه بزرگی به تیم زد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آن آدم‌های گنده که کشور‌های کوچولوی شان را هم گنده کرده‌اند، بره بریان بر سفره می‌گذارند. خوب می‌خورند و خوب هم کار می‌کنند، اما ما، هنوز برخی‌هامان گرفتار لقمه شماری سفره مردمند که کار لئیمان است. با مشربِ لقمه شماری برخی‌ها نمی‌توان فقر را خاک و در گام بعد خاک را از آلودگی آن پاک کرد.
طاووس درباره مرگ برادرش می‌گوید: سه روز بود وسط هال افتاده بود. با چشم باز. فقط سقف را نگاه می‌کرد. رویش پتو کشیدم تا سردش نشود. صبح‌ها هم توی دهانش دو تا لقمه کوچک می‌گذاشتم، نمی‌خورد. کمی چای در گلویش می‌ریختم آن را هم قورت نمی‌داد و چای از دهانش برمی‌گشت. خیلی دل‌نازک بود. فکر کردم قهر کرده.
بهترین راه برای جلوگیری از سوختگی زبان این است که قبل از میل کردن یک لقمه بزرگ، غذای خود را بررسی کنید. به عنوان مثال، قبل از نوشیدن یک نوشیدنی گرم، جرعه ای کوچک بنوشید.
حلوا خرما بگل کالری بسیار بالایی دارد و بسیار مقوی است، به همین دلیل تبدیل به خوراکی همراه به خصوص برای کوهنوردان شده است، برای کوهنوردی و حرکت در مسافت‌های طولانی بدون این که نیاز باشد فضای زیادی صرف حمل خوراکی کنید با یک لقمه از این حلوا می‌تواند تا مدت زیادی انرژی لازم بدن را تامین نمایید.
پروین عابدی برای خودش یک پا استاد مکانیک هم هست. او هم مثل مردها برای به دست آوردن یک لقمه نان حلال تاریکی و تنهایی جاده‌های ترانزیت را انتخاب کرده است؛ بچه‌هایش به مادرشان افتخار می‌کنند و آرزو داشتند آن‌قدر پولدار بودند که برایش یک کامیون می‌خریدندتا به جای کار کردن و زحمت‌کشیدن روی ماشین غریبه‌ها برای خودش کار کند.
تانتونی مرغ را می‌توانید با گوشت تکه‌ای یا مرغ یا گوشت چرخ کرده به صورت ساده یا ترکیبی تهیه کنید و برای سرو نیز می‌توانید از نان باگت یا نان لواش خانگی نیز استفاده کنید که در رسپی اصلی در خانه نان‌های گرد تازه پخته می‌شود و مواد در بین نان قرار می‌دهند و لقمه می‌کنند.
در شرایطی که چند روز پیش شایعات عجیب بازگشت لوکادیا به ایران شکل گرفته بود، باشگاه پرسپولیس از مهاجم هلندی سابقش شکایت کرد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با تمام توان در بازی‌های آینده حضور پیدا می‌کنیم و لقمه گلوگیری برای حریفان خواهیم بود.
گزارشی از برنامه در شهر از سارقانی که بعد از سرقت با پول دزدیده شده فندک و کباب لقمه‌ای خریده‌اند را ببینید.
بیشتر عنکبوت‌ها برای انسان خطرناک نیستند، از جمله عنکبوت‌های بیوه اما مطالعات جدید نشان داده‌است که شکار این عنکبوت‌ها بزرگتر از جثه آن‌ها است.
جالب اینکه استراماچونی هنوز هم گاهی فیلش یاد استقلال می‌کند و برای هواداران دلباخته اش در ایران ، استوری فدایت شوم می‌گذارد و پایگاهش را اینجا حفظ می‌کند تا بار دیگر در فرصتی مغتنم از سفره پهن و رنگارنگ فوتبال دولتی ایران لقمه چرب دیگری میل کند!
در حالی که همه در فکر ایجاد استارت‌آپ هستند و دنبال یک لقمه نان روغنی، پزشکان، مدرک گرفته، نگرفته مطب‌های زیبایی برپا می‌کنند یا از آن راحت‌تر با سرمایه دیگری کلینیک زیبایی می‌زنند. هنوز مطب برپا نشده، مشتری‌ها صف کشیده‌اند. اصلا به جای آنکه بروند زیر دست یک اپراتور ساده یا کارشناس آموزش دیده، کار را به دست پزشک می‌دهند.
شمس آذر با هدایت سعید دقیقی به صدرنشینی خود در لیگ یک ادامه می‌دهد؛ آن‌ها با ادامه این روند رکوردهای زیادی را جابه‌جا می‌کنند.
بسیاری از کارگران، بازنشستگان، معلمان، پرستاران، نیروهای قراردادی و … روزگار یکسانی با این خانم هم‌وطن ما دارند؛ دوندگی برای یک لقمه نان آن هم با تحمل هزار و یک فشار و البته عدم امنیت شغلی؛ آن هم در زمانه‌ای که خیل عظیم بیکاران جامعه را فراگرفته و هراس از دست دادن همین موقعیت شغلی این شرایط را تحمیل می‌کند.
دیشب، مرد جانبازی که ساکن خیابان فلاح است و هر وقت حالش خوب باشد، با همسر و فرزندش، چند ظرف یک‌بارمصرف غذا، از غذایی که در خانه شان درست کرده‌اند، چند عدد میوه و چند تکه لباس به دست می‌گیرند و می‌روند سراغ کارتن خواب‌هایی که کسی آن‌ها را نمی‌بیند، به من می‌گفت: «به مردم بگو این شبای سرد که با ماشینشون میرن بیرون، چند تا بسته نون و خرما با یک فلاسک آب جوش و چای همراه ببرن. اگه کارتن‌خوابا رو دیدن، به هر کدوم یه لیوان چای داغ و یه لقمه نون و خرما بدن.»
سرمربی تیم ملی بوکس ایران می‌گوید: تنها دلیل حواشی بوکس در این یک سال اخیر، خودزنی اهالی این رشته است.
فیل‌ها با توجه به گیاه خوار بودنشان حیوان‌های تهاجمی نیستند در صورت درگیری بیشتر در قالب دفاعی قرار می‌گیرند. شیری درنده که فیل را لقمه بزرگ و چرب و نرمی یافت به تنهایی به او حمله کرد، اما نتوانست حریف فیل مقاوم شود.
یکی از رسم‌های جالب و سنت‌های پسندیده رستوران‌دار‌ها در روزگاران تهران قدیم اختصاص دادن نیم‌پرس غذا به پادو‌ها و شاگرد‌هایی بود که برای خرید غذای صاحب‌کار‌ها و استادکارهایشان به رستوران می‌آمدند.
ترکیب میوه‌ها و شیر بهترین گزینه برای برای دسر و میان وعده است. وقتی میوه‌ها و شیر به درستی جفت شوند، سالم هستند و در هر لقمه طعم شیرینی دارند که می‌توانند روحیه شما را نیز شیرین کنند. هنگام ترکیب میوه با شیر، می‌توانید از میوه رسیده، شیرین و کره‌ای مانند انبه، آووکادو، انجیر و خرما استفاده کنید.
فدراسیون فوتبال آذربایجان درخواست حضور تیم ملی فوتسال این کشور در تورنمنت کاسپین را نپذیرفت و روسیه هم شرایط شرکت در این رقابت‌ها را ندارد.
بهترین میان وعده‌ها برای دانش آموزان لقمه نان و پنیر و گردو، انواع میوه‌ها (سیب، پرتقال، نارنگی، موز، هلو، زردآلو، لیمو شیرین و غیره) و سبزیجات تازه (مانند هویج، کاهو، خیار و غیره) و میوه‌های خشک (ماننده برگه میوه ها، کشمش و انجیر خشک و مویز و توت خشک)، مغزدانه‌ها (مانند گردو، فندق، پسته و بادام)، شیر و بیسکویت‌های سبوس‌دار است.
ایجاد گذرهای فرهنگی یکی از برنامه‌های است که مدیریت شهری به دنبال انجام آن است اما متاسفانه اجرای این گذرها هنوز در برخی نقاط به نتیجه نرسیده است.
یکی از چالش‌های پیش‌روی حفظ جنگل‌های زاگرس، پروانه سفید برگخوار است که از گذشته‌های دور بومی جنگل‌های زاگرس بوده، اما در سال‌های اخیر به دلیل برهم خوردن تعادل اکوسیستم جنگل‌های زاگرس و کاهش شکارچیان طبیعی این پروانه، جمعیت آن طغیان پیدا کرده و تبدیل به آفتی برای حفظ درختان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ