مسابقات لیگ نونهالان کشور با یک درگیری عجیب همراه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو آماده انجام دومین بازی فصل مقابل فارنسی است.
یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان با قراردادی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست؛ به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس از پوستر خوش‌آمدگویی به این بازیکن رونمایی کرد.
آرش رضاوند با انتشار استوری از مراسم معارفه نیمار به قانون جدید فوتبال ایران اعتراض کرد.
محسن سلگی، استاد دانشگاه در جریان تذکر لسانی به دو جوان مزاحم نوامیس مورد حمله با چاقو قرار گرفت و مجروح شد.
متخصص تغذیه گفت: رژیم‌های غذایی روزه‌داری متناوب علیرغم کارایی بالا، اما در برخی افراد اثر عکس دارد؛ برخی به این دلیل که ساعاتی از روز را گرسنه می‌شوند و یا با محدودیت کالری مواجه‌اند، در بازه زمانی آزاد بی‌رویه غذا می‌خورند و کالری بیشتری دریافت می‌کنند و چاق‌تر از قبل می‌شوند.
وقتی به سراغ‌شان رفتیم با هم درگیر شدیم ضربه‌ای چاقو به حمید زدیم، اما قصدمان کشتن او نبود و وقتی ازآنجا فرار کردیم او زنده بود بعد به سراغ دوستش رفتیم که در نزدیکی آنجا بود گوشش را بریدیم بعد عکس گوش بریده شده را برای اینکه زورمان را نشان دهیم در پیج استوری خود گذاشتیم.
یک حساب کاربری مستقر در پورتسموث ادعا می‌کند که چاقو‌ها را به قیمت ۳۰ پوند می‌فروشد. این حساب کاربری بیش از ۱۰ هزار لایک و ۲۰۰۰ فالوور جمع‌آوری کرده است. ویدیو‌های تیک تاک آن دارای کد‌های QR هستند. هنگامی که اسکن می‌شود مستقیما به یک کانال تلگرام رمزگذاری شده با صد‌ها گواهی از خریداران انگلیسی وارد می‌شوید. بیش از ۲۰۰ عکس از چاقو و چیز‌های دیگر به همراه تصاویر رسید‌های پستی در این مجموعه گنجانده شده است.
نساجی یک روز درخشان را در برابر نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشت. اما در پایان بازی و خارج از زمین اتفاقی افتاد که همه چیز را تحت‌الشعاع قرار داد.
باشگاه نساجی مازندران با انتشار یک پست اینستاگرامی اعلام کرد از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت می‌کند.
حضور تیم آمد اس‌کا در زمین تیم بورسا اسپور هم همانند خیلی از دیگر از بازی‌های این تیم در فوتبال ترکیه، جنجال‌ساز شد.
خسرو حیدری مربی استقلال شب قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان مورد سرقت قرار گرفت.
سلمان رشدی، نویسنده آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
سلمان رشدی، نویسنده مرتد آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ رازی در آلبوم عکس!/ قصاص پایان نزاع مرگبار خیابانی/ قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو/ قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت/ قتل عضو یک خانواده به دست داماد سابق/ پلیس در تعقیب خواستگار قلابی/ فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!/ اعدام برای شیطان بزرگراه‌های پایتخت
متهم گفت: همسرم عکس دو نفره عروسی را برداشت که روی شاسی چوبی خودنمایی می‌کرد. او با خشمی نهفته رو به مادرش کرد و گفت: «مادر کبریت را بده تا این عکس را آتش بزنم!» با شنیدن این جمله، دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم. در پذیرایی را قفل کردم و چاقو را از کنار ساق پایم بیرون کشیدم و بدون تامل به سمت همسرم هجوم بردم و بعد هم نفهمیدم چه می‌کنم به طوری که ضربات متعدد چاقو را بر نقاط مختلف بدنش فرود می‌آوردم!
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ