ولید رگراگی ۱۱ بازیکن منتخب خود در دیدار مقابل کانادا را مشخص کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال ۱۴۰۲ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
رسانه‌های الجزایری از وجود یک نقشه اطلاعاتی که توسط رژیم صهیونیستی، فرانسه و مراکش برای ایجاد آشوب در ایالت‌های مختلف الجزایر آماده شده، خبر دادند.
وزارت دفاع آمریکا روز گذشته اعلام کرد به منظور تحکیم روابط راهبردی دفاعی خود با مراکش درصدد معامله تسلیحاتی ۵۲۴ میلیون دلاری با این کشور آفریقایی است.
وزارت دفاع آمریکا روز گذشته اعلام کرد به منظور تحکیم روابط راهبردی دفاعی خود با مراکش درصدد معامله تسلیحاتی ۵۲۴ میلیون دلاری با این کشور آفریقایی است.
به گفته وزیر بهداشت، از آغاز سال جدید تاکنون مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی رشد ۵۹ درصدی داشته و حدود ۲۷ هزار پزشک متخصص و ۴ هزار و ۵۰۰ پزشک فوق تخصص در این ایام مشغول به فعالیتند که این آمار، فقط مربوط به ۶۶۴ بیمارستان دانشگاهی است و حال آن که مجموعا هزار و ۶۶ بیمارستان در ایام نوروز و تعطیلات آماده خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم هستند.
کاسمیرو، ستاره برزیلی، آماده است تا کاپیتان تیم ملی کشورش در بازی برابر مراکش باشد و این موضوع توجه اریک تن‌هاخ را جلب کرده است.
شُبّر ادامه داد: مراکز اهدای خون شهرری، ستاری و تهرانپارس در روز‌های ۲۹ اسفند و همچنین اول و دوم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷، آماده پذیرش مراجعین برای انجام این کار انسان دوستانه خواهند بود و از روز سوم فروردین تا شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ نیز، این سه مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ در خدمت مردم برای اهدای خون هستند.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در سراسر استان اصفهان از امروز آمادگی پذیرش میهمانان را دارند.
شهردار منطقه ۵ تهران گفت: از ۱۴۰ نفر زنان آزاد شده در سنوات پیشین، ۱۱۰ نفر در مراکزی که توسط شهرداری آماده شده مشغول به کار شده اند.
تیم ملی هندبال ایران با شکست مراکش در آخرین بازی تورنمنت چهارجانبه لهستان به استقبال اولین بازی در مسابقات قهرمانی جهان مقابل شیلی رفت.
جیانی اینفانتینو، رییس فیفا، خود را برای سفر به مراکش در ماه جاری آماده می‌کند.
یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش می‌گوید از فردا برای بازی با کرواسی و کسب رتبه سوم آماده خواهند شد.
دیدیه دشان، درحالیکه بازیکنان فرانسه مشغول گرم کردن در زمین استادیوم البیت بودند به شبکه بی‌بی‌سی گفت تیمش از بیشتر بودن هواداران مراکش هیچ ترسی ندارد و برای بازی کاملا آماده است.
مدافع میانی فرانسه علی‌رغم بهبود بیماری در ترکیب دیدار مقابل مراکش دیده نمی‌شود.
فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی در مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که هواداران فوق‌العاده زیادی دارد و با سروصداهایی که ایجاد می‌کنند جو ورزشگاه را به نفع تیم خودشان بهم می‌ریزند.
هوگو لوریس، گلر فرانسه، گفت که آماده رویارویی برابر مراکش هستند و می دانند چطور باید به این تیم گل بزنند.
دیدیه دشان در نشست خبری بازی با مراکش ضمن تمجید از بازی دفاعی حریف گفت که تلاش می کنند فردا دروازه این تیم را باز کنند و کاملا آماده این چالش هستند.
نام فوق ستاره تیم ملی پرتغال در جمع نفرات اصلی این تیم مقابل مراکش دیده نمی‌شود.
ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، از عزم بازیکنانش برای موفقیت و درخشش در جام جهانی 2022 خبر داد.
شیرهای اطلس خود را برای خلق شگفتی مقابل اسپانیا آماده می‌کنند و لاروخا هم با نگاه به جام طلایی و دست بالاتر پا به زمین می‌گذارد.
لوئیس انریکه با خوشبینی بسیار زیادی به بازی فردای اسپانیا برابر مراکش نگاه می کند. او تیمش را در یک چهارم نهایی جام جهانی می بیند.
هواداران تیم ملی اسپانیا فردا در خیابان‌ها حاضر خواهند شد تا از جشن احتمالی مراکشی‌ها، جلوگیری کنند!
مراکشی‌ها با یک گل باد آورده مقابل کانادا پیش افتاده‌اند و در آستانه صعودی تاریخی قرار دارند.
اهواز - در چند سال اخیر اولین باران پاییزی در خوزستان باعث تنگی نفس برخی از مردم و هجوم بیماران به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ