تیم استقلال ظهر امروز در دیدار دوستانه‌ای که در برابر تیم هوادار در زمین خیریه عمل انجام داد، با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه هفتم توسعه کارنامه مجلس یازدهم است و به همین دلیل با جدیت در مجلس دنبال می‌شود.
کاروان تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه راهی اصفهان خواهد شد.
ارومیه - برنامه کامل بیست و دومین دوره مسابقات والیبال مردان آسیا که از ۲۸ مرداد تا چهار شهریورماه در ارومیه برگزار می شود، اعلام شد.
باشگاه آپول قبرس که ریکاردو ساپینتو را به خدمت گرفته تا به امروز برای خرید بازیکن ایرانی برنامه ریزی نکرده است.
مدافع گلزن استقلال در انتهای فصل با حضور در برنامه فوتبال برتر صحبت های جالبی کرد.
ساپینتو با چهره ای درهم و در شرایطی که دستش را روی کمر گذاشته بود، بابت اینکه هنوز قراردادش تمدید نشده، ناراضی بود و اعلام کرد حتی الآن نیز برای برنامه ریزی فصل بعد دیر شده است.
مجری برنامه فوتبال درباره الفاظ ناشایست سرمربی استقلال یک تیزر کوتاه داشت.
برنامه فوتبال برتر به ابعاد جدیدی از رفتار و کلماتی پرداخت که ساپینتو خطاب به تیم داوری دربی به زبان آورده است.
در شرایطی که مدیرعامل استقلال و وزیر ورزش از احتمال بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا خبر می دادند، مدیربرنامه ریکاردو ساپینتو بر حذف آبی‌ها از این رقابت‌ها تاکید کرد.
با تصمیم ریکاردو ساپینتو تمرینات استقلال روز گذشته بعد از بازی دوستانه با نساجی در استادیوم کارگران تعطیل شد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از برنامه های سرمربی پرتغالی در استقلال و اتفاقاتی که پیرامون این تیم رخ داده است گفت: با اخراج یک بازیکن مشکلی از این تیم حل نمی‌شود چون سرمربی مقصر است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال شکست بدی را مقابل تراکتور پذیرا شد گفت: این تیم کاملاً بی برنامه بود و طوری عمل کرد که من تا به حال در لیگ برتر چنین استقلالی را ندیده بودم.
سعید مهری در حساس ترین بازی استقلال در دور رفت به ترکیب تیم برگشت. به این بهانه که ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفته بود تیمش در دربی تهاجمی تر بازی کند.
برنامه ای که ریکاردو ساپینتو برای تعطیلات جام جهانی طراحی کرده بود، سفر به پرتغال و حضور در کمپ اسپورتینگ و انجام چند بازی دوستانه با تیم های پرتغالی بود.
بارش شدید باران طی دو روز گذشته در تهران باعث بهم ریخته شدن برنامه های ریکاردو ساپینتو شد.
سرمربی تیم استقلال قصد داشت، در تعطیلات به بهانه جام جهانی تیم استقلال را به پرتغال ببرد و دو سه بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری برگزار کند، اما باشگاه استقلال به نظر می‌رسد به خاطر مشکلات مالی این برنامه را لغو کرده است
صحبت از برگزاری اردوی تیم استقلال در پرتغال است. از 22 آبان تا 3 آذر. این برنامه ای است که ریکاردو ساپینتو برای تیمش تدوین کرده است.
استقلالی‌ها قصد دارند طبق برنامه ریکاردو ساپینتو، اردوی ۱۰ روزه‌ای را در کشور پرتغال از تاریخ ۲۲ آبان تا سوم آذر ماه برگزار کنند.
روی ماتا و خسرو حیدری فعالیت زیادی در تمرینات استقلال دارند و به برنامه های تاکتیکی ساپینتو نظم می‌دهند.
مدافع استقلال گفت: باعث شلوغی‌های اواخر مسابقه، تحریکات نیمکت گل گهر بود و اعتراضات شدید آن‌ها به داور و حضورشان در محوطه فنی ما، جو را به هم ریخت.
سرمربی استقلال به احتمال فراوان فردا را به بازیکنان ملی‌پوش خود استراحت خواهد داد.
استقلال در صورت برتری برابر پیکان به یک قدمی پرسپولیس می‌رسد.
بهتاش فریبا می گوید مسائل پیش آمده در برنامه جام جهانی باعث آبروریزی شده.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم آبی در همین هفته های ابتدایی از برنامه ریزی سازمان لیگ متعجب شده است و شاید در مصاحبه جدید خود به این موضوع اشاره کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ