بهتاش فریبا می گوید مسائل پیش آمده در برنامه جام جهانی باعث آبروریزی شده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیمش برابر ملوان در لیگ بیست و سوم گفت: با وجود این که عملکرد خوبی در هفته اول لیگ داشتیم اما مشکلات تیم همچنان پابرجاست.
جواد نکونام می گوید که فریب نتیجه دیدار با صنعت نفت را نمی خورد، چرا که مشکلات این تیم هنوز پابرجاست.
در ادامه تحقیقات مأموران پی بردند که مقتول در کار خرید و فروش روغن سوخته خودرو بوده و با کسی دشمنی و اختلافی نداشته است، اما چند سال قبل با زنی ۳۸ ساله به نام فریبا ازدواج کرده است و از او دو فرزند دارد. در بررسی‌های بعدی معلوم شد فریبا قبل از ناصر یک‌بار ازدواج کرده بوده و از همسر اولش پسر ۱۹ ساله‌ای به نام شهرام دارد.
بهتاش فریبا از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه استقلال، با انتشار دلنوشته ای، به انتقادات روز گذشته سرمربی آبی پوشان پاسخ داد.
بازیکن اسبق استقلال برخلاف خیلی.ها امیدوارانه در مورد این تیم حرف می‌زند.
فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه بیماری سیفلیس از مادر به بچه بویژه در صورت ابتلای مادر در طول بارداری یا ابتلای قبلی مادر منتقل می‌شود و بیماری‌های شدیدی را برای کودک به همراه دارد، می‌گوید: این عفونت باکتریایی از طریق ارتباط جنسی می‌شود و در کسانیکه مبتلا به ایدز یا هموسکشوال (همجنسگرایی) هستند احتمال بیماری بیشتر است.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید دولت برای بهبود شرایط استقلال باید به این تیم منابع مالی تزریق کند.
بهتر است از تحلیل‌های نسنجیده و حماسه‌سازی از بازی‌های نه‌چندان خوب ایران در جام ملت‌های آسیا دست برداشت و با نگاهی به آینده به فکر ساختن تیمی منسجم در جام جهانی اندونزی بود.
پایین آمدن کیفیت بازیکنان بعد از دربی از نظر بهتاش فریبا یک امر طبیعی است،
پیشکسوت استقلال امیدوار است این تیم با برد در دربی استارت قهرمانی را بزند.
فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه معمولا کسانیکه مستعد آلرژی دائمی هستند در خانواده زمینه ابتلا به آسم یا آلرژی‌های پوستی یا غذایی را دارند، می‌گوید: بروز عوارض دوره ای، چون قرمزی و التهاب چشم و نیز عوارض حمله‌ای در مجاری تنفسی مثل عطسه‌های مکرر و گرفتگی بینی بویژه در فصول خاصی مثل فصل بهار خبر از آلرژی فصلی می‌دهد. اما اگر این عوارض با درگیری‌های ویروسی و سبس میکروبی در محاری تنفسی همراه بشود باید به سرماخوردگی نیز شک کرد.
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که خیلی از بازیکنان زیر دست ساپینتو بازسازی شده اند؛ نفراتی مانند مهدی قایدی و روزبه چشمی.
بهتاش فریبا معتقد است همچنان پنج تیم صدر جدولی برای قهرمانی شانس دارند و نتایج هفته‌های باقی‌مانده تعیین‌کننده خواهد بود.
در حضور بهتاش فریبا و علی دایی، این فرهاد کاظمی بود که با فریاد‌های کنار زمین ستاره‌های داخل زمین را هدایت کرد.
وزارت خارجه فرانسه روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که فریبا عادل‌خواه، زندانی دوتابعیتی که به اتهام تبانی علیه امنیت ملی به پنج سال زندان محکوم شده بود، از زندان اوین آزاد شده، اما شرایط آزادی وی نامشخص است.
چندی پیش یک دختربچه ۵ ساله که به دلیل مصرف اشتباه شربت متادون دچار مسمویت دارویی شده بود، بعد از این که دو بار در آمبولانس احیا شد، توانست از مرگ حتمی نجات پیدا کند. این در حالی است که مسمومیت کودکان بر اثر مصرف اشتباه شربت متادون در تهران نسبتا شایع است و به گفته فریبا فرنقی، پزشک بخش مسمومیت اطفال بیمارستان لقمان حکیم، به طور متوسط هر شب یک یا دو کودک با چنین مشکلی در این بیمارستان بستری می‌شوند.
با اعترافات فریبا، کریم شناسایی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با همدستی ۱۷ نفر از دوستانش اعتراف کرد و گفت: اختلاف ما مربوط به چند روز و چند ماه نیست بلکه ریشه دار است. خانواده‌های ما بر سر مالکیت یک زمین سال‌هاست که باهم اختلاف دارند و همین موضوع باعث شده بود تا من و مقتول هم رابطه خوبی نداشته باشیم.
مرد جوان گفت: من و فریبا از سال‌ها پیش در یکی از شهر‌های شرقی کشور با هم آشنا بودیم، اما نتوانستیم ازدواج کنیم. مدتی بعد هر دو با افراد دیگری ازدواج کردیم و به تهران آمدیم، اما دیگر از هم خبر نداشتیم. تا اینکه یک سال و نیم قبل دوباره همدیگر را دیدیم و سعی کردیم با رفت و آمد خانوادگی بیشتر به هم نزدیک شویم، اما شوهرش محمود متوجه ماجرا شد و ارتباط خانوادگی ما قطع شد.
پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است که ارائه پیشنهاد هدایت تیم ملی امید به اسکوچیچ، شخصیت او را خرد کرده است.
پیشکسوت استقلال می‌گوید زمان بندی جذب بازیکنان مناسب نبوده و باعث به‌وجود آمدن مشکلاتی شده است.
او در در مورد صحبت‌های جواد خیابانی مبنی بر دوپینگ بازیکنان استقلال در دهه ۵۰ ادامه داد: جواد خیابانی است دیگر! دنبال فالوئر می‌گردد.
پیشکسوت استقلال می گوید زمان بندی جذب بازیکنان مناسب نبوده و باعث به وجود آمدن مشکلاتی شده است.
پیشکسوت استقلال معتقد است که تیم ساپینتو نیاز به زمان دارد و هواداران نباید با یک باخت امید خود را از دست بدهند.
وکیل فریبا عادل خواه درباره علت مرخصی پنج روزه موکل خود افزود: این مرخصی علت خاصی نداشت و او از حق قانونی خود استفاده کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ