رحیم پور ازغدی با بیان اینکه برخی از مردم بی‌اعتماد شده‌اند، گفت: بی‌اعتماد‌ها می­‌گویند هرچه گفته می­‌شود، دروغ است. در همان قضیه شاهچراغ برخی گفتند که کار خودشان بوده است. برخی از افرادی که چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند، مریض اند، اما بقیه بی‌اعتماد اند. در اعتراضات اکثرا بچه بودند و طبق گزارشات، در جیب یک سوم آنان گل پیدا شده است. در اعتراضاتی که در دانشگاه‌ها شکل گرفت، صحنه‌هایی دیده شد که در ایران و دنیا بی‌سابقه بود. حدود ۹۸ درصد دستگیرشدگان، همان ابتدا ابزار ندامت می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ازغدی: ترور‌های امروز به اندازه ترور دهه شصت نیست. ترور‌ها هر روز وجود داشت. این اشخاص هدف اصلی نبود بلکه افکار هدف اصلی است. بهشتی سمبل آخوندی بود، اما امروز بعضی‌ها آخوند‌هایی هستند که فقط لباس را می‌پوشند، اما تقوا و تفکر آخوندی را ندارند. بهشتی یک نفره جلوی همه می‌ایستاد.
رحیم‌ پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر امروز بسیاری از مسئولین ما ترور شود، هم به نفع خودشان است، هم به نفع انقلاب. اگر روزی دیگر علیه ما عملیات تروریستی نکردند، نشانه آن است که دیگر مشکلی با ما ندارند و ما طبق خواست آنها عمل کرده ایم. امام گفت پایداری انقلاب به این خون‌ها است و این خون‌ها پایه انقلاب را مستحکم می‌کند.
رحیم‌ پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر امروز بسیاری از مسئولین ما ترور شود، هم به نفع خودشان است، هم به نفع انقلاب. او افزود: فاصله با مردم به اسم مبارزه با ترور، خطرش از ترور بیشتر است.
رحیم‌ پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر امروز بسیاری از مسئولین ما ترور شود، هم به نفع خودشان است، هم به نفع انقلاب. او افزود: فاصله با مردم به اسم مبارزه با ترور، خطرش از ترور بیشتر است.
رحیم پور ازغدی گفت: ملتی که احساس کند تاریخ شریف دارد به استعمار بیگانه تن نمی‌دهد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه صداوسیما در چهل سال گذشته تقریبا بدون رقیب و راحت بود. ولی الان دوران راحتی تمام شده است، گفت: فضای مجازی و ماهواره رقبای رسانه ملی هستند و همین الان بخشی از ذهن و باور مخاطب  را در اختیار گرفته‌اند.
توضیحات ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده شکایت روحانی از رحیم پور ازغدی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده شکایت روحانی از رحیم پور ازغدی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
۱۹ اردیبهشت ماه حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضاییه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح شده از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد. بر اساس اخرین خبر پرونده این شکایت از رحیم پور ازغدی با توجه به روحانی بودن وی جهت رسیدگی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) مسعود ستایشی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
مسعود ستایشی صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
سخنگوی قوه قضاییه در باره تلاش دستگاه قضا برای کاهش سرقت، سرانجام شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغدی، زمان برگزاری دادگاه ۲ خبرنگار و پرونده حمید نوری توضیحاتی ارائه کرد.
نوزدهم اردیبهشت ماه حجت الاسلام حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضائیه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد.
۱۹ اردیبهشت ماه حجت الاسلام حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضائیه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح شده از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد.
قوه قضائیه اعلام کرد: پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی به دلیل روحانی‌بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی به دلیل روحانی بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد
قوه قضائیه اعلام کرد: پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغدی به دلیل روحانی‌بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
رحیم پور ازغدی گفت: مغز‌ها را فراری می‌دهیم بعد، به مغز‌های فراری می‌گوییم برگردید! به فرض برگشتند چه برنامه‌ای برای آن‌ها دارید؟!
رحیم پور ازغدی گفت: امروز در غرب اسم و رنگ تبعیض علیه زنان را عوض کردند، اما اصل آن برقرار است. اکنون در اروپا همان نگاهی به زن حاکم است که قبل از اسلام حاکم بود.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در دهه ۶۰ کسانی بودند که انسان فکر نمی‌کرد فاسد شوند، اما در دهه ۹۰ فاسد شدند؛ همین کسی که چند روز پیش اعدام شد، از خیلی‌ها بیشتر جبهه بوده است، حتی جای مهر هم داشت، آن هم سه تا! اما بر سر پول دچار لغزش شد.
در دوران شاه معترضین خیلی شکنجه شدند، اما حاضر نشدند کوچکترین توهینی به امام انجام دهند تا آزاد شوند، اما ۹۷ درصد بازداشتی‌های اخیر در بازداشتگاه گریه می‌کردند تا آزاد شوند، در زمان ما کسی در زندان گریه نمی‌کرد، مطالعه می‌کردند، روزه مستحبی می‌گرفتند نترس بودند.
رحیم‌پور ازغدی خطاب به برخی که می‌گویند کربلا را سیاسی نکنید؛ گفت: «نفهم کل کربلا سیاسی است»
رحیم‌پور ازغدی خطاب به برخی که می‌گویند کربلا را سیاسی نکنید؛ گفت: «نفهم کل کربلا سیاسی است»
با اعلام رای نهایی دادگاه مارک ویلموتس به تازگی ابعاد جدیدتری از خسارت‌های مالی آن منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ