پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی به دلیل روحانی بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
توضیحات ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده شکایت روحانی از رحیم پور ازغدی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده شکایت روحانی از رحیم پور ازغدی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
۱۹ اردیبهشت ماه حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضاییه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح شده از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد. بر اساس اخرین خبر پرونده این شکایت از رحیم پور ازغدی با توجه به روحانی بودن وی جهت رسیدگی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
سخنگوی قوه قضاییه در باره تلاش دستگاه قضا برای کاهش سرقت، سرانجام شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغدی، زمان برگزاری دادگاه ۲ خبرنگار و پرونده حمید نوری توضیحاتی ارائه کرد.
قوه قضائیه اعلام کرد: پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی به دلیل روحانی‌بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
قوه قضائیه اعلام کرد: پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغدی به دلیل روحانی‌بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
قوه قضائیه اعلام کرد: پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغندی به دلیل روحانی‌بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد.
حجت الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: با دادگستری استان ۳ بار تماس گرفته‌ام و گفته‌ام شب و روز برای به سرانجام رسیدن پرونده الداغی وقت بگذارید.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: افراد در ارتباط با اخلال‌گری در بازار ارز فردایی در برخی از استان های کشور دستگیر شدند و پرونده این افراد در دادسرای حوزه قضایی در حال رسیدگی است.
ستایشی با تاکید بر اینکه پرونده با مداقه از ناحیه بازپرس در حال بررسی و تحقیقات است، افزود: تحقیقات تا این مرحله طبق مدارک و مستندات حاکی از آن است که اختلافی میان افراد مجموعه باشگاه فوتبال وجود داشته و تعدادی از والدین توسط هدایتی که صورت گرفته با ۶ امضاء شکایتی را طرح و گلایه کرده‌اند که رفتار فرزندان ما تغییر کرده است و تمایل و رغبتی به شرکت در جلسات فرهنگی و انقلابی ندارند و به هیچ وجه نسبت به تجاوز و تعرض جنسی اشاره‌ای نشده است و هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشده‌اند.
فیروزی درخصوص تصاویر و فایل‌های صوتی منتسب به خود گفت: فایل‌ها را به درخواست و هدایت ادمین یک صفحه معاند به نام فریاد ازادی تهیه و برایشان ارسال می‌کردم. از آن جایی که عکس‌‎های من در شبکه‎های مجازی به صورت گسترده منتشر شده بود، سهیل ادمین صفحه‌ای که با آن‌ها در ارتباط بودم از من خواست تا دستورات و خواسته‎هایشان را اجرا کنم.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده مهدی تاج با اتهام «تضییع وجوه بیت‌المال» به دادگاه ارجاع شده؛ پس از قطعیت رای دادگاه اعلام می‌شود.
در این فیلم روایت سخنگوی قوه قضاییه از پرونده حادثه بستک را مشاهده می‌نمایید.
معاون رییس قوه قضاییه با بیان اینکه ۲ پرونده کیفری در نظام قضایی عراق و نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران برای رسیدگی به این جنایت مفتوح است، افزود: در نظام قضایی ایران پرونده در دادسرای امور بین‌الملل تهران در حال انجام تحقیقات است.
معاون اول قوه قضاییه گفت: براساس گزارشات دریافتی، در خصوص اغتشاشات اخیر، متهم بلاتکلیف نداریم، البته باید تعریف بلاتکلیف بودن را نیز تشریح کرد و آن اینکه برخی از متهمان اغتشاشات اخیر عنوان می‌‎کنند که ما تا به امروز بلاتکلیف هستیم به این معنا است که تاکنون برای آن‌ها رای قضایی صادر نشده است.
محمد قبادلو اتهاماتی از جمله قتل عمد، ایراد صدمه عمدی منجر به شکستگی نسبت به سایر شکات، اقدام به قتل عمدی سایر شکات که زنده مانده بودند از طریق برخورد با خودرو، تخریب وسایل نقیله ناجا و افساد فی‌الارض دارد.
سخنگوی قوه قضاییه درباره اظهارات حسن عباسی گفت: تا این مرحله شکایتی مطرح نشده و پرونده‌ای هم تشکیل نشده است.
سخنگوی قوه قضاییه درباره حادثه اوین گفت: در حادثه دلخراش ۸ نفر فوت شدند و ۲۵ شناسایی شدند و برای آن‌ها پرونده تشکیل شده است و ممکن است که به این تعداد اضافه شود یا از این تعداد کم شود.
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت مسائلی همچون پرونده‌های میلاد حاتمی، هواپیمای اوکراینی، بابک زنجانی، الکس، قاتل افغانستانی و شکایت حسن خمینی از دهباشی صحبت کرد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۴۳۸۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.
یکی از موفقیت‌های قوه قضاییه در دوره جدید دریافت نقد از منتقدان بوده است. در مرداد ماه کمیته منتخبی نقدهای ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نقد برتر را ارزیابی می‌کند. ۵۵۰ مقاله ارسال شده که ۳۲ درصد با موضوع رسیدگی به تظلمات، تعدیات، رسیدگی به شکایات و حل و فصل دعاوی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ