با اعلام رای نهایی دادگاه مارک ویلموتس به تازگی ابعاد جدیدتری از خسارت‌های مالی آن منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: خسارت‌های سنگین مادی و معنوی فتنه۸۸ فراموش نمی‌شود و افراطیون یک جریان نمی‌توانند نقش عوامل مؤثر در آن فتنه را کمرنگ یا محو نمایند.
در هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.
بر اساس رأی دادگاه، ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار دلار به دلیل خسارت‌های مادی و ۱۰۴ میلیون دلار بابت خسارت‌های معنوی وارد شده به خواهان‌ها در نظر گرفته شده و معادل ۱۹۹ میلیون دلار نیز به عنوان خسارت تنبیهی، مورد حکم دادگاه قرار گرفته است.
حوادث جاده چالوس ناشی از ریزش سنگ به شکل خسارت‌های بالا و شدید برای خودرو‌های عبوری و همچنین جراحت و حتی مرگ برای مسافران رقم می‌خورد. شاید مهم‌ترین علتی که باعث شده «ریزش سنگ» به تهدید دائمی در جاده چالوس تبدیل شود، فرآیند عملیات ایمن سازی مسیر در دو مرحله قبل از وقوع حادثه و بعداز حوادث ریزش باشد.
سرگرد احمدی: ریزش سنگ‌های ریز و درشت در محور کندوان از ادوار گذشته تا اکنون خسارت‌های مالی و جانی زیادی بر جا گذاشته است. در آخرین مورد این خسارت‌ها سقوط سنگ در سه شب شب هفته جاری به مرگ ۲ مسافر نوروزی و سه مصدوم از اعضای یک خانواده منجر شد.
رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش ده کیلومتری سرعت در جاده های کشور خبر داد و گفت: ۱۱ درصد بودجه کشور صرف خسارت‌های ناشی از تصادفات می‌شود.
یک شرکت دانش بنیان موفق شده سیمان های ضد حریق را با فناوری نانو به تولید برساند.
تصاویر هوایی از شدت خسارت‌های زمین‌لرزه در ترکیه را ببینید.
هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تصادفاتی که خسارت تا بیست میلیون تومان است رانندگان نیازی نیست منتظر حضور پلیس باشند؛ ترافیک درست نکنید.
طبق اعلام مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی، مجموع خسارت‌های سیل در تابستانی که گذشت، بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان برآورد شد.
حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: آنکه آشوب‌های اخیر اگرچه رخداد تلخی بود و با خسارت‌های جانی و مالی همراه بود، ولی امتیازات بزرگی نیز به نفع اسلام و انقلاب درپی داشت. از جمله آن که، اولاً؛ به وضوح نشان داد دشمنان داخلی تا چه‌اندازه وحشی، بی‌شخصیت و به دور از همه اصول و مبانی اخلاقی هستند. ثانیاً؛ تا چه‌اندازه کم‌شمارند، به‌گونه‌ای که به سختی می‌توان آن‌ها را یک‌صدم در‌صد از جمعیت ۸۵ میلیونی مردم ایران تلقی کرد.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: آگاه سازی و آموزش مقوله‌هایی هستند که می‌توانند در بلندمدت از میزان خسارت‌های تحمیل شده به جامعه کم کنند.
عده‌ای از معترضان در درگیری‌های روز جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ تعدادی از اماکن دولتی، بانک‌ها و مدارس را به آتش کشیدند.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی گفت: لیدر‌ها و کسانی که جایی را تخریب کرده اند علاوه بر اینکه باید خسارت‌های وارده را جبران کنند، در مراجع قضایی از جنبه عمومی نیز تدابیر و آرای مقتضی برای آن‌ها صادر و اجرا خواهد شد.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان بویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به خسارت‌های وارد شده به تجهیزات شهرداری‌های مناطق در تجمعات اخیر، گفت: عمده خسارت‌ها مربوط به ۷ منطقه بوده است.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به خسارت‌های وارد شده به تجهیزات شهرداری‌های مناطق در تجمعات اخیر، گفت: عمده خسارت‌ها مربوط به ۷ منطقه بوده است.
این منابع به جزئیات بیشتر این حمله و تلفات و یا خسارت‌های احتمالی ناشی از آن اشاره‌ای نکردند.
مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی گفت: از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰، خودروی پراید با بیش از ۷ هزار پرونده، در صدر خسارات پرداختی صندوق تامین بوده است، بطوری که ۴۱ درصد پرونده‌ها در میان ۶ خودروی نخست، متعلق به پراید است.
صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان قرار است پشتوانه‌ای قوی برای مردم خسارت‌دیده از بلایای طبیعی باشد.
اهواز - بخشدار صیدون باغملک گفت: این بخش از سیل ناشی از فعالیت سامانه مانسون خسارت‌های زیادی دید و باید به وضع آن رسیدگی کرد.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: گروه‌های کارشناسی خسارت‌های وارده به شهرستان ایذه و باغملک را ارزیابی کردند.
رئیس سازمان امور عشایر گفت: سیل، عشایر ۱۱ استان را درگیر کرد که خسارت‌های وارده به استان‌های اصفهان،کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، سیستان و بلوچستان و لرستان بیشتر بوده است.
یوسفیان‌ملا گفت: یک سخن منظمی ارائه نمی‌شود که چرا آواربرداری به سرعت انجام نشد. مسئولان می‌گویند مالک ساختمان زیر آوار فوت کرده اما مردم باور نمی‌کنند زیرا بی‌اعتمادی بسیار گسترده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ