رحیم پور ازغدی گفت: ملتی که احساس کند تاریخ شریف دارد به استعمار بیگانه تن نمی‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تمرینات روزهای اخیر تیم ملی والیبال ایران اتحاد بیش از هر زمان دیگری از هر زمان دیگری خود را نشان می‌دهد.
تیم ملی جوانان ایران در شرایطی به مقام قهرمانی جهان رسید که اعضای تیم در بحرین حس بازی در خانه را داشتند.
شاهرود- هویت ملی، احساس تعلق فرد به یک دولت یا یک ملت است، یک حس مشترک مردمی و این همان موضوعی است که درباره «شاهوار» هم صدق می کند.
پاسور تیم ملی والیبال با عذرخواهی از مردم برای نتایج کسب شده، گفت: تیم ایران در آینده خیلی بهتر خواهد شد و حرف‌های بیشتری از تیم ملی خواهید شنید.
غیبت امین اسماعیل‌نژاد به وضوح در بازی امروز مقابل فرانسه حس شد.
دروازه بان تیم ملی امید از جمله بازیکنان نو ظهور فوتبال ما است که فصل گذشته تحت عنوان تیم هوادار توانست خودش را به فوتبالی ها معرفی کند.
امروز تیم ملی والیبال ایران در پست پاسور به وضوح مشکل داشت.
فرار کردن از شرایطی که به ما اضطراب می‌دهند و صرفا برای مدتی ما را از شر این حس آزار دهنده نجات می‌دهند؛ فقط باعث می‌شوند که اضطراب ما در بلند مدت بیشتر شود. کنار گذاشتن رفتار‌های اجتنابی و ایمنی، مغز را مجددا آموزش می‌دهد تا وقتی تهدیدی وجود ندارد، خطری را نبیند.
فرار کردن از شرایطی که به ما اضطراب می‌دهند و صرفا برای مدتی ما را از شر این حس آزار دهنده نجات می دهند؛ فقط باعث می شوند که اضطراب ما در بلند مدت بیشتر شود.کنار گذاشتن رفتارهای اجتنابی و ایمنی، مغز را مجددا آموزش می‌دهد تا وقتی تهدیدی وجود ندارد، خطری را نبیند.
دروازه بان با تجربه خیبر خرم آباد می گوید امیدوار است یک صعود دیگر به لیگ برتر را تجربه کند.
در غیاب میلاد عبادی پور قطعا وظیفه سنگینی روی دوش دریافت کننده های تیم ملی مخصوصا امیر حسین اسفندیار خواهد بود.
ساسان انصاری با حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادرفنی تیم ملی، به حضور در جمع ملی‌پوشان امیدوار است.
کیلیان امباپه که کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه شده، تایید کرد که در این مورد با آنتوان گریزمان صحبت کرده و گفت با او ابراز همدردی کرده است.
کئانو باکوس، هافبک تیم ملی استرالیا، مدعی شد بازی کردن برابر لیونل مسی حس بسیار خوبی است.
کای هاورتز با انتشار متنی در صفحات اجتماعی خود به حذف تلخ آلمان از جام جهانی واکنش نشان داد.
لوئیس سوارز، ستاره تیم ملی اروگوئه، در نشست خبری امروز خود گفت که نیازی به عذرخواهی از غنا به خاطر پنالتی دقیقه ۱۲۰ خود در بازی یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ حس نمی‌کند.
لوئیس سوارز، ستاره تیم ملی اروگوئه، در نشست خبری امروز خود گفت که نیازی به عذرخواهی از غنا به خاطر پنالتی دقیقه 120 خود در بازی یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 حس نمی کند.
بجنورد- مردم بجنورد که پس از پیروزی غرور آفرین تیم ملی به خیابان آمدند و جشن گرفتند، حال از حس و حال شیرین خود می‌گویند.
ستاره آینده دار نفت مسجدسلیمان که توانست مقابل نیکاراگوئه برای تیم ملی بزرگسالان نیز به میدان برود از برگزاری این اردو و اتفاقاتی که برایش رقم خورده بسیار راضی است.
در تمرینات اخیر تیم ملی چشم کی‌روش یک بازیکن را گرفته است، امیر علی صادقی.
بهترین بازیکن مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با بیان اینکه بازیکنان ایران مقابل ژاپن مغرور نبودند، گفت: حس و حالی برای گرفتن جایزه‌ام از AFC نداشتم و آن را به اسپانیا نیاوردم.
مدافع ایرانی تیم ملی آذربایجان از حس و حال خوب بعد از گل ارزشمندی که در بازی شب گذشته مقابل اسلواکی به ثمر رسانده می‌گوید.
کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران، از بازگشت به ایران ابراز خوشحالی کرد.
دیپلماسی شکم می‌تواند به ایجاد حس اتحاد و غرور ملی در مورد غذا در داخل کشور‌ها کمک کند. دیپلماسی شکم حتی می‌تواند از نظر ایدئولوژیک از نوستالژی برای رفع تنش‌های داخلی استفاده کند و به دوران خوب گذشته پیش از مدرنیته و جهانی شدن بازگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ