رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که پدافند هوایی با برخورداری از جایگاه و نقش راهبردی و سرنوشت‌ساز در نیرو‌های مسلح و شبکه دفاعی کشور با هوشمندی و هوشیاری توانسته است امنیت پهنه‌ی آسمان ایران اسلامی را صیانت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پیامی درگذشت والده فرمانده قرارگاه سرّی نصرت را تسلیت گفت.
در پیامی درگذشت والده فرمانده قرارگاه سرّی نصرت را تسلیت گفت.
سرلشکر باقری درباره انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن به دنبال یک انتخابات کم رمق، بی‌جان و باحضور کم است، لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.
سرلشکر باقری درباره انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن به دنبال یک انتخابات کم رمق، بی‌جان و باحضور کم است، لذا باید نقشه دشمن را خنثی کنیم.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد و تحولاتی که در ارتباط با کشور‌های منطقه و کشور‌های اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم ونظام است.
سرلشکر باقری گفت: صدام به بدترین شکل ممکن با خفت و خواری به درک واصل شد و گروهک مزدور منافقین هم‌اکنون بیش از گذشته به دریوزگی افتاده‌اند تا جاییکه هیچ دولت اروپایی حاضر به پناه دادن به آن‌ها نیست و مصداق از «اینجا رانده و از آن جا مانده» شده‌اند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار رئیس ستاد کل ارتش سوریه گفت: ارتش سوریه محور مهم مقاومت ضد صهیونیستی است، لذا با همکاری یکدیگر این محور را تقویت خواهیم کرد.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا در مسیر افول قرار گرفته است و اگر اروپا و سایر هم‌پیمانان آمریکا خود را از زنجیر‌های حمایت کورکورانه آمریکا رها نکنند همراه با آن به قهقرا خواهند رفت.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: آینده جهان نشان از یک نظم چند قطبی دارد، نظمی که در آن قدرت جهان از غرب به سوی آسیا در حال انتقال می‌باشد.
سردار باقری با اشاره به حمایت‌های عمان از جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف و همکاری با ایران برای حضور و پهلوگیری شناورهای ایرانی در این کشور خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر، این روابط افزایش زیادی یافته است. اکنون  نمایندگان این کشور نیز جهت شرکت در همایش هندسه نظم نوین جهانی به ایران سفر کرده‌اند و ما از افزایش این سفرها در آینده نیز استقبال می‌کنیم.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در رأس هیئت بلندپایه نظامی و به‌دعوت رسمی همتای عمانی خود وارد مسقط شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در رأس یک هیئت بلندپایه نظامی عازم کشور عمان خواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در رأس یک هیأت بلندپایه نظامی عازم کشور عمان خواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت مرحوم حسن غفوری‌فرد را به آحاد ملت عظیم الشان ایران و بویژه به خانواده ارجمند ایشان، تسلیت گفت.
مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرلشکر باقری صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی خارجی در فضای مجازی ندارد.
مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرلشکر باقری صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی خارجی در فضای مجازی ندارد.
سرلشکر باقری گفت: جمعیتی که به خیابان‌ها آمدند کمتر از سه دهم درصد جمعیت کشور بود. مردم تفاوت اعتراض با آشوب را تشخیص دادند و بصیرت داشتند. همین مقدار آسیبی که شکل گرفت باید ریشه شناسی شود. برخی جوانان ما فریب خوردند. این نشان می‌دهد که شاید دچار آسیب و کاستی‌هایی هستیم که باید با گفتگو، مفاهمه و تبیین، آن‌ها را از واقعیت‌ها آگاه کنیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در تماس تلفنی با ارتشبد ساحر شمشادمیرزا، بر تشکیل کارگروه مشترک نظامی بین دو کشور تاکید کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت پدر امیر یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس با فرمانده جدید ارتش کشور پاکستان بر ادامه همکاری‌های گذشته در حوزه امنیت مرزی و مقابله با تروریست‌ها تاکید کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی موفقیت تیم تکواندو نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات سیزم (نظامیان جهان) را تبریک گفت.
سرلشکر باقری گفت: منطقه خلیج فارس از یک سمت از تنگه راهبردی هرمز آغاز می‌شود که گلوگاه صادرات و واردات کشور است، سمت دیگر آن خوزستان منبع انرژی فسیلی نفتی است و بین این منطقه استان بوشهر در خشکی، ساحل و دریا قرار گرفته است و منبع اصلی گاز کشور، بخشی نفت، محل مبدأ صادراتی نفتی و صنایع راهبردی کشور است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی فرارسیدن روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قهرمانی مقتدرانه تیم والیبال نشسته کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در بوسنی را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ