ژاپن از مخالفت شرکت تسلیحاتی لاکهید مارتین آمریکا با ارائه فناوری های پیشرفته در زمینه ساخت جنگنده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: واشنگتن بسته کمک جدیدی را به اوکراین ارائه می‌دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون ارائه هر گونه سند و مدرکی مدعی حمله سایبری چین به زیرساخت‌های دریایی این کشور شد.
دیپلمات ارشد چین می‌گوید هرچقدر که چین به حل بحران اوکراین کمک می‌کند، همانقدر آمریکا آتش جنگ را شعله‌ور می‌کند.
آمریکا در لایحه ای که برای محدودسازی فناوری ICT مرتبط با دولت های متخاصم خود از جمله چین و ایران ارائه شده جریمه ای معادل یک میلیون دلار یا ۲۰ سال زندان برای خاطیان در نظر گرفته است.
آمریکا با ارائه لایحه ای جدید سعی دارد محصولات و سرویس های ICT مرتبط با دولت های متخاصم خود از جمله چین، ایران، کره شمالی، روسیه، کوبا، ونزوئلا را محدود کند.
۲ سناتور آمریکایی تصمیم دارند لایحه ای ارائه کنند که به دولت اجازه می دهد محصولات فناوری خارجی مانند اپ تیک تاک را ممنوع یا مسدود کند.
مقامات آمریکایی گفتند که بالون چینی به اندازه سه اتوبوس مدرسه بوده است. آن‌ها جزئیات زیادی را در مورد فناوری به کاررفته در بالون ارائه نکرده‌اند، اما قاطعانه باور دارند که این یک بالون نظارتی است و خاطرنشان کردند که موتور و پیش‌ران‌هایی دارد که امکان مانور دادن را برای آن فراهم می‌کنند.
حفظ آمادگی رزمی تانک‌های آبرامز نسبت به سایر تانک‌های طراحی شده غربی که به کی‌یف وعده داده شده به «انواع ماشین آلات کاملا متفاوت» و همچنین خدمه آموزش دیده برای کار با ابزار‌های ویژه نیاز دارد.
کاخ سفید امروز از ارائه بسته جدید ۳ میلیارد دلاری کمک های آمریکا به اوکراین خبر داد.
رئیس جمهور آمریکا از تایید بررسی ارائه خودروهای زرهی «بردلی» به اوکراین در بحبوحه جنگ با روسیه خبر داد.
باقری‌کنی دریاره دور بعدی مذاکرات برجامی گفت: خبر جدیدی وجود ندارد. اما چارچوبی که ما در حال ادامه مذاکرات هستیم، بر اساس محور‌هایی است که بتوانیم مولفه‌های اصلی و اساسی مدنظر جمهوری اسلامی ایران را در فرآیند تدوین پیش‌نویس توافق مدنظر پیگیری کنیم و امروز هم در حال پیگیری است. یعنی هیچ تفاوتی با قبل نکرده است.
مارکو روبیو سناتور آمریکا دیروز لایحه ای با پشتیبانی دو حزب دموکرات و جمهوریخواه برای ممنوعیت اپ تیک تاک ارائه کرد.
دولت چین از مقامات آمریکایی خواست تا جزئیات مذاکرات پیش رو بین رؤسای جمهور دو کشور را در اختیار تایوان قرار ندهند.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در اظهاراتی مداخله‌جویانه در توئیتی نوشت که واشنگتن به ارائه "ابزارهای اطلاعاتی" به مردم ایران متعهد می‌باشد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در اظهاراتی مداخله‌جویانه در توئیتی نوشت که واشنگتن به ارائه "ابزارهای اطلاعاتی" به مردم ایران متعهد می‌باشد.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز از ارائه بسته جدید ۱.۱ میلیارد دلاری کمک نظامی این کشور به اوکراین خبر داد.
یک مقام آمریکایی از تصمیم نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد برای ارائه قطعنامه ای در محکومیت همه پرسی های روسیه در مناطقی از اوکراین خبر داد.
جاگاریان گفت: پیش‌نویسی که با میانجیگری سرویس اقدام خارجی اروپا از آمریکایی‌ها دریافت شده، توسط کارشناسان ایرانی تماما در حال بررسی شدن است. نباید عجله کرد و هیاهو به پا کرد. لازم است که به دوستان ایرانی زمان بدهیم تا با آرامش کار کنند.
در ادامه سیاست‌ های جنگ‌ افروزانه آمریکا با هدف تداوم جنگ در اوکراین، کاخ سفید در بیانیه ای رسما ارائه کمک ۳ میلیارد دلاری به اوکراین را رسانه ای کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه از دریافت پاسخ آمریکا به نظرات ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگوها طی عصر امروز خبر داد.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه ایران به هیچ وجه نظر شفاهی آمریکا را کافی نمی داند، گفت: آمریکایی ها باید تضمین کتبی دهند.
خبرگزاری رویترز از طرح دولت بایدن برای کمک نظامی جدید ۸۰۰ میلیون دلاری به اوکراین خبر داد.
ابوالفضل عمویی در توضیح نشست مشترک امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز جلسه ای با آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و با حضور وزیر امور خارجه، رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای، رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون سازمان در موضوع مذاکرات هسته‌ای برگزار کردند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بر ضرورت از سرگیری مذاکرات حول تمدید پیمان دو جانبه استارت نو با آمریکا تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ