دولت لندن به مناسبت درگذشت ملکه الیزابت دوم به مدت ۱۰ روز عزای ملی اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت «روس انرژی اتم» اعلام کرده است که اوکراین ۱۰ بار در روز با هواپیماهای بدون سرنشین برای حمله به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تلاش می‌کند.
سازمان هواشناسی کشور چند محصول هواشناسی به ویژه بولتن پیش بینی وضع هوای ۱۰ روز آینده شهرهای مرزی و زیارتی ایران و عراق برای ایام اربعین حسینی را تولید و عرضه کرد.
در روز‌های بسیار گرم که چند روز آینده نیز اعلام شده، افراد حتی الامکان نباید بین ساعات ۱۰ تا ۱۶ از منزل خارج شوند. خوردن آب و مایعات خنک مثل شربت آبلیمو و قرار گرفتن در مکان‌های خنک توصیه همگانی است. مایعات بدن باید حتما در روز‌های گرم تامین شوند.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: به احتمال زیاد قیمت‌گذاری بلیت پروازهای اربعین تا ۱۰ روز آینده مشخص و اعلام می‌شود.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز عید غدیر برگزار می‌شود و همه افراد می توانند با استفاده از خودروی شخصی، اتوبوس و مترو خود را به این ضیافت بزرگ برسانند.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» که از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز عید غدیر برگزار می‌شود و همه افراد می توانند با استفاده از خودروی شخصی، اتوبوس و مترو خود را به این ضیافت بزرگ برسانند.
فرد عراقی که روز چهارشنبه اقدام به آتش زدن نسخه‌ای از قرآن در مقابل بزرگ‌ترین مسجد در استکهلم، پایتخت سوئد کرده بود، اعلام کرد که نسخه‌ای دیگر از قرآن را طی ۱۰ روز دیگر آتش خواهد زد.
وزارت دفاع روسیه درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد: در محور دونتسک، ۱۰ حمله دشمن طی روز گذشته با موفقیت دفع شد.
پلیس استرالیا روز دوشنبه اعلام کرد اتوبوس حامل مهمانان عروسی در یک شب مه آلود در منطقه واین استرالیا واژگون شد که در پی این حادثه، ۱۰ نفر کشته و ۲۵ نفر زخمی شدند.
شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: مصرف برق در کشور روز گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱۰ هزار مگاوات افزایش یافت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری افزایش رگبار باران در ۱۰ استان کشور پیش بینی می شود.
مطابق با ماده ۲۲۳ آئین نامه داخلی مجلس، وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی خواهد بود.
به موجب اعلام وصول استیضاح فاطمی‌امین وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اعلام کرد:طی ۱۰ روز آینده معاینات زائران حج تمتع به اتمام می‌رسد.
یکی دو روز پیش باشگاه نساجی اعلام کرد، بلیط دیدار این تیم در برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم لیگ برتر به تماشاگران به صورت رایگان اهداء می شود.
اگر خودروی دارای معاینه فنی برتر قبل از ساعت ۱۰ ورود و خروج از محدوده داشته باشد باید مبلغ ۵۵۱ هزار و ۸۸۰ ریال به ازای هر روز در محدوده طرح ترافیک و ۲۷۵ هزار و ۹۴۰ ریال به ازای هر روز در محدوده کنترل آلودگی هوا بپردازد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما برای مدارس دوره متوسطه اعلام کردیم که این مدارس می‌توانند طبق مصوبه ۶۶۹ شورای عالی آموزش و پرورش امتحانات خود را از دهم دی طبق مقررات برگزار کنند و کمیسیون مربوطه هم در ادارات آموزش و پرورش مناطق در خصوص اعمال مصوبه ۶۶۹ و همکاری خواهند کرد.
مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: مرکز ملی فضای مجازی نامه اعتراضی رسمی در رابطه با بستر سازی برای توسعه اغتشاشات اخیر و عدم پاسخگویی و مسئولیت پذیری در خصوص مکاتبات رسمی پیشین توسط نهادهای مسئول ایرانی به شرکت متا (اینستاگرام) ارسال کرد.
مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید خودرو شاهین که روز سه‌شنبه در بورس کالا عرضه می‌شود را اعلام کرد.
پس از اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم، دولت لندن به مدت ۱۰ روز عزای عمومی اعلام کرد. گفته شده عزای عمومی در انگلیس تا زمان خاکسپاری الیزابت دوم طی ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت. شامگاه پنجشنبه درگذشت ملکه الیزابت دوم تائید شد. او طی هفتاد سال گذشته تاج و تخت سلطنت در انگلیس را در در اختیار داشت و دوره او به عنوان طولانی‌ترین دوره پادشاهان در انگلیس یاد می‌شود، سرانجام در سن ۹۶ سالگی درگذشت. الیزابت دوم در ۶ فوریه ۱۹۵۲ به تاج و تخت نشست. در طول سلطنت ۷۰ ساله خود، استعمارزدایی و استقلال بیش از ۲۰ کشور از انگلیس را نظاره کرد و در حال حاضر نیز پس از او فرزند ارشدش، چارلز ۷۳ ساله پادشاه انگلیس خواهد بود.
دولت لندن به مناسبت درگذشت ملکه الیزابت دوم به مدت ۱۰ روز عزای ملی اعلام کرد.
در پی حادثه تصادف در جاده کمربندی شوشتر - دزفول واقع در جنب شهرک علم الهدی که منجر به فوت تعدادی از همشهریان شهر شهید شرافت شد، با نظر فرماندار، امامان جمعه شوشتر و شرافت، اعضای شورای تامین و مسوولان شهر شرافت، روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ شهریور) در شهرستان شوشتر عزای عمومی اعلام می‌گردد.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۶ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.
داوطلبانی که در خصوص نتایج نهایی آزمون سؤالاتی دارند می‌توانند حداکثر ۱۰ روز پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش از طریق بخش پاسخگویی سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام یا با شماره ۰۲۱۴۲۱۶۳ در ساعات اداری در میان بگذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ