در ششمین روز محرم‌الحرام و در آستانه سالروز قیام عاشورا، جمع پرشور کارکنان ایران خودرو در عزای شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو یار باوفایش به سوگ نشستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
صدها نفر از کارکنان گوگل و آمازون در نیویورک تجمع کردند تا به پروژه میلیاردی «نیمبوس» بین گوگل، آمازون با تل آویو اعتراض کنند.کارکنان معتقدند این فناوری ناقض حقوق بشر و آزادی‌های مدنی است.
یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت که تحویل موشک پیشرفته از لندن به کی‌یف به‌دلیل اعتصاب کارگران یکی از کارخانه‌های نظامی اصلی انگلیس، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.
مدیریت مترو تهران با ارسال پیامکی به کارکنان قراردادی از آنان خواسته است برای "به روزرسانی و تکمیل پرونده های گزینش " "اصل و کپی صفحه انتخابات شناسنامه" خود را ارائه کنند.
کارکنان وزارت بهداشت صربستان امروز با برگزاری تجمعی اعتراضی خواستار آزادی همکار خود شدند که روز شنبه توسط پلیس آلبانیایی کوزوو بازداشت شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: کارکنان روابط عمومی نیروهای مسلح با رصد دقیق تحولات جامعه به‌عنوان مشاوری امین و پل ارتباطی بین جامعه و سازمان، فرماندهان و مسئولان را یاری می‌دهند.
کارکنان سفارت آمریکا در خارطوم مجبور شده‌اند همزمان با ادامه درگیری‌ها به مکانی امن و مخفی پناه ببرند.
فرماندهان و کارکنان ارتش در آستانه روز ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش از احداث ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی در برخی از شهرها خبر داد و گفت: سیاست ارتش بر این است که کارکنان آن مشکل مسکن نداشته باشند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که در سال آینده حقوق کارکنان دولت ۲۰ درصد افزایش پیدا کند و حداقل حقوق نیز ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان تعیین شد.
بر اساس مصوبه مجلس، نیروهای مسلح مکلفند کمک‌هزینه مسکن کارکنان ساکن در خانه‌های سازمانی را از حقوق ماهانه آنان کسر و به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز کنند.
کارکنان وزارت کشور با حضور در مرقد حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
ده‌ها تن از کارکنان شبکه اختصاصی باشگاه بارسلونا از روز گذشته اعتصاب کرده اند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی از همت و تلاش مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان ایران‌ خودرو دیزل در مسیر خروج از رکود و بحران‌های متعدد مالی و تولیدی این شرکت تقدیر کرد.
رئیس کل دیوان محاسبات دستور داد تا تمام کارکنان دیوان از عضویت در انجمن غیردولتی حسابداری عمومی خارج شوند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: با برنامه‌ریزی‌ و اقدامات صورت گرفته و همت و تلاش کارکنان، خودروهای ناقص در سایت مرکزی ایران خودرو به صفر رسیده و صرفا خودروهای ناقص سایت تبریز در حال تکمیل و تجاری سازی است.
با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تلاش شبانه‌روزی کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو، خودروهای ناقص در سایت مرکزی به کم‌تر از ۲۰۰ دستگاه رسید و سایت تبریز به عنوان آخرین سایت، در حال تکمیل و جمع‌آوری خودروهای ناقص است.
با آغاز به کار مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بهمن‌ماه سال گذشته، عملکرد این گروه خودروسازی در محورهای تولید، افزایش کیفیت، خدمات پس از فروش، توسعه محصول و رضایتمندی کارکنان بهبود چشم‌گیری داشته است.
شرکت پارس خودرو توانست با همت و تلاش شبانه روزی کارگران و پرسنل خود تمامی خودروهای ناقص را تکمیل و تجاری سازی کند.
بسیاری از کشور‌های پیشرفته و در حال توسعه با استفاده از یک سیستم مالیاتی دقیق و به‌روز تمام خرج‌های عمومی کشور را از این طریق تامین می‌کنند، اما در کشورمان با توجه به اینکه بخش اعظمی از اقتصاد کشور در بخش غیر مولد حضور دارد، مالیاتی نمی‌دهد و بخش رسمی نیز با فرار مالیاتی گسترده‌ای روبرو است، طبیعتاً در چنین وضعیتی دولت با افزایش قیمت ارز و ایجاد تورم در صدد جبران هزینه‌ها و ریخت و پاش‌هایش است.
برخورد با مسببان مرگ خرس قهوه ای
لحظاتی ترسناک از سیل شدید در الرستاق (کشور عمان) که منجر به مرگ چند نفر شد را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ