کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج - کندوان همچنان مسدود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: اجرای عملیات لق‌گیری در محور کرج- کندوان محدوده پیچ ارکیده تا خوزنکلا آغاز شد.
کرج- تلاش برای بازگشایی محور کرج - چالوس در محدوده استان البرز ادامه دارد.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان البرز آخرین وضعیت بازگشایی محور کرج - چالوس را تشریح کرد.
سرگرد محمد احمدی گفت: این محور از اوایل بامداد امروز از سمت مرزن آباد به سمت کرج به علت ترافیک فوق سنگین مسدود شده بود.
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز ۲۳ فروردین از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
رییس پلیس راه کندوان گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی، تردد خودروها از حوالی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز از کرج به چالوس در محور کندوان تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد کلیه وسایل نقلیه از محور کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
احمدی اظهار کرد: هم اینک در نقاطی از محدوده کندوان این مسیر ارتباطی از جمله سیاه بیشه، کف هزار چم و شهر مرزن آباد شاهد ترافیک زنجیره‌ای هستیم و امیدوارم با ممنوعیت تردد از مرزن آباد به سمت کرج این بار ترافیکی تخلیه و تردد خودرو‌ها به حالت عادی و روان برگردد.
موتور سیکلت به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ اسفند از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران نیز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – کرج خبر داد.
طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور کندوان از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد و در محور هراز، از رودهن به سمت آمل تردد انواع وسایل نقلیه تا پایان روز شنبه ۲۹ بهمن ماه ممنوع است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: شهروندان باتوجه به لغزندگی و خطر ریزش بهمن از انجام سفر در محور‌های کوهستانی خودداری کنند.
مدیر جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: امدادرسانی به ۱۲ مصدوم این حادثه انجام گرفت.
جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲ حادثه دیده از ریزش بتن ورودی اتوبان تهران شمال در محور کرج_کندوان خبر داد.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۵۰۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور کرج-قزوین و قزوین - کرج خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
داده‌های ترافیکی در خصوص وضعیت محورهای شمالی حاکی از ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا گچسر و محدوده سیاه بیشه است.
رییس پلیس راه البرز گفت: تردد وسیله از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزجمعه اول مهرماه جاری از میدان امیر کبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان بین ساعات ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ شهریور) از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع خواهد بود و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.
­کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور کرج – چالوس، واقع در استان البرز، از ساعت ۸ تا ۱۶ هفتم و هشتم شهریور خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: این محدودیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال اعمال شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ