وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از از آزاد سازی کامل منطقه «آندرفکا» در دونتسک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ساعاتی پیش پهپادهای مهاجم ارتش اوکراین به منطقه بلگورد حمله کردند، اما این حمله هیچ تلفاتی در پی نداشت.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند سامانه‌های پدافندی این کشور امروز شنبه دو پهپاد مهاجم اوکراینی را در غرب این کشور سرنگون کردند.
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید آمریکا به جای تلاش برای برقرای صلح در منطقه قفقاز به دنبال تشدید تنش‌ها در این منطقه ا ست.
دیپلمات های ارشد روسیه و سوریه درباره مسائل منطقه ای و روابط دوجانبه مسکو و دمشق گفتگو کردند.
صبح امروز، یک فروند ناو موشک انداز کشور روسیه با حضور در منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش (انزلی) در بندر شماره ۱۳ اداره بندر و کشتیرانی استان گیلان، واقع در بندرانزلی پهلو گرفت.
فرماندار «بلگورود» واقع در روسیه امروز از وقوع انفجار در این منطقه خبر داد و اعلام کرد که ۲ نفر در این ارتباط زخمی شده اند.
فرماندار «بلگورود» روسیه از تجاوز اوکراین به شهرک‌های مرزی این منطقه خبر داد.
در پی حملات ارتش اوکراین به منطقه مسکونی بریانسک در روسیه، دست کم دو غیرنظامی کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شدیدترین درگیری‌ها در شهر باخموت ادامه دارد.
سفیر روسیه در مولداوی اعلام کرد این کشور نباید تحت تاثیرغرب، وضعیت بی طرفی خود را کنار بگذارد.
در ادامه پیشروی نیروهای ارتش روسیه در منطقه دونتسک، رسانه‌های این کشور اعلام کردند نظامیان روس امروز کنترل یک منطقه دیگر در شمال شهر سولدار را به دست گرفتند.
وزیر خارجه آمریکا جنگ افروزی های این کشور و متحدانش را به روسیه نسبت داد و مسکو را عامل اصلی بوجود آمدن بحران غذایی دانست.
روسیه بعد از برگزاری همه‌پرسی، لوهانسک در منطقه شرقی دونباس در اوکراین را به خاک خود الحاق کرد. دولت‌های غربی و کی‌یف این اقدام روسیه را نقض قوانین بین‌المللی می‌خوانند.
وزارت دفاع انگلیس مدعی تغییر فرماندهی بزرگترین منطقه نظامی روسیه شد.
سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از امضای یادداشت تفاهم با وزیر توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه برای تاسیس منطقه آزاد مشترک با ایران خبر داد.
به گفته سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، این کشور به زودی درباره دارایی های مربوط به چهار منطقه جدید ضمیمه شده از اوکراین به خود تصمیم گیری خواهد کرد.
فرمانده عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین از اعلام آمادگی ارتش روسیه برای تخلیه ساکنان منطقه خرسون در شرق اوکراین خبر داد.
حداقل یازده نفر در حمله تروریستی در منطقه آموزش نظامی بلگورود روسیه جان خود را از دست دادند.
رئیس جمهور بلاروس ضمن اعلام تشکیل نیروی مشترک منطقه ای با روسیه، از احتمال حمله اوکراین به خاک کشورش خبر داد.
کارشناس مسائل روسیه: این‌که تا چه اندازه این تحرک جدید روس‌ها می‌تواند به یک جنگ هسته‌ای تبدیل شود، می‌توان از بعید بودن چنین احتمالی سخن به میان آورد. چرا که نزدیکی محدوده سرزمینی اوکراین به روسیه، عملا امکان حمله هسته‌ای بزرگ را از این کشور سلب کرده است
رئیس منطقه خِرسون در شرق اوکراین، با اشاره به جمع‌بندی نهایی همه‌پرسی الحاق به روسیه گفت که روسیه حالا به سرعت خرسون را الحاق خواهد کرد.
یک مقام محلی منطقه زاپروژیا اعلام کرد که این منطقه از نظر فنی برای برگزاری همه پرسی دسترسی به روسیه آمادگی لازم را دارد.
یک مقام محلی منطقه زاپوریژیا اعلام کرد که این منطقه از نظر فنی برای برگزاری همه پرسی دسترسی به روسیه آمادگی لازم را دارد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور کنترل منطقه «اودی» در خارکیف اوکراین را به دست گرفته‌ اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ