یک موسسه بین المللی در گزارشی اعلام کرد: نظام های سیاسی دموکراتیک در سطح جهان، از جمله ایالات متحده آمریکا در سال های اخیر، در پایبندی به اصول دموکراتیک پس‌رفتی جدی داشته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از وضعیت زیرساختی فوتبال ایران، گفت: وقتی زیرساخت نداریم که تماشاگران بیایند پیشنهاد می کنم لیگ را یک سال تعطیل کنیم و به این مسائل برسیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی زیرساخت نداریم که تماشاگران بیایند پیشنهاد می کنم لیگ را یک سال تعطیل کنیم و به این مسائل برسیم.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس نگاه رئیس فدراسیون نسبت به جذب ستاره های فوتبال دنیا را مورد نقد قرار داد.
قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی ترکیه در شرایطی بدست آمد که روس‌ها به مراتب عملکرد بهتری داشتند، اما محرومیت آن‌ها از حضور بر روی سکوی تیمی، باعث شد تیم ایران علی رغم پسرفت نسبت به سال پیش باز هم قهرمان جهان شود.
علی جعفریان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس بخش پیوند کبد بیمارستان امام خمینی، می‌گوید که به دنبال نوسانات نرخ ارز، پزشکان دیگر قادر به شرکت در کنگره‌های بازآموزی بین‌المللی و فراگیری تجربیات جامعه پزشکی دنیا نیستند که این اتفاق، یک معادل نگران‌کننده دارد؛ پسرفت و درجا زدن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پزشکان و جراحان در همان جایی که هستند.
جدیدترین نظرسنجی در اراضی اشغالی حاکی از آن است که در صورت برگزاری انتخابات کنست در شرایط فعلی، نتانیاهو رئیس حزب لیکود در این انتخابات شکست خواهد خورد.
عباس عبدی نوشت: تا زمانی که آموزش و پرورش جایگاه شایسته‌ای پیدا نکند، ممکن نیست که به مراحل اصلی توسعه و پیشرفت گام بگذاریم و به موازاتی که نظام آموزشی عقب‌گرد می‌کند سایر نهاد‌ها هم در مسیر پسرفت خواهند بود.
آمار‌ها به ویژه آمار‌های اقتصادی، عرصه‌ای برای تبلیغات و نمایش نیست. آینه‌ای است که به تناسب وضعیت می‌تواند خوبی یا بدی و پیشرفت یا پسرفت را نشان دهد. برخورد شفاف و غیرگزینشی با آن به اعتماد مردم کمک می‌کند و برعکس آن موجب سلب اعتماد می‌شود؛ بنابراین در انتشار و تبلیغ آمار‌ها نباید گزینشی و سیاسی عمل کرد.
سفیر اسبق کشورمان در ایتالیا در واکنش به اظهارات یک مقام کاخ سفید درباره پسشرفت هسته ای ایران گفت: اظهارات سالیوان در واقع بیشتر نیاز آمریکا به انجام مذاکره با ایران را نشان می‌داد.
مدیرعامل بهره‌برداری سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه مسافری شهر تهران گفت: پایانه شرق سال ۹۶ در آستانه افتتاح بود اما ۴سال توقف پروژه در دوره پنجم مدیریت شهری موجب پس‌رفت کار شد.
سرمربی برزیلی صنعت نفت از نمایش شاگردانش راضی نیست و می گوید تیمش مقابل مس پسرفت داشته است.
بهادری جهرمی تصریح کرد: همان زمان رئیس وقت بانک مرکزی در مورد آثار برجام صراحتاً گفت «تقریباً هیچ» ولی امروز آمارهای اقتصادی نشان می دهد این وضعیت در سایر بخش‌ها نیز وجود داشته و در طول یک دهه اخیر نه تنها پیشرفت نداشتیم بلکه پسرفت نیز کردیم؛ زیرا رقبای ما هم‌زمان در حال پیشرفت بودند و اگر با خلق پول، تورم ایجاد نمی‌شد، سفره مردم کوچک نمی‌شد.
هافبک انگلیسی دقیقا در روزهایی که می بایست پیشرفت می کرد و خودش را در جمع بزرگان دنیای فوتبال می دید، حالا مسیر پسرفت را انتخاب کرده و در فوتبال ترکیه هم نا امید کننده ظاهر شده است.
با این کادر فنی و با این نگرش، در آینده هم هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و چه بسا که شاهد پسرفت فوتسال ملی باشیم.
با این کادر فنی و با این نگرش، در آینده هم هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و چه بسا که شاهد پسرفت فوتسال ملی باشیم.
پایگاه خبری اسپکتِیتور در گزارشی می نویسد: «دولت بایدن اکنون به آمارهای بالای خود در زمینه ایجاد اشتغال می نازد این در حالی است که آمریکا در ماه های اخیر با بحران هایی نظیر تورم و افزایش هزینه های زندگی، کاهش درآمدها و انقباضِ اقتصادی رو به رو بوده که همگی آن ها برای این کشور به شدت خسارت بار بوده اند. در این راستا، درگیری های دموکرات ها با جمهوری خواهان نیز عملا آمریکا را با مشکلات به مراتب گسترده تری رو به رو کرده است و سیاست در آمریکا را به عرصه ای وحشتناک تبدیل کرده است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ