جدیدترین نظرسنجی در اراضی اشغالی حاکی از آن است که در صورت برگزاری انتخابات کنست در شرایط فعلی، نتانیاهو رئیس حزب لیکود در این انتخابات شکست خواهد خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور اسبق کاخ سفید بر این باور است که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات سال آتی، به احتمال زیاد واشنگتن را از ناتو خارج خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت نفتی توتال انرژیز فرانسه اعلام کرد که اگر جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا پیروز شوند، شوک بزرگی به بازار نفت وارد می‌شود.
در ازبکستان قرار است انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری برگزار شود تا سرنوشت رئیس جمهور آتی و تغییرات قانون اساسی این کشور مشخص شود.
مقامات چین با اشاره به اقدامات تنش‌آمیز نایب رئیس جزیره خودمختار تایوان، به وزیر خارجه آمریکا درباره حمایت از نامزد انتخابات آتی این جزیره هشدار دادند.
به نظر می‌رسد مردم ما که دوران جنگ و موشک باران و دوران تحریم‌ها و سختی‌ها و... را تحمل کردند و فرزندان عزیزشان را برای نظام و انقلاب تقدیم کردند امروز نیز بیش از پیش پای نظام و انقلاب ایستاده اند و اگرچه مشکلاتی هم دارند، اما پای اصل نظام هم ایستاده اند.
مساله انتخابات ریاست جمهوری مصر که قرار است در سال آتی میلادی برگزار شود در صدر محافل سیاسی و رسانه ای در این کشور قرار گرفته است.
وزیر کشور ترکیه امروز در سخنانی از دخالت‌های رییس‌جمهور آمریکا در انتخابات آتی کشورش پرده برداشت.
رئیس سابق مجلس، ورود به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را کلید زده است و قصد دارد با ارائه لیستی در انتخابات فعالیت کند.
خوشبینانه‌ترین احتمال پیش‌رو در انتخابات آتی، تن دادن نظام سیاسی به حضور نیرو‌هایی میانه از جریان محافظه‌کاری در قالب اقلیت مجلس و احیای همان نقشی باشد که تکنوکرات‌ها در مجلس پنجم ایفا کردند. این الگو چه بسا هم از سوی بخش قابل توجهی از ایرانیان خسته از دعوا‌های سیاسی مورد پذیرش قرار نگیرد و هم با مقاومت جریانات افراطی مواجه شود که ضرورتی به توازن حداقلی نمی‌بینند و جاه‌طلبی‌های کلان‌تری در انبان برنامه سیاسی خود دارند.
عبدی نوشت: اکنون مشارکت بالای انتخاباتی با حل مساله رو صلاحیت‌ها محقق نمی‌شود. مقدمات زیادی پیش از آن لازم است. اصولا با شرایط موجود کسی نامزد نمی‌شود که رد شود یا نشود.
عباس عبدی به توییت محمد مهاجری درباره انتخابات آتی واکنش نشان داد.
ترکیه قصد دارد تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور، با درخواست فنلاند برای پیوستن به ناتو موافقت کند.
بنا به اعلام یک رسانه چاپ ترکیه، حزب عدالت و توسعه این کشور قصد ندارد به دلیل وقوع زلزله زمان برگزاری انتخابات آتی را تغییر دهد.
اردوغان درباره اظهارات میتسوتاکیس گفت: یونان با مسلح کردن جزایر نزدیک به سرزمین اصلی ترکیه، معاهده لوزان و سایر معاهدات را نقض می‌کند اما ما اقدامات لازم را در سازمان‌های بین‌المللی در مکان و زمان مناسب انجام می‌دهیم.
امید بنیامین نتانیاهو برای تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی پس از پیروزی در انتخابات کنست با مطالبات روسای دو حزب صهیونیسم دینی و حزب "عوتسما یهودیت" که برای حضور در ائتلاف دولت آتی، فراکسیون مشترک تشکیل داده‌اند، به ناامیدی بدل شده است.
کمیسیون انتخابات پاکستان صلاحیت عمران خان را برای شرکت در هر انتخابات آتی یا به عهده گرفتن مناصب دولتی رد کرد.
۱۵ شخصیت بحرینی خواستار تحریم انتخابات آتی و ادامه مبارزه مسالمت آمیز شدند.
رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که اگر دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره مغلوب شوند، «دو سال سخت» در انتظار دولت این کشور خواهد بود.
انتخابات پارلمانی سوئد امروز با رقابتی نزدیک میان سوسیال دموکرات‌ ها و راست‌گرایان افراطی در این کشور درحال برگزاری است؛ انتخاباتی که سرنوشت دولت آتی استکهلم را رقم خواهد زد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در دستورکار کمیسیون قرار دارد و پیش بینی می شود تا پایان ماه آتی به صحن مجلس برسد.
یک حزب راست افراطی رژیم صهیونیستی با نام نوام با خروج از ائتلاف سیاسی با دیگر احزاب اعلام کرده که به طور مستقل در انتخابات آتی این رژیم شرکت می‌کند.
رئیس‌ جمهور ترکیه با اشاره به تقارن فردا با بیست و یکمین سالگرد تأسیس حزب حاکم عدالت و توسعه در این کشور گفت: مصمم به پیروزی در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری آتی هستم.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۲۸۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۳۷ تن از ایشان وخیم است.
جالب اینکه میرشاد ماجدی خود یکی از کاندیداهای صندلی ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات آتی است و حالا با مسوول برگزاری انتخابات پیش‌رو جلسه داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ