اراکی با اشاره به اینکه بی خرد‌های غربی، زنان شهوتران، آلوده دامن، بی حیثیت و برده گونه زندگی کردن را به عنوان الگو برای جوانان ما مطرح می‌کنند، گفت: زنانی که اسلام پرورش داده زنانی همچون حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) هستند که در عالم نمونه و بی مثالند و دختران و زنان ما برای رسیدن به سعادت حقیقی باید از رفتار، منش و سیره این بانوان بزرگ عالم هستی الگو بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با ترویج بدحجابی در سطح جامعه باید برخورد جدی شود چرا که کار فرهنگی برای افراد ناآگاه است، ولی برخورد قهری برای کسانی که تشکیلاتی ترویج بدحجابی می‌کنند؛ الزامی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حجاب یک موضوع فرهنگی است، بر ضرورت وجود یک پدافند فرهنگی مؤثر تأکید کرد و گفت: نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برویم برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم، زیرا هر فرهنگ‌سازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلو‌های کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است. نباید در برابر این جریان ساکت نشست درحالی که ادعای عاشورایی بودن و حسینی بودن داریم.
آیت الله علی معلمی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر گفت: کیفر هم باید بازدارندگی داشته باشد. جریمه کردن با مبلغ این مشکل را حل نمی‌کند. متأسفانه اجرای حدود را در جامعه جدی نگرفتیم اگر اجرای حدود واقعا جدی گرفته می‌شد آمار سرقت و شرارت افزایش پیدا نمی‌کرد... در هرصورت یک قانون‌گذار باید به طور جدی قانون وضع کند. این‌ها تعزیر نیاز دارد. این بی‌حجابی‌ها نیاز به تعزیرات دارد و بهترین تعزیرات شلاق است نه پول.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن پویش‌هایی را برای تحریم لباس مشکی و محرم راه انداخته است که باید با آن مقابله کرد. مجالس امام حسین را باید قوی‌تر برگزار کنیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقامه دین، شرط توفیق و سعادت است، گفت: مردم عاقل‌تر از این هستند که دنبال هر شعار عاری از دین راه بیفتند. قیام ۳۰ تیر این حقیقت را بر ما ثابت کرد. در مسئولیت‌های کشور و موقعیت‌های مختلف هم تا زمانی که پرچم دین برافراشته باشد، دشمن بر ما مسلط نمی‌شود، خدا پشتیبان شماست، شما را هدایت می‌کند و به‌پیش می‌روید، اما اگر شما دین را رها کردید، اولین نقطه سقوط و شکست فرامی‌رسد بنابراین باید به این نکته توجه داشت که افراد در زاویه با دین و ولایت در عرصه‌های نظام قدرت ظهور نداشته باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سخنان اخیر امام جمعه موقت تهران برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است زیرا ایشان در فرصت‌های گوناگون، همگان را از ایجاد فضای دو قطبی در کشور برحذر داشتند.
عضو مجلس خبرگان رهبری دشمن شناسی را لازمه پاسداری از انقلاب دانست و گفت: هر چند منکر برخی بی‌تدبیری‌ها نیستیم اما دشمن با قدرت به جنگ اقتصادی ما آمده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: قصه بی حجابی‌های اخیر را نباید دست کم گرفت، البته بدحجاب‌ها و شل حجاب‌ها را ضد انقلاب ندانید چراکه اردوگاه دل بعضی از آنان، اردوگاه دین است.
اخیرا ویدئویی از ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری منتشر شد که اظهار می‌کند "نباید مردان و زنان به دنبال جابه‌جایی نقش‌های خود در خانواده باشند و توازن نقش‌های خود را از بین ببرند، اگر زن‌ها از نظر مالی مستقل شوند خانواده درگیر طغیان می‌شود."
اخیرا ویدئویی از ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری منتشر شد که اظهار می‌کند "نباید مردان و زنان به دنبال جابه‌جایی نقش‌های خود در خانواده باشند و توازن نقش‌های خود را از بین ببرند، اگر زن‌ها از نظر مالی مستقل شوند خانواده درگیر طغیان می‌شود."
رحمت الله بیگدلی؛ فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان و مشاور رئیسی درباره استقلال مالی زنان پاسخ داد و نوشت: ای کاش تاریخ اسلام را می خواندی!
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضای خبرگان رهبری دغدغه‌های فرهنگی داشتند و از وضعیت بی‌حجابی در کشور و این ناهنجاری بزرگ در عذاب بودند و از آقای رئیس‌جمهوری می‌خواستند که علاجی برایش بیابند.
آیت‌الله معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری برای بخشش معلم قائمشهری به‌ صورت کتبی و شفاهی پیگیر این موضوع شدند تا به مناسبت عید مبعث، مسئولان او را مورد بخشش قرار دهند و به مدرسه بازگردد. پس از انتشار فیلم پخش موسیقی نامناسب در مدرسه‌ای در قائمشهر، صدف صفرزاده، معلم جوان اخراج شد.
آیت الله جنتی به مناسبت برگزاری مراسم نکوداشت آیت الله سید علی شفیعی در دزفول، در پیامی از مقام شامخ علمی و مجاهدت‌های این عضو مجلس خبرگان رهبری تجلیل کرد.
عضو مجلس خبرگان در پایان خطاب به قوه قضائیه و قضات پیشنهاد داد: برای محاکمه اغتشاشگران از حکم بغی به جای محاربه استفاده کنند. بغات کسانی هستند که برای براندازی نظام اسلامی به میدان می‌آیند و حکم بغات از محارب به مراتب سخت‌تر است چرا که محارب فقط به ارعاب مردم می‌پردازد و کاری به نظام اسلامی ندارد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ساماندهی زندگی مردم، توجه به وضعیت معیشتی، موضوع حجاب و نیز بصیرت افزایی از مهم‌ترین تاکیدات نشست امروز بود.
آیت الله عباس کعبی ضمن ضروری دانستن اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی اظهار کرد: داستان مهسا امینی بهانه است و دشمنان این نظام به دنبال براندازی حکومت و انقلاب اسلامی ایران هستند و هر روز یک مسئله‌ای را برای از بین بردن اقتدار و امنیت مردم بهانه می کنند.
سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یک بستری فراهم کنید تا مردم بتوانند اعتراض کنند؛ البته صرف اعتراض کافی نیست. مسئولین هم باید پیگیر حل مشکلات مردم باشند. نیروی انتظامی رفتار خوبی با معترضان داشت، اما اشتباهات و خطا‌هایی هم بود.
دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مشخص است که مطالبه این نوجوانان چیست. مطالبه این نفرات حیوانی است. مطالبه برهنگی زن و شهوت‌رانی در جامعه که مطالبه انسانی نیست. باید بررسی کنیم که چه شده است که این نفرات به این مطالبه دست پیدا می‌کنند. مسئولان کشور باید به موازین حجاب و عفاف و ازدواج اهمیت بدهند.
عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: باید به همین گروه ارشاد تذکر داد که برخورد‌های دوستانه، پدرانه، برادرانه و مادرانه با این خواهران و برادران صحبت کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه ضیافت اعضای مجلس خبرگان که آقای رئیس جمهور هم حضور داشتند، مطلبی که تقریبا در صحبت های همه اعضا تکرار می شد این بود که هنوز نتایج برنامه های اقتصادی در سفره مردم خودش را نشان نداده و مردم مشکل دارند.
محمود محمدی عراقی، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه ضیافت اعضای مجلس خبرگان که آقای رئیس جمهور هم حضور داشتند، مطلبی که تقریبا در صحبت‌های همه اعضا تکرار می‌شد این بود که هنوز نتایج برنامه‌های اقتصادی در سفره مردم خودش را نشان نداده و مردم مشکل دارند.
پلان ۲۱۰ میلیارد یورویی برای حذف سوختهای فسیلی روسیه
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مساله حجاب پشتوانه قرآنی دارد و از ضروریات دین است، گفت: حجاب قانونی مانند سایر قوانین است که الزام آور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ