رسانه‌های چین اعلام کردند رئیس‌جمهور اسبق این کشور در سن ۹۶ سالگی و به علت بیماری فوت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بار دیگر با انتقاد از سیاست‌های مهاجرتی دولت کنونی و کنترل مرزهای این کشور جامعه کنونی آمریکا را به «جهنمی جهان سومی» تشبیه کرد.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مدعی است که احداث پایگاه‌های نظامی چین در کوبا و حضور نیروهای این کشور در ۹۰ مایلی سواحل آمریکا، بزرگترین تهدید علیه واشنگتن است.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مدعی است که احداث پایگاه‌های نظامی چین در کوبا و حضور نیروهای این کشور در ۹۰ مایلی سواحل آمریکا، بزرگترین تهدید علیه واشنگتن است.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و یکی از نامزدهای اصلی حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ۲۰۲۴ ریاست‌جمهوری می‌گوید اعتقادی به برگزاری مناظره بین نامزدهای انتخاباتی حزب ندارد.
وزیر خارجه مجارستان مدعی شد اگر رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ پیروز می‌شد، جنگ اوکراین هم رخ نمی‌داد.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید پیگیری قضایی او و اعلام اتهامات متعدد علیه‌اش تلاشی است برای منحرف‌کردن افکار عمومی از رشوه‌گیری خانواده رئیس‌جمهور کنونی این کشور از یک شرکت اوکراینی.
رئیس جمهور سابق ایران تاکید کرد: بازنشستگی و باز ایستادن برای یک رئیس‌جمهور پیشین معنا ندارد؛ تعامل با افکار عمومی، پاسخگویی، بیان کامیابی‌ها و ناکامی‌ها و تشریح کارنامه و میراث نمی‌تواند نقطهٔ پایانی داشته باشد.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید نحوه خروج این کشور از افغانستان بسیار شرم‌آور بوده و مدعی شد که این رویداد باعث افزایش جسارت و جاه‌طلبی روسیه شده است.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات ایالات متحده را کاملا از منظر اقتصادی از چین بی‌نیاز می‌کند. وی تاکید کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، عنوان بهترین کشور برای تجارت را از چین می‌رباید.
رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه ای اعلام کرد: روسیه در نهایت همه اوکراین را تصرف خواهد کرد.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در سخنرانی انتخاباتی و در جمع هواداران خود مدعی شد او تنها کسی است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور می‌تواند مانع وقوع جنگ جهانی سوم شود.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با اننقاد از تداوم کمک‌های نظامی و مالی به اوکراین مدعی شد می‌تواند با یک تماس تلفنی با روسای جمهور روسیه و اوکراین، به درگیری‌ها در اوکراین پایان دهد.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی مدعی شد در اوایل عملیات نظامی روسیه در اوکراین، رئیس‌جمهور روسیه به او قول داده که رئیس‌جمهور اوکراین را به قتل نرساند.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به اشاره به پرونده «تبانی با روسیه» بار دیگر تأکید کرد به رئیس‌جمهور روسیه بیشتر از سازمان‌های امنیتی اعتماد دارد.
رئیس‌جمهور پیشین بولیوی در تشریح تحولات اخیر در آمریکای لاتین اعلام کرد واشنگتن در حال انجام کودتا در کشورهای این منطقه است.
رئیس‌جمهور پیشین افغانستان در گفت‌وگویی اختصاصی تأکید می‌کند وجود فساد و رشوه‌دهای در افغانستان در زمان ریاست‌جمهوری‌اش را می‌پذیرد، اما عامل اصلی این فسادها، دولت آمریکاست.
رئیس‌جمهور پیشین افعانستان در گفت‌وگویی اختصاصی تأکید می‌کند وجود فساد و رشوه‌دهای در افغانستان در زمان ریاست‌جمهوری‌اش را می‌پذیرد، اما عامل اصلی این فسادها، دولت آمریکاست.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: اگر ورزشکاری در جام جهانی سرود ملی نخواند و پس از گل شادی نکرد، بعد از تذکر و توجیه باید او را حذف کنیم.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که همچنان اصرار دارد که رئیس‌جمهوری کنونی این کشور با تقلب او را در سال ۲۰۲۰ شکست داده می‌گوید در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره نیز دموکرات‌ها با تقلب پیروز سنا شدند.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید قصد دارد در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور شرکت کند.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در گفت‌وگویی اعلام کرد مقامات و دولت این کشور روسیه را مجبور کردند که به اوکراین حمله کند.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید هشدارهای قبلی او به آلمانی‌ها به واقعیت تبدیل شده و با ادامه شرایط موجود، مردم این کشور به‌زودی کشورشان را از دست خواهند داد.
«ژائو لیجیان» سخنگوی وزارت امور خارجه چین نوشت: «ایالات متحده امپراطوری تحریم‌ها است. تحریم‌های ایالات متحده که دولت (دونالد) ترامپ رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا وضع کرد، دست‌کم ۲۰۰ میلیارد دلار خسارت اقتصادی به ایران وارد کرد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ