تصاویری از یک عمارت ترسناک و متروکه در فلوریدای آمریکا که زمانی اسامه بن لادن رهبر گروه تروریستی القاعده در آن سکونت داشته منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مونا سیربسکو، زمین‌شناس دانشگاه مرکزی میشیگان در سال ۲۰۱۸ و بعد از بررسی این شهاب سنگ گفته بود: «فوری متوجه شدم که این شی، یک چیز خاص است. این ارزشمندترین نمونه‌ای است که در زندگی‌ام چه از نظر مالی و چه از نظر علمی در اختیار دارم.»
الاتحاد با شکست سه بر یک مقابل الهلال از صعود به جمع چهار تیم برتر جام عرب جا ماند.
آرسنال در بازی امیریتس کاپ مقابل موناکو در ضربات پنالتی با نتیجه 5-4 پیروز شد.
لیونل مسی، ستاره جدید اینترمیامی، قصد خرید خانه در فلوریدا را دارد.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به ۵۲ سال قبل، اطلاعیه‌ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت ۵ صبح کله پاچه سرو می‌شود.
وزیر سابق ارتباطات نوشت: خدایا من با کوهی از امید به در خانه‌ی شما اومدم و نمی‌تونم از لطف و کرم بی‌انت‌های شما در برآورده کردن خواسته‌هام صرف نظر کنم.
محمدحسین زاهدی‌فرد، داور دربی، از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی‌اش خبر داد.
شیشه خانه داور دربی را شکستند+عکس
برد پرگل استقلال می‌توانست با آقای گلی ستاره این تیم شیرین‌تر شود.
هفته مردی در نیوجرسی با انفجاری پرسروصدا شروع شد. بعدازظهر دوشنبه گذشته، شهاب‌سنگی به سقف خانه او برخورد و با ایجاد حفره‌ای وارد خانه‌اش شد.
آگهی جالب چند نمونه از قیمت ملک در تهران منتشر شده در صفحه نیازمندی‌های روزنامه اطلاعات ۱۹ فروردین ۱۳۶۲ را ببینید، از جمله زمین در عباس آباد: متری ۶۵ تومان و خانه در خیابان بهار: ۱۷۰ متری، ۸۰ هزار تومان.
شکیرا با ترک اسپانیا برای همیشه راهی آمریکا شده است.
خانه لیونل مسی در شهر بارسلون اسپانیا هدف حمله سارقان مسلح قرار گرفت. مسی و خانواده‌اش در زمان این سرقت در این خانه حضور نداشتند.
کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید برابر یوونتوس گلی فراموش نکردنی به ثمر رساند که به روایت عمر مامنی، جیانلوئیجی بوفون را به پایان دوران حرفه‌ای رساند و بازنشسته شد!
حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرمحمد یزدانی در چالش جالبی از سوی پژمان درستکار قرار گرفتند.
دولت قطر خانه‌های سیار را برای اسکان زلزله‌زدگان به ترکیه می‌فرستد. این خانه ها در جام جهانی مورد استفاده قرار گرفته بود.
یک تاجر ویتنامی، به خاطر خانه منحصر به فرد خود که هم در داخل و هم از بیرون طلاکاری شده، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.
کفش مارادونای افسانه‌ای روی دیوار خانه حشمت مهاجراین دیده می‌شود.
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با اینحال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله سیدان هر خانه متری ۱۳۰ میلیون به فروش می رسد.
همه چیز حکایت از آن دارد که رونالدو در نقل و انتقالات زمستانی یعنی ژانویه ۲۰۲۳ شیاطین‌سرخ را ترک خواهد کرد.
بازگشت مجیدی به ورزشگاه خانگی الوصل سوژه رسانه اماراتی شد.
دورتموند در دیداری از هفته دهم بوندس لیگا در خانه اونیون برلین با نتیجه 2-0 شکست خورد.
تصاویری از منزل علی کریمی، چهره مطرح فوتبال در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد خانه وی پلمب شده است.
در همین رابطه صفحه «The Asian Game» به بازگشت کارلوس کی روش به ایران با یک جمله کوتاه واکنش جالبی داشت و توصیف کی روش از ایران به خانه را سوژه خود قرار داد. این رسانه نوشت: کارلوس کی روش به خانه برگشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ