رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد از سال های گذشته تهران بی قواره‌تر رشد کرده و در حال حاضر شهرسازی در تهران رو به ایمن‌تر شدن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر راه و شهرسازی، از بازگشت آرامش به بازار مسکن و کاهش تورم تقریبی ۳/۸ درصدی قیمت مسکن در روزهای پایانی تیرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته در شهر تهران خبر داد.
کرج- وزیر راه و شهرسازی در آئین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال گفت: مسیر تهران- شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود.
کرج- وزیر راه و شهرسازی در آئین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال گفت: مسیر تهران- شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای میرسیلم به عنوان نماینده مجلس دغدغه های خود را مطرح کرده و از کمیسیون شهرسازی و معماری می خواهم موارد را بررسی کند.
مدیرکل راه و شهرسازی البرز در ادامه به بحث دو طبقه شدن اتوبان کرج- تهران اشاره کرد و گفت: مطالعات آن در حال انجام است و اگر به تصویب برسد، اجرای پروژه کنارگذر شمالی که طبق برآورد‌های اولیه حدود ۱۰ هزار تومان اعتبار نیاز دارد، منتفی می‌شود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: عوارض شهرسازی مربوط به سال ۱۴۰۲ در مناطق جنوبی تا ۲۵ درصد و در مناطق شمالی ۳۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش تعداد گودهای رها شده در شهر تهران طی ۱۵ ماه گذشته خبر داد و گفت: ۵۸ گود رهاشده از شهریور ماه ۱۴۰۰ تا دی ماه ۱۴۰۱ ایمن سازی شد.
تبریز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از راه آهن بستان آباد- تبریز( خاوران) فاصله ریلی تهران تا تبریز پنج ساعت کوتاه‌تر می‌شود.
تبریز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از راه آهن بستان آباد- تبریز( خاوران) فاصله ریلی تهران تا تبریز ۵ ساعت کوتاه‌تر می‌شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: شناخت رفتار زلزله به ایمن سازی شهر و ساختمان‌ها کمک می‌کند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت:در حال حاضر ۷۷ درصد منطقه ۱۶ تهران بلااستفاده است و بر همین اساس باید برای بهره‌برداری بهتر از تهران به سمت صنایع نوآور حرکت کنیم.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران با رویکرد توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی در نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان، به بحث و بررسی در خصوص تکمیل راه آهن تندرو تهران-قم- اصفهان پرداخت.
معاون شهردار تهران از آغاز ارائه تخفیف‌های ویژه برای پرداخت عوارض شهرسازی خبر داد و گفت: در صورتی که مؤدی یا متقاضی صدور پروانه مبلغ عوارض را به صورت یکجا پرداخت کند، مشمول پاداش می‌شود.
معاون شهردار تهران از آغاز ارائه تخفیفات ویژه برای پرداخت عوارض شهرسازی خبر داد و گفت: در صورتی که مؤدی یا متقاضی صدور پروانه مبلغ عوارض را به صورت یکجا پرداخت کند، مشمول پاداش می‌شود.
رئیس شورای شهر تهران درباره مبلغ و جزئیات اعمال تخفیف عوارض شهرسازی توضیحاتی داد.
اعضای شورای شهر تهران هزینه و قیمت جدید عوارض شهرسازی را تصویب کردند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات شهرسازی شهرداری تهران در صحن علنی فردا مورد بررسی قرار میگیرد.
با حکم شهردار تهران صارمی یک سال دیگر معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران باقی ماند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: با شروع ساخت مسکن از میزان تورم مسکن کاسته می‌شود.
شورای عالی شهرسازی و معماری شهرداری تهران را مکلف کرد که هر چه سریعتر طرح تفصیلی بافت پیرامونی دانشگاه تهران را تهیه کند؛ در غیر این صورت شورای عالی شهرسازی رأسا اقدام خواهد کرد.
وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در اسلام‌آباد با نخست وزیر این کشور دیدار کرد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از تهیه طرح شهرسازی برای بازآفرینی و ارتقای کیفیت زندگی شهرک قدیمی و ناپایدار پیکانشهر خبر داد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: در گذشته بد خانمانی در تهران وجود داشت و اکنون بی‌خانمانی نیز در حال شکل‌گیری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ