سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از تهیه طرح شهرسازی برای بازآفرینی و ارتقای کیفیت زندگی شهرک قدیمی و ناپایدار پیکانشهر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب طرح جامع شهرک اعتمادیه تهران خبر داد و گفت: بسرریز جمعیتی تهران در این شهرک پاسخ داده می شود.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اعطای وام مالکان وام ۹۰ میلیون تومانی به مالکان بافت‌های فرسوده استان برای اسکان موقت در طرح بازآفرینی شهری خبرداد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان، ساخت شهر جدید چهارم و ۳ شهرک در حال پیگیری است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز مرحله دوم طرح ساماندهی مشاوران املاک در شهر تهران و همزمان در سراسر کشور از ابتدای صبح امروز خبر داد.
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ضمن تصویب طرح جامع شهر تربت جام، برخی اصلاحات را برای اعمال در اسناد طرح اعلام کرد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ۴۴ شهر استان دارای طرح تفصیلی مصوب است، گفت: ۴۴ شهر دیگر استان دارای قرارداد طرح تفصیلی بوده و فرآیند تهیه آنها در جریان است.
بررسی تقاضای دوفوریت در مورد طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در دستورکار جلسات علنی مجلس در هفته جاری است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه «مسکن و شهرسازی» و «راه و ترابری یا حمل و نقل» به زودی در صحن مجلس اعلام وصول می‌شود.
مساله اصلی در کلان شهری مانند تهران مدل شهرسازی و توسعه عمودی است موضوعی که امروز مشکلات حادی از جمله تراکم بالا و فشردگی جمعیت را به دنبال داشته و در نهایت موجب کاهش کیفیت زندگی شده است.
تهران- معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از افزایش تراکم طرح نهضت ملی مسکن شهرهای اسلامشهر، رباط کریم، نصیر شهر و پاکدشت از سه به پنج طبقه خبر داد.
در نخستین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری در سال جاری با الحاق ۶۰ هکتار اراضی در برازجان و ۱۴۵ هکتار اراضی در شهر جدید پرند برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن موافقت شد.
وزیر راه و شهرسازی امروز از قسمت‌های مختلف شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بازدید کرد.
اصفهان- معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از ۱۱۴ شهر این استان ۱۰۲ شهر دارای طرح جامع یا طرح تفصیلی مصوب است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به استناد مصوبه طرح جامع مدیریت پسماند و در راستای برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران، سازمان مدیریت پسماند با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی نسبت به تدوین دستورالعمل احداث اتاقک پسماند به منظور استقرار مخازن ذخیره‌سازی پسماند در مجتمع‌های مسکونی بالای ۵۰ واحد در سطح شهر تهران اقدام کردند.
معاون شهرسازی ومعماری وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:۱۲۰۰ شهر براساس طرح جامع مشمول ساخت خانه‌های یک طبقه هستندکه بایدواگذاری اراضی این شهرها برای ساخت واحدهای مسکونی براساس همان طرح انجام شود
اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: تامین و الحاق اراضی این طرح در حال پیگیری است.
اداره‌کل استاندارد تهران از اجرای طرح نظارتی زمستانه بر اماکن تفریحی این استان خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۲۸ شهر بازی و ۲۳۶ تجهیز بازی غیراستاندارد پلمب شده است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران با رویکرد توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی خبر داد.
گویا شهرداری «مامور» است که به هر شکل ممکن تهرانی‌ها را به سمت خانه‌نشینی در قفس‌های کوچک مقیاس و کم‌متراژ هل دهد. کمااینکه در دوره مدیریت شهری پیشین نیز شهرداری به دنبال اجرای طرح ساخت خانه‌های ۲۵ تا ۳۵ متری در پایتخت بود. طرحی که در نهایت به خاطر مغایرتی که با ضوابط شورای عالی شهرسازی کشور داشت و مخالفت برخی نهاد‌های بالادستی، شکست خورد و هنوز باز نشده به بایگانی تاریخ پیوست.
با اعلام رسمی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، تعداد ۱۳۱ پلاک ثبتی واقع در شهرک مسلمین، از طرح کمربند فضای سبز خارج و مجوز ساخت و ساز در آنها پس از چهار دهه وقفه صادر شد.
با اعلام رسمی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، تعداد ۱۳۱ پلاک ثبتی واقع در شهرک مسلمین، از طرح کمر بند فضای سبز خارج و مجوز ساخت و ساز در آن‌ها پس از چهار دهه وقفه صادر شد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس از ارائه طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس از ارائه طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از جانمایی ۴۲ شهرک جدید در اطراف شهرها و آماده سازی ۱۵ شهرک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ