رئیس شورای شهر تهران گفت: عوارض شهرسازی مربوط به سال ۱۴۰۲ در مناطق جنوبی تا ۲۵ درصد و در مناطق شمالی ۳۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک مرکزی اعلام کرد که پرداخت تسهیلات در شبکه بانکی در سال گذشته رشد ۴۵.۳ درصدی و در سه ماهه اول ۱۴۰۲ نیز رشد ۲۵.۸ درصدی داشته است.
معاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:امشب مبلغ ۲۰ درصد یارانه اعتباری به حساب سه دهک اول یعنی حدود ۲۵ میلیون نفر واریز می‌شود. این مبلغ حدود ۸۰ هزار تومان است.
از روز پنجشنبه تا شنبه (۲۵ تا ۲۷ خرداد) آسمان صاف تا کمی ابری در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش وزش باد و در نقاط مستعد گاهی با گردوخاک مورد انتظار است.
افزایش ۲۵ درصدی قیمت شیر مقابل دامداری‌ها از هر کیلو ۱۲ به ۱۵ هزار تومان موجب شده تا نرخ لبنیات تغییر کند و منجر به افزایش حدود ۳۰ درصدی محصولات لبنی باشیم.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران چهارشنبه (۳۰ فروردین) قسمتی ابری، گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۳۱ فروردین) کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و در شب وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.
بر اساس تصویب اعضای شورای شهر تهران از اول اردیبهشت ۱۴۰۱ نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی ۲۵ درصد افزایش یافت و کرایه تاکسی میان مسافران تقسیم شد.
نرخ تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در گزارشگری مالی منتهی به اسفندماه 1401 برای هر يورو معادل 265،000 ريال و برای هر دلار آمریکا معادل 250،000 ريال و ساير اسعار بر مبنای نرخ برابری آن به يورو تعیین شد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران گفت:۲۰ تا ۲۵ درصد مصرف آب در اسفند ماه بیشتر شده است.
امروز بازار طلا با افزایش قیمت نسبت به دیروز مواجه شده به نحوی که سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش قیمت بیش از ۶۰۰ هزار تومانی مواجه شد.
اداره پلیس واشنگتن از افزایش ۲۵ درصدی جرایم و ۴۰ درصدی قتل در پایتخت آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران ضمن بیان اینکه محصولات غذایی در بازار فراوان است و هیچ کمبودی نداریم، گفت: نوسانات ارزی اخیر موجب افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت‌ها در بازار شده است.
قیمت سکه امامی امروز نیز نسبت به دیروز با افزایش قیمت همراه شد.
قیمت سکه امامی با افزایش بیش از ۳۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز به ۲۵ میلیون تومان رسید.
وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی از افزایش ۲۵ درصدیِ حقوق کارمندان در سال آینده خبر داد و گفت که میزان عیدی کارگران نیز تقریبا معادل دو حکم حقوقی آنان است که ان‌شاءلله پرداخت می‌شود.
اعزام و پذیرش مسافران هوایی در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.
با افزایش قیمت سکه، حباب سکه بیشتر از قبل شده و ربع سکه به قیمت 10 میلیون تومان رسید که حباب بالایی دارد.
مدیر پایانه مرزی لطف آباد خراسان رضوی گفت: از حدود ۲ ماه قبل تاکنون و با تسهیل ترددهای تجاری در این گذرگاه مرزی در شمال استان، رفت و آمد ناوگان تجاری ۲۵ درصد افزایش یافته است.
رئیس سازمان ثبت اسناد از افزایش ۲۰ درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگاری روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در هشت ماهه امسال خبر داد.
محققان به کاهش اثرات استرس روزانه هم در تعداد عوامل استرس زای روزانه گزارش شده توسط افراد و هم در واکنش عاطفی آن‌ها به این عوامل پی بردند. به عنوان مثال، افراد ۲۵ ساله تقریباً ۵۰٪ از روز‌ها عوامل استرس زا را گزارش کردند، در حالی که افراد ۷۰ ساله استرس را فقط در ۳۰٪ از روز‌ها گزارش کردند.
رئیس سازمان امداد و نجات از افزایش ۵۱ درصدی عملیات‌های پاسخ به سوانح جوی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات از افزایش ۵۱ درصدی عملیات‌های پاسخ به سوانح جوی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دوازدهمین روز مهر ماه پرداخته می‌شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
شرکت Itoki ژاپن و Koyoju Gohan KK با همکاری یکدیگر راهکار جدیدی برای استراحت کارمندان خود ارائه کرده اند. آن‌ها قصد دارند از جعبه‌های خواب عمودی برای کمک به ایجاد فرهنگ اداری سالم‌تر استفاده کنند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۷۸۰۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ