پیمان جبلی با تاکید بر ایجاد فضای گفتگو و تعامل در صداوسیما، عنوان کرد: امیدواریم در فضای گفتگو و تعاملی که با نخبگان در سازمان صداوسیما ایجاد شده، بتوانیم به این نقد‌ها تا آنجا که واقع‌بینانه و منصفانه است، عمل کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسیری که برای ورود افراد غیرورزشی و بعضا سیاسی به وزارت ورزش و جوانان در دوره حضور حمید سجادی بازی شده بود، باید توسط کیومرث هاشمی مسدود شود تا ورزش کشور قدم‌های رو به جلویی بردارد.
تقریبا تمامی کشور‌های حاشیه خلیج فارس، سفارتخانه‌هایی فعال در عراق دارند و کمک‌های مالی زیادی نیز به عراق خواهند کرد. حتی عربستان و کویت پیشنهاد داده اند همین گاز و برق که ما به عراق میفرستیم را تامین کنند؛ بنابراین عراق قدم‌های بلندی را به سوی پیوستن به کشور‌های عرب و همبستگی با آنان برداشته است. این نکته مهم نیز وجود دارد که آمریکایی‌ها هر روز در حال تثبیت و تقویت نفوذ خود در عراق هستند. در نتیجه، سرمایه گذاری طولانی ما در عراق برای ایجاد کانون‌های امنیتی، به تدریج کاهش پیدا می‌کند
هر ۱۰۰ ـ ۲۰۰ متر هم روی دیواری نوشته‌اند: خیابان یخچال. خیابانی که قدیم‌ها اسم و رسم‌دارتر بوده گویا. راهی که کشیده شده بود شمیران را وصل کند به دروس؛ که حالا بعد از یک ساعت پرس‌وجو تنها کسانی که از قدیم‌های خیابان چیزی یادشان مانده جمشید نراقی است و علی احمدی. تنها کسانی که حوصله حرف زدن دارند.
سعیدی گفت: حداقل عزای عمومی باید اعلام می‌شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تا زمانی که هیئت اعزامی مقام رهبری به استان نیامدند، واقعیت‌ها برعکس جلوه داده شد ... مردم منتظر هستند که عاملین و آمرین این حادثه تلخ در یک دادگاه شفاف محاکمه شوند که هنوز رخ نداده، اما اتفاقات خوبی رقم خورده است. تعدادی از کسانی که در آن روز تلخ به شهادت رسیدند، از سوی بنیاد شهید به‌عنوان شهید تلقی شدند و تعدادی از افرادی که در آن تراژدی تاریخی نقش داشتند، دستگیر شدند. استاندار و فرمانده نیروی انتظامی وقت جابه‌جا شدند. من این اقدامات را قدم‌های خوب اما ناکافی می‌دانم.
قطعاً برای آماده‌سازی این بنر‌ها در سطح وسایل نقلیه‌ی عمومی، هزینه‌های زیادی صرف می‌شود. اما کاش برای پاسداری از زبان فارسی و ویراسته‌تر شدن این نوشته‌ها کاری کرد. درست است که پویابودن زبان مزایای زیادی دارد؛ اما به‌دور از معایب هم نیست. هر لحظه امکان متزلزل‌شدن زبان وجود دارد؛ پس چه بهتر از همین قدم‌های کوچک شروع کنیم و مراقب باشیم زبانمان به‌سادگی در آستانه‌ی سقوط قرار نگیرد.
صمیمی گفت: من اولین و فوری‌ترین چه باید کرد را «گفتگو» می‌دانم. تقریبا از سه سال پیش و زمانی که کانال تلگرامی‌ام را راه‌اندازی کردم، در اولین یادداشتم در کانالم نوشتم: «گفتگو هم استراتژی هم تاکتیک». هنوز هم بر همین باورم که ما نباید خیلی قدم‌های بزرگ و خیلی جلوتر را برداشته یا درباره آن‌ها صحبت کنیم.
اولین قدم‌ها برای آشتی مانوئل نویر و یولیان گاگلزمان برداشته شده و سرمربی و کاپیتان بایرن مونیخ در جلسه‌ای رو در رو با هم صحبت کردند.
به گفته محققان، پاسخ به اینکه چند قدم برای کاهش وزن لازم است، چندان ساده نیست.
وضعیتی نامطلوب که ماحصل عملکرد جمعی است؛ از مردمی که از برداشتن قدم‌های کوچک برای رفع آلودگی هوا (مثل گرم کردن دمای منازل در حد بهینه در فصول سرد یا پرهیز از سفر‌های تک سرنشین با خودروی شخصی) دریغ می‌ورزند تا مسئولان فعلی و قبلی که انبوه قصور و تقصیر را در کارنامه دارند و برخی از ایشان صف نخست انتقاد از آلودگی هوا را رها نمی‌کنند!
سرمربی تیم ملی دانمارک در سخت‌ترین حالت ممکن از کنار حلقه شادی و اتحاد استرالیایی‌ها گذشت.
نایب رئیس دوم فدراسیون‌ فوتبال اعلام کرد قدم‌های مثبتی برای رفع تعلیق ایران برداشته شده است.
در مکزیکوسیتی یک کودک مبتلا به فلج مغزی اولین قدم‌های خود را با کمک اسکلت بیرونی رباتیک برداشت.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:بازیکنان تیمش به معنای واقعی یک تیم هستند و تاکنون بچه‌ها قدم‌های ابتدایی را برداشته اند و قدم‌های محکم‌تراین تیم در راه است.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:بازیکنان تیمش به معنای واقعی یک تیم هستند و تاکنون بچه‌ها قدم‌های ابتدایی را برداشته اند و قدم‌های محکم‌تراین تیم در راه است.
الکسیا پوتیاس، کاپیتان تیم زنان بارسلونا، برای دومین سال پیاپی جایزه توپ طلای بهترین فوتبالیست زن را به خود اختصاص داد.
محققان توصیه می‌کنند افراد به جای مسافت پیاده‌روی یا تعداد قدم‌ها در روز، روی سرعت پیاده‌روی خود تمرکز کنند و هدفشان ۱۱۲ قدم در دقیقه باشد.
خبرگزاری مهر در پرونده‌ای با عنوان «آن سوی قدم‌ها؛ بررسی پیاده روی اربعین از منظر روابط بین الملل» چند شاخص مهم بین المللی پیاده روی اربعین را بررسی کرده است.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اعلام کرد: از ابتدای سال تا پایان خرداد ۱۴۰۱، سود سنواتی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار سهامدار به مبلغ بیش از ۴ هزار میلیارد ریال، از ۴۴ شرکت دریافت و به حساب مردم واریز شده است.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: باید به یک سری از اصول نظام و انقلاب مانند استقلال، معارف و جمهوریت تا ابد پایبند باشیم. اگر نیاز است باید قوانین جدید مصوب کنیم و اگر نیاز بود در قانون اساسی بازنگری شود تا قدم‌های آینده را با صلابت بیشتر برداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ