تولید، انتشار و بازنشر هرگونه محتوا یا اخبار جعلی یا خلاف واقع، یا تخریب و توهین توسط هریک از نامزد‌ها و یا ستاد‌های ایشان در هریک از درگاه‌های نشر داخلی یا خارجی در فضای مجازی، ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود. در صورت نقض این حکم، مرتکب مجرم شناخته شده و محکوم می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال در روزهایی که تیمش حواشی بسیاری دارد، از لو رفتن اخبار آبی ها گلایه دارد؛ او تهدید کرد در صورت ادامه این ماجرا علیه برخی مصاحبه خواهد کرد.
شبکه اجتماعی جدید Threads که به‌عنوان رقیب توییتر راه‌اندازی شده است، هیچ کاری برای ترویج «اخبار مهم روز» و سیاست انجام نخواهد داد.
انتشار برخی اخبار منفی از بحبوحه مذاکرات احیای برجام کافی است تا شاهد موج‌سواری برخی فرصت‌طلبان و ذی‌نفعان در فضای مجازی و متعاقب آن بالارفتن قیمت ارز و سکه و ماشین باشیم. اخباری که در واقعیت خود نه پایه علمی و نه تعیین‌کنندگی قابل‌توجهی در روند گفت‌وگوهایی دارند که ماهیت آن پیچیده، طولانی و فرسایشی بودن است و بنابراین بن‌بست‌های مقطعی امری محتمل در این روند به شمار می‌رود.
علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد. خبری که رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد
علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد. خبری که نور نیوز رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد
طبق مصوبه مجلس، تولید، انتشار و بازنشر هر گونه محتوا یا اخبار جعلی، خلاف واقع یا تخریب و توهین توسط هریک از نامزدهای انتخاباتی یا ستادهای آنان ممنوع و جرم است.
بایرن مونیخ روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و این در شرایطی است که نتایج این تیم از زمان برکناری یولیان ناگلزمان و انتصاب توماس توخل نوسان داشته است.
انتشار مجدد خبر رجیستری آیفون ۱۴ در حالی صورت‌ گرفته که تاریخ این خبر برای قبل بوده است، حال این سوال مطرح می‌شود که رسانه منتشرکننده این خبر، دقیقاً با چه هدفی این اقدام را انجام داده است؟
دولت تایوان به اتهام فعالیت غیرقانونی تحقیقاتی علیه تیک تاک آغاز کرده و هشدار داده چین این پلتفرم را برای انتشار اخبار جعلی به کار می برد.
رئیس پلیس فتا از کاهش ۸۰ درصدی کلاهبرداری و برداشت های غیرمجاز با فیلتر واتس‌اپ و اینستاگرام خبر داد و چرایی دستگیر نشدن سلبریتی هایی که اقدام به انتشار اخبار جعلی می کنند را شرح داد.
رئیس پلیس فتا از کاهش ۸۰ درصدی کلاهبرداری و برداشت های غیرمجاز با فیلتر واتس‌اپ و اینستاگرام خبر داد و چرایی دستگیر نشدن سلبریتی هایی که اقدام به انتشار اخبار جعلی می کنند را شرح داد.
جنجال‌های اخیر در مورد توییتر در پی رخداد‌های سالیان اخیر در حوزه شبکه‌های اجتماعی، از جمله رسوایی‌های فیس‌بوک در سوءاستفاده از اطلاعات کاربران یا اتهام‌های مرتبط به استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار اخبار جعلی و گمراه‌کننده در درگیری‌های میانمار و اتیوپی و ادعا‌های مرتبط به استفاده از این پلتفرم‌ها برای انتشار اخبار جعلی با هدف دخالت در انتخابات کشور‌های دیگر، باعث شده است تا تحلیلگران نسبت به قدرت و نفوذ کمپانی‌های خصوصی و میلیاردر‌های جاه‌طلب در این رسانه‌های جمعی اظهار نگرانی کنند.
حال حسین رونقی خوب است و هیچ احیای قلبی صورت نگرفته است وی به زودی مرخص خواهد شد.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام گفت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده و تمام پروازها برنامه‌ای بوده که اطلاعات آن از طریق تابلو پروازی در انتشار عمومی می‌شود و پروازهای کارگو هم طبق روال انجام می‌شود.
طبق قانونی جدید در ترکیه، شبکه های اجتماعی و شرکت های فناوری باید اطلاعات کاربرانی که اخبار جعلی و محتوای غیرقانونی به اشتراک می گذارند را در اختیار مقامات قرار دهند.
مطرح شدن بحث بازگشت سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به فوتبال روسیه باعث شده است تا اخبار زیادی درباره این بازیکن در رسانه‌های روسی مطرح بشود.
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی ابعاد مسئله اطلاعات، اخبار و محتوای خلاف واقع در فضای مجازی را بررسی و بر نیاز جدی نسبت به ورود مجلس از باب تقنین در این زمینه تأکید کرد.
روسیه دسترسی به اپلیکیشن پخش موسیقی «ساندکلود» را به دلیل انتشار اخبار جعلی درباره حمله روسیه به اوکراین محدود کرده است.
برخلاف روزهای گذشته، کاوه رضایی در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد.
اخبار رسیده حاکی است با وجود انتشار برخی خبر‌های جعلی از سوی رسانه‌های خارجی و همچنین گمانه‌زنی‌های بی‌پایه که در داخل توسط افراد و رسانه‌های غیر مسئول طرح می‌شود، هنوز روند کارشناسی ادامه داشته و هیچ تصمیم سلبی یا ایجابی درباره ایده‌های طرح شده از سوی هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی اتخاذ نشده است.
یک دانشمند فرانسوی با انتشار تصویری نوشت: تصویر پروکسیما قنطورس، نزدیک‌ترین ستاره به خورشید، که در فاصله ۴.۲ سال نوری از ما قرار دارد. این تصویر با این جزئیات توسط تلسکوپ جیمز وب گرفته شده است. این دانشمند بعد از اینکه مطلبش در جاهای مختلف بازنشر شد، اعلام کرد که تصویر مربوط به سوسیس چوریزو بوده و این کار را برای هوشیار کردن مردم در برابر اخبار و تصاویر جعلی انجام داده است.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از دستگاه قضایی درخواست کرد تا به موضوع انتشار اخبار کذب علیه این شرکت در یک هفته اخیر ورود کند.
معاون دادستان کل کشور، ضمن تقدیر از گروه صنعتی ایران‌خودرو در افزایش تولید خودروی کامل و عرضه به بازار محصولات، از میثاق‌نامه مدیران ارشد این گروه صنعتی برای توقف تولید خودروی کسری‌دار، به‌عنوان یادگار شرایط سخت تحریمی نام برد و گفت: اهتمام مدیرعامل این گروه صنعتی در توقف تولید خودروی کسری‌دار و افزایش عرضه به بازار قابل توجه است.
شیوه انتشار اخبار جعلی در مورد ربایش و انتقال خاوری به ایران این گمانه را تقویت می‌کند که احتمالا این بازی رسانه‌ای از سوی این مفسد فراری و با هدف رد گم کردن کلید خورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ