وزیر نیرو دقایقی پیش با استقبال مقامات ترکمنی وارد فرودگاه عشق‌آباد پایتخت کشور ترکمنستان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو: مصرف برق کولرها در ایران معادل کل برق مصرفی کشور مصر است
وزیر نیرو از پیگیری حق آبه هیرمند خبر داد و گفت : برای مدیریت مصرف آب میزان مصرف هر واحد ساختمانی به روش التراسانیک اندازه گیری می شود.
وزیر نیرو گفت: اگر ساعات کار ادارات مانند گذشته بود با چالش‌هایی مواجه می‌شدیم چراکه که در پیک مصرف خانگی، ادارات هم اوج مصرف داشتند و این دو پیک روی هم می‌افتاد و فشار زیادی به صنعت برق وارد می‌کرد.
وزیر نیرو گفت: تدابیری برای صنایع آب بر در نظر گرفته و بر اساس قانون باید شرایط رقابتی فراهم کرده که طی روزها و هفته‌های آینده شاهد گشایش بازار پساب در بورس انرژی خواهیم بود.
کرمان- همزمان با سفر رئیس‌جمهور و وزیر نیرو به استان کرمان واحد گازی نیروگاه سیکل‌ترکیبی فولاد بوتیا به ظرفیت ۳۱۲ مگاوات افتتاح شد.
وزیر نیرو گفت: آماری که تا امروز منتشر شده حاکی از این است که بین ۳۵ تا ۴۰ درصد مشترکین حائز شرایط دریافت پاداش صرفه جویی شدند.
مشاور اقتصادی نخست وزیر عراق می‌گوید: این کشور با کمبود ۱۰ هزار مگاواتی برق مواجه است و باید برای تأمین نیاز خود از ایران و کشورهای همسایه نیرو وارد کند.
محرابیان وزیر نیرو گفت: توده بسیار بزرگی از سنگ و گل و لای از ارتفاع بسیار بالا وارد بستر رودخانه شده است و ارتباط آب با شهر تهران و کرج قطع شد.
وزیر نیرو گفت: توده بسیار بزرگی از سنگ و گل و لای از ارتفاع بسیار بالا وارد بستر رودخانه شده است و ارتباط آب با شهر تهران و کرج قطع شد. این واقعه در پایین دست سد کرج اتفاق افتاد و ما ناگزیر بودیم مسیر ۳۰۰ متری را باز کنیم. بر این اساس، در حداقل زمان و در ۱۲ ساعت کانالی را حفاری کردند و ارتباط انتقال آب از دوشنبه انجام شد.
وزیر نیرو گفت: بر اساس برنامه مشترک وزارت نیرو و وزارت صمت،در تابستان امسال برق مورد نیاز ۵۸۰ هزار واحد صنعتی و تولیدی که معادل ۹۰ درصد صنایع کشور را تشکیل می‌دهند،بدون محدودیت تامین می‌شود.
وزیر نیرو از شکسته شدن رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی از نیمه سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۷ هزار و ۵۴ مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار بهره برداری شد.
دامغان- وزیر نیروی کابینه سیزدهم لحظاتی قبل در راس هیئتی وارد دامغان شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.
وزیر نیرو گفت: برای آب تهران باید اتفاق جدیدی رخ دهد تا از میزان آبی که وارد شهر می‌شود حداکثر استفاده را داشته باشیم.
وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمیسیون انرژی خواهد رفت.
در دیدار وزیر نیرو با سفیر قطر در تهران که به مناسبت روز ملی قطر انجام شد، دو طرف بر توسعه و تحکیم روابط در زمینه‌های مختلف تأکید کردند.
وزیر امور خارجه گفت: در اغتشاشات اخیر پلیس به سمت احدی شلیک نکرده و هیچ‌کس بر اثر شلیک یا برخورد پلیس و یا نیروهای امنیتی کشته نشد، بلکه به دلیل به کارگیری سلاح گرم و سرد توسط عوامل خارجی که وارد ایران شدند یا افرادی که تحت تاثیر قرار گرفتند، بیش از ۶۷ نیروی پلیس در ایران به شهادت رسیده‌اند.
وزیر نیرو در جریان سفر خود به عشق‌آباد، در راستای تقویت روابط دوجانبه در حوزه‌های آب و انرژی با رئیس جمهور کشور ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر نیرو برای توسعه و تحکیم روابط دوجانبه در حوزه‌های مختلف، صبح روز چهارشنبه عازم ترکمنستان شده و با معاون رئیس الوزرا و جمعی از وزرا و مقام های ارشد آن کشور، دیدار می‌کند.
پنج شنبه ۵ آبان ماه واحد یک و دو گاز نیروگاه با ظرفیت ۱۸۳ مگاوات با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو در زنجان به افتتاح می‌رسد.
نوری گفت: رسانه های خارجی و فضای مجازی که از سوی معاندین هدایت و مدیریت می شوند درباره اغتشاشات جوسازی کرده و تلاش داشتند علیه دانش آموزان کشورمان کارهایی را انجام دهند؛ برای مثال در ماجرای استان اردبیل مشاهده کردید که اتفاقی رخ نداد ولی سعی کردند جوسازی کنند؛ در قضیه استان اردبیل نیروی انتظامی وارد مدرسه نشده است اما آنها بدنبال فضاسازی منفی علیه جمهوری اسلامی هستند.
دومین واحد بخار نیروگاه سیکل‌ترکیبی عسلویه به ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
معاون وزیر صمت گفت: با حمایت وزارت نیرو تلاش می‌شود که تا پایان سال آینده ۳ هزار مگاوات برق وارد ناحیه شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور شود.
علی‌اکبر محرابیان: بازدید از چشمه کوهرنگ صورت گرفت که نسبت به روزهای گذشته کدورت آن کمتر شده بود اما امروز مجددا مقداری کدورت بالا رفته است، لذا با توجه به این وضعیت در پی جایگزینی سهم چشمه کوهرنگ هستیم تا بتوان این میزان آب که بیش از 50 درصد آب شهرکرد را تامین می‌کرد را با سامانه‌های اضطراری جایگزین کرد.
حقابه ایران از سد کجکی کشور افغانستان آزاد شده و به بند کمال‌خان در ٧٠ کیلومتری مرز ما می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ