وزیر نیرو گفت: تدابیری برای صنایع آب بر در نظر گرفته و بر اساس قانون باید شرایط رقابتی فراهم کرده که طی روزها و هفته‌های آینده شاهد گشایش بازار پساب در بورس انرژی خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال به بازیکنان جوان این تیم وعده داد که قرارداد آنها به زودی ثبت شود.
با وجود تاکید مقامات ایرانی، اما حکومت افغانستان همچنان به راه خود می‌رود و با وجود وعده رفع مشکل از طریق گفتگو حقابه هیرمند تامین نشده است. از طرف دیگر شرایط مردم سیستان روز به روز بدتر و نگران‌کننده‌تر می‌شود. موضوعی که پیگیری و سرسختی هر چه بیشتر مقامات ایرانی برای گرفتن حق ایران از افغانستان را می‌طلبد و البته برای این اقدام ابزار‌های مهمی در اختیار دارد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: فراکسیون محیط زیست مجلس به طور جدی پیگیر ایجاد آژانس منطقه‌ای پارلمانی مقابله با تغییر اقلیم و گرد و غبار است.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: علاوه بر کره جنوبی، مطالباتی هم از بحرین داریم که امیدواریم مجلس هر چه زودتر اجازه ارجاع پرونده مطالبات ایران از کره و بحرین به داوری را تصویب کند.
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از نکونام حمایت می‌کنیم تا او بتواند در استقلال موفق باشد.
یک روزنامه پرتغالی اعلام کرد مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در رادار باشگاه منچستر یونایتد قرار گرفته است.
مهدی قایدی می گوید که در حال حاضر بازیکن شباب الاهلی است و باید راهی دبی شود تا از آینده اش مطلع شود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر گفت: ما پیگیر برخورد با بانک‌هایی هستیم که نسبت به مولدسازی اموالشان اقدام نمی‌کنند.
شهرکرد_دادستان کل کشور گفت: برای مقابله با کشف حجاب یک نقص قانون وجود داشت که در راستای رفع آن لایحه‌ای تهیه و تقدیم دولت و به مجلس ارسال شده است.
چابهار- وزیر امورخارجه، گفت: مسئله پیگیری حقآبه رودخانه هیرمند از چهار ماه قبل به این وزارتخانه و وزارت نیرو محول شده و تا کنون در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.
رئیس جمهور با مأموریت ویژه به وزرای نیرو و امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، تاکید کرد: حق‌آبه ایران از هیرمند مسئله با اهمیتی است، این مسئله را با جدیت پیگیری کنید.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تأکید رهبر انقلاب بر مهارت‌آموزی دانش آموزان در دیدار ایشان با جمعی از فرهنگیان، حتماً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در ارتباط با موضوع حق‌آبه ایران در هیرمند گفت: ما در بحث پیگیری حق‌آبه ایران از هیرمند کوتاه نیامده‌ایم و بخش قابل توجهی از دیپلماسی آب ایران شامل این موضوع است.
تجمع مردم پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان برای مطالبه حق آبه هیرمند در بستر تالاب بین‌المللی خشکیده «هامون» محوطه کوه خواجه برگزار شد. مردم سیستان با تشکیل زنجیره انسانی در اعتراض به عملکرد دستگاه دیپلماسی و کمیساریای آب ایران نسبت به پیگیری حق‌آبه رودخانه هیرمند از افغانستان اعتراض خود را به نمایش گذاشتند. / تسنیم
مردم سیستان با تشکیل زنجیره انسانی در اعتراض به عملکرد دستگاه دیپلماسی و کمیساریای آب ایران نسبت به پیگیری حق‌آبه رودخانه هیرمند از افغانستان اعتراض خود را به نمایش گذاشتند.
معاون گردشگری کشور گفت: از نخستین ساعاتی که مشکلاتی برای برخی از مراکز گردشگری رخ داد با حفظ ارزش‌ها و تضمین سلامت اجتماعی پیگیر رفع آن شده‌ایم.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما در معاونت حقوقی نقشه راهی برای اعاده قانونی اموال غارت شده ملت از سوی خاندان پهلوی و وابستگان آنها طراحی کردیم که مسیر اجرایی آن آغاز شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست قطعی ما در وزارت فرهنگ این است که تا جای ممکن از اهالی فرهنگ و هنر که در اغتشاشات اخیر برای شان اتفاقاتی افتاده است، حمایت و موضوع آنها را پیگیری کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست قطعی ما در وزارت فرهنگ این است که تا جای ممکن از اهالی فرهنگ و هنر که در اغتشاشات اخیر برای شان اتفاقاتی افتاده است، حمایت و موضوع آنها را پیگیری کنیم.
کاشمر _ فرماندار کاشمر گفت: ادارات پیگیر مصوبات شهرستان کاشمر مربوط به سفر ریاست جمهوری در سفر به خراسان رضوی باشند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ‏با جدیت پیگیر روشن شدن تمامی ابعاد موضوع فوت مهسا امینی هستیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع معلمان طرح مهرآفرین به ما منعکس شده که یک بحث جدی است و ما در حال پیگیری هستیم.
پیگیری حق‌آبه هیرمند، سهامداری مردم در دو پتروپالایشگاه، ثبت پایین ترین قیمت نفت در هفت ماه گذشته و توافق افزایش ۱۰۰ هزار بشکه ای عرضه توسط اوپک پلاس از مهمترین اخبار حوزه انرژی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ