رفتار یک نفر در میکسدزون ورزشگاه باعث خشم کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم نیست که چقدر خرس‌های قطبی در محیط‌های یخ زده رشد می‌کنند، سقوط در آب‌های سرد تجربه خوشایندی نیست. اما زمانی که شرایط خطرناک به نظر می‌رسد، موجودات باید از هوشمندی خود برای عبور ایمن استفاده کنند. به همین دلیل، همانطور که این ویدیو نشان می‌دهد، خرس قطبی به جای تسلیم شدن و برگشتن، وزن خود را برای جلوگیری از شکستن یخ تقسیم می‌کند. اندام خود را باز می‌کند و می‌خزد تا زمانی که دوباره چهار دست و پا راه برود.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از باخت تیمش به ژاپن گفـت: تمرکز نداشتیم و گل‌های غیر منتظره خوردیم.
فیل‌ها مادر محور هستند و گله‌شان را فیلی ماده رهبری می‌کند. در این میان دیدن فیلی که نمی‌تواند با مرگ بچه‌اش کنار بیاید دور از انتظار نیست.
کریستیانو رونالدو در جریان بازی امشب پرتغال و بوسنی با نمایش بی‌نقص یک جیمی جامپ سورپرایز شد.
گاهی این رفتار کاملا عمدی است و در نتیجه کمبود کلسیم روی می‌دهد. در میان گوزن‌ها و دیگر سم‌داران خوردن استخوان برای تامین کلسیم دیده شده است.
سرمربی استقلال همچنان باید تاوان رفتار عجیب خود در بازی با پرسپولیس را بدهد و قضیه برایش این بار دیگر مانند گذشته به سادگی نخواهد بود.
مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از اطمینان از ادامه کار یحیی گل محمدی برای فصل آینده، مذاکرات نهایی را با دو بازیکن مطرح وجوان لیگ برتری انجام داده‌اند.
سرمربی مس کرمان با رفتار غیرقابل تصور تماشاگران‌شان در آخرین بازی فصل مواجه شد.
رفتار عجیب پدر ارلینگ هالند باعث ایجاد تنش روی سکوهای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شد.
نامه‌ای که مهندس گلن دیویس خطاب به انیشتین نوشته، گم شده، اما از پاسخ انیشتین پیدا است که سوال دیویس در رابطه با ادراک حیوانات بوده است. انیشتین در پاسخ خود نوشت: «می‌توان تصور کرد که بررسی رفتار پرندگان مهاجر و کبوتر‌های حامل ممکن است روزی به درک فرآیند فیزیکی منجر شود که هنوز مشخص نیست.»
مواضع گرفته‌شده توسط برخی از صاحبان تریبون نشان می‌دهد که آن‌ها در برخورد با دولت‌ها رفتار متفاوتی داشته‌اند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که نگران تکرار یک اتفاق تلخ برای استقلال در ادامه رقابتهای لیگ برتر است گفت: متاسفانه مسئولان انضباطی رفتار همه مربیان را با یک چشم نگاه نمی‌کنند.
دوربین‌های یک پت شاپ در ترکیه لحظه وقوع زلزله را منتشر کرد و واکنش گربه ها را از این حادثه ثبت کرد.
ویدیو وایرال شده از شکارچی که در حین شکار آهو با رفتار عجیب و مهربانه آهو مواجه میشود و با نوازش آهو از شکار منصرف شد را ببینید./خبرآنلاین
ویدئوی وایرال شده‌ای در شبکه‌های اجتماعی از رفتار عجیب تماشاگران النصر با پیراهن ستاره پرتغالی تیم‌شان حکایت دارد.
در حالیکه نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد./نسیم آنلاین
لحظات پایانی دیدار تیم‌های نساجی و فجر در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم رقابت‌های جام حذفی با یک اتفاق عجیب همراه شد.
بخش کوتاهی از گفتگوی مطبوعاتی روز گذشته ریکاردو ساپینتو پیش از بازی مس رفسنجان، نکات قابل توجهی در خود داشت.
تصاویر منتشر شده از سیرو مسی پسر ۴ ساله کاپیتان تیم ملی آرژانتین نشان می‌دهد که او چندان ذوق و شوقی در شب قهرمانی پدرش در جام‌جهانی نداشته!
پیشکسوت فوتبال ایران ضمن اظهار تعجب از سطح فنی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس، به رفتار عجیب رئیس فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: مهدی تاج دارد اخلاقش را از دست می‌دهد.
به نظر می رسد جدایی از چلسی و انتقال به لایپزیش نیز نتوانسته به بازگشت تیمو ورنر به روزهای خوب کمک کند.
واکنش عجیب و زشت هواداران شالکه به مصدومیت مارکو رویس، موجب خشم طرفداران دورتموند شده است.
محمدصالح جوکار گفت: اگر مدیر رفتار فرزندش را تأیید کند، این مشکل‌ساز می‌شود، اما وقتی فرزند تحت کنترل پدر نیست و شاید هیچ امر و نهی را نپذیرد، گاهی در این شرایط لازم است که پدر خط خود را با فرزند مشخص کند.
رئیس سازمان مسابقات هیئت فوتبال استان اصفهان پس از پایان بازی سپاهان و فولاد رفتار عجیبی را با یک هوادار فوتبال داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ