مواضع گرفته‌شده توسط برخی از صاحبان تریبون نشان می‌دهد که آن‌ها در برخورد با دولت‌ها رفتار متفاوتی داشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حتی دانشمندان در تلاشند تا دریابند که تفاوت بین صاحبان این حیوانات خانگی چیست، زیرا گربه‌ها و سگ‌ها واقعاً بسیار متفاوت هستند.
در این چهار فریم تفاوت علیرضا بیرانوند و دیگر گلرهای شاغل در فوتبال ایران را مشاهده می‌کنید!
زایمان طبیعی برخلاف سزارین که یک عمل جراحی محسوب می‌شود، سعی در به حداقل رساندن مداخلات پزشکی به خصوص استفاده از مداخلات جراحی و بیهوشی دارد.
واژه مردم به نحو اطلاق در جای‌جای قانون اساسی از مقدمه تا پایان آن، بار‌ها تکرار شده است. ملاحظه اصول متعدد نشان می‌دهد که از نظر قانون اساسی، تمامی ایرانیان از هر دین و آیین و قوم و زبان و جنسیتی، در دایره شمول واژه مردم بوده و دارای حقوق مساوی در کلیه زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... هستند.
تخم مرغ مگس خوار چنان ریز و کوچک است که نمی توان آن را در دست گرفت.
تخم مرغ مگس خوار چنان ریز و کوچک است که نمی توان آن را در دست گرفت.
کارشناس و مربی والیبال با اشاره به دلایل قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی از نظم و تاکتیک تیمی به عنوان اصلی‌ترین عوامل یاد کرد و گفت: این فاکتور در تیم بزرگسالان کمتر دیده شد.
بینی‌تان مثل شیر آب آبریزی دارد، تب دارید و عطسه‌هایتان تمام نمی‌شوند، پس دچار یکی از سرماخوردگی‌های تابستانی شده‌اید؛ اما واقعاً چرا باید در تابستان سرما بخورید؟ واقعیت این است که سرماخوردگی فقط مربوط به زمستان نیست و عجیب نیست که در تابستان هم دچار سرماخوردگی شوید.
توزیع فلز در کهکشان راه شیری در مقایسه با کهکشان‌های دیگر بسیار مسطح‌تر است و بیشتر شبیه یک پنکیک است تا یک دونات. به گفته محققان، کهکشان ما منحصر به فرد نیست، اما چندان هم رایج نیست. توزیع فلزی کهکشان راه شیری، احتمالا برای کهکشانی به این جرم، متداول نیست.
تفاوت رمز ارز و ارز دیجیتال
مبلغ عضویت ایران در اجلاس شانگهای را نیز به عنوان مثال دوم خود می‌آورد: «عضویت ایران در شانگهای را دولت قبل کارهایش را انجام داد و فقط عضویت کامل انجام نگرفته بود. این را هم از دستاوردهای این دولت اعلام کردند!»
شاید تصور کنید تجربه حس غم فقط می‌تواند روحیه شما را تخریب کند، اما در واقع با برخورد صحیح می‌تواند سازنده باشد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس از ایجاد محدودیت برای این نماینده افشاگر حمایت کرد!
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه واقع‌بینانه تدوین شده و در آن مسئولیت و تکلیف یکایک دستگاه‌های اجرایی به‌طور شفاف مشخص گردیده که امکان فرافکنی برای هیچ دستگاهی وجود نداشته باشد.
قصاص نفس باید در حضور اولیای‌دم مقتول یا نماینده قانونی آن‌ها اجرا شود. تفاوت قصاص و اعدام از نظر اجرائی این است که آخرین عمل اجرای مجازات قصاص نفس (کشیدن صندلی) ممکن است از طرف، ولی دم یا وکیل او انجام گیرد. با توجه به قابل گذشت بودن مجازات قصاص حتی تا آخرین لحظه‌های حیات محکوم‌علیه حتی بر بالای دار نیز اولیای‌دم می‌تواند گذشت کند. این در حالی است که اجرای مجازات اعدام با واحد اجرای احکام کیفری قوه قضائیه است. عملیات اجرائی اعدام از طرف نماینده دادستان انجام می‌گیرد.
درونگرایی، کمرویی و اضطراب اجتماعی معمولاً به جای یکدیگر استفاده می‌شوند. اما بهتر است که تفاوت بین این سه موضوع را بهتر بشناسیم.
ماموران فرودگاه هر کشور با رفتار عجیب و متفاوتی چمدان‌های مسافران را جا به جا می‌کنند.
این جانور با ۹۰ کیلوگرم وزن، دارای چشمانی کاملا درشت و گشاده (همانند گاو) بود، که در مقایسه با کاسه چشم‌های گربه‌سانان که رو به جلو است، تفاوت چشمگیری داشت. جای‌گیری عجیب چشمها، به او کمک می‌کرد که دید استریوسکوپی (سه بعدی) داشته باشد.
هر اشکی داستانی در پس پرده دارد؛ آنها در عین حال که قطرات کوچکی از مایع هستند، ویال‌های پیچیده‌ای از احساسات انسانی هستند که توسط یکی از ابتدایی‌ترین روش‌های بیان احساسات ما، گریه، شکل می‌گیرد.
یوسف موکوکو الگوی میلیون ها نوجوان در سراسر دنیا در حالیکه فقط ۱۷ سال دارد با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم میکند.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید از تفاوت بسیار زیاد کیفیت بازی سیتی و یونایتد تعجب کرده و نمی‌تواند علت تفاوت عجیب و غریب بین دو تیم را هضم کند.
در یک دستاورد علمی جالب توجه، محققان دریافتند که راه رفتن کودکان ژاپنی با راه رفتن هم نوعان خود در دیگر کشورها متفاوت است.
چهره بی تفاوت کریستیانو رونالدو در رونمایی از لباس سوم منچستریونایتد، مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفته است.
به واقع عجیب است که در مواجهه حقوقی با موضوعی همچون صندوق امانات بانک، اینقدر در وضع مقررات کارآمد و روزآمد، ضعیف بوده ایم که حالا باید به قانون مدنی رجوع کنیم، حال آنکه اگر حقوق بانکی و تنظیم گری بانکی به خوبی توسعه پیدا کرده بود، نیاز به توسل به عمومات و احکام کهنه قانون مدنی، برای حل این مسائل نداشتیم آنهم با اینهمه تعدد و تفاوت در نظرات.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ