رسانه‌های شیلی به تمسخر حذف اکوادور از جام جهانی مشغول هستند. شیلی مدعی بود اکوادور در راه صعود به جام جهانی قطر تخلف کرده و باید از این تورنمنت حذف بشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ یکی از بهترین بازی‌های اخیرش را در دیدار نهایی سینسیناتی برابر کارلوس آلکاراس انجام داد و فاتح این رقابت‌ها شد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی انگلیسی، بعد از باخت منچستریونایتد به تاتنهام به تمسخر شیاطین سرخ پرداخت و به رفتار یونایتدها با کریستیانو رونالدو اشاره کرد.
دینامو زاگرب در ترکیب اولیه‌اش مقابل آ. ا. ک آتن، مدافع ایرانی خود را در اختیار دارد.
بازی بزرگ هفته دوم شب سختی برای بازیکنانی بود که پیش از این سالها برای پرسپولیس بازی کرده بودند.
هوش مصنوعی اخیرا پیش بینی کرده است که اگر حیوانات روی کره زمین به مریخ انتقال پیدا کنند، پس از ۱۰۰ هزار سال چه شکلی خواهند شد. در ادامه پیش بینی هوش مصنوعی را در قالب چهار تصویر خواهید دید.
نیمار، ستاره برزیلی، از مدیران پاری سن ژرمن خواسته با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا موافقت کنند.
بازیکنان فوتبال عراق پس از دو سال هنوز بی‌خیال خوشحالی کاپیتان تیم ملی قطر نشدند.
دلیل عدم انتخاب کیلیان امباپه و جایگزینی ارلینگ هالند به عنوان نقش اصلی بازی EA FC 24 مشخص شد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا با شکست ژاپن دو امتیاز حساس از حریف گرفت.
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: این شکلی که شهرداری مستقیم و بدون طی مراحل قانونی به این مرکز مراجعه کرده به نظر قابل دفاع نیست و ما این روش را نمی‌پسندیم.
درحالیکه میسون مونت در آستانه انتقال از چلسی به منچستریونایتد قرار دارد حساب توییتر او بسته شد. گفته می‌شود علت، گزارش شدن حساب او توسط هواداران چلسی بوده است.
تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی رئال سوسیداد، نمایش درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته که باعث حسرت خوردن رئال و بارسا شده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد و گفت:متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوان را به هم ریخت.
در پی برگزاری دور جدید دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا، حامیان وی خواستار آغاز جنگ داخلی و مسلحانه شده‌اند.
زن جوان گفت: مدتی بود با پیمان در رابطه بودم، اما یکی از دوستان او که اوباشی به نام جواد بود به من ابراز علاقه کرد و می‌خواست با من بیشتر آشنا شود. من چند بار تلفنی با او صحبت کردم. آخرین بار به من گفت قصد دارد همراه دوستانش، پیمان را به میدان اصلی شهر بکشاند و او را با شلیک اسلحه کلاشنیکف بکشد.
قالیباف گفت: اگر ما اهداف انقلاب را متوازن پیش نبریم و شکلی کاریکاتوری از آن بسازیم خواسته انقلاب و مسیر درست نیست. وقتی بر مردم تاکید داریم حسنش بر این است که اگر اشتباهی کردیم، مردم ناظرند، می‌بینند و به ما تذکر می‌دهند؛ مردم می‌بینند و از ما نقد و انتقاد و اگر لازم شد اعتراض می‌کنند.
بعد از بی نتیجه ماندن شیمی درمانی، «پله» اسطوره برزیلی فوتبال جهان به بخش مراقبت های پایان عمر بیمارستانی در برزیل منتقل شد.
بدن پله دیگر به شیمی درمانی واکنش مثبت نشان نمی دهد و او حالا تزریق مُسکن را آغاز کرده است.
گروهی از محققان با همکاری پژوهشگران ایرانی ماده ای زیستی تزریقی برای انتقال داروی شیمی درمانی جهت درمان ملانوما موضعی (نوعی سرطان پوست) تولید کرده اند.
تاریخ می‌گوید امیرکبیر، واحد چاپاری جدیدی بنا نهاد که مسئول نامه‌رسانی و انتقال فرمان‌های حکومتی و تشکیلات آن شد و در حد یک «اداره» بود؛ تا اینکه ناصرالدین شاه دستور داد «وزارت» پست در ایران تشکیل شود.
مدافع چپ اسبق ملوان و تیم ملی بعد از حواشی و البته شایعاتی که حول نامش شکل گرفت، به شکلی خاصی به تکذیب آن پرداخت.
رسانه‌های طیف مدعی اصلاحات یا همان جریان غربگرای داخلی روز گذشته در اقدامی هماهنگ در صفحه اول خود و به شکلی برجسته به استقبال این نخست‌وزیر ضدایرانی و دوست نزدیک اسرائیل رفتند.
انتقال رایگان شیری به فولاد، امکان فروش صالح حردانی به استقلال و پاس گل حردانی در دربی؛ سه پرده از مسیری که قهرمانی را از پرسپولیس گرفت‌.
او با انتقاد از فضاسازی اشتباهی که درباره میزان درآمد اهالی سینما و همچنین مباحث مالیاتی پیرامون دستمردها مطرح شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تنها چند سلبریتی محدود و انگشت شمار شاید وضعیت مالی خوبی داشته باشند و بیش از نود و پنج درصد فعالان صنوف مختلف هنری و سینماگران فاقد فعالیت مستمر شغلی در طول سال هستند و با مصائب بیکاری، فقر، فقدان ثبات اقتصادی و رفاه نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. قوانین مالیاتی نباید به شکلی باشد که معیشت اکثریت قریب به اتفاق سینماگران که درآمد خوبی ندارند را تضعیف کند زیرا آسیب بیشتری به این گروه وارد خواهد شد. پیشنهاد می دهم کمک کنید تا قانون اخذ مالیات از هنرمندان بازنگری و اصلاح شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ